אין קשר בין התנועה ב DIR ומה שקורה אח"כ כשהמערכת פועלת רגיל..
זה כמו שבג'ירו במצב "לא שומר" הסרוו חוזר תמיד למרכז
ובמצב "שומר", התנועה של הסרוו לא לינארית והוא יכול להישאר תקוע בצד מסויים עד שתחזיר אותו או סתם באיזה נקודה על הציר. במערכת פלייברלס זה עובד דיי דומה אז אין לבדוק ולבצע איזון במצב "פעיל"..
הייתי אומר שהמקרה היחיד שהייתי בודק את זה, זה כשהמערכת מבצעת אתחול שהסוואש מבצעת תנועות למעלה ולמטה, לאחר מכן באמת הסוואש צריכה להיות מאוזנת וגם אז, כל תזוזה של המסוק תגרום לסוואש לזוז ולצאת מהאיזון.