ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
אתה בהחלט בכוון הנכון.
נדמה לי שכל או רוב העצות שקבלת מכוונות אמנם למנועים שווי ערך למנוע בוכנה 0.46 אבל יש לזה מחיר - צריך להשתמש בפרופ' בקוטר 13 - 14 אינץ.
לטיסן Seagul 40 Low Wing אין את מרווח הקרקע המתאים לפרופ' גדול. לכן נכון להשתמש במנוע עם KV גבוה יותר, שיאפשר פרופ' קטן יותר בדומה למה שמשתמשים במנועי בוכנה.
כמה KV יותר גבוה צריך, אני לא בטוח, אתה תצטרך לגלות לבד ולספר לכולם, כי זו בדיוק אחת הבעיות בהסבת טיסן ניטרו לחשמל.
אז לפי מה שאתה אומר אין לי בכלל אפשרות לחשוב בכיוון של KV נמוך ופרופ גדול יותר ?
איך זה משפיע מבחינת ביצועים של הטיסן?
תרשו לי לתקן את השגיאה שלי בהודעה הראשונה אני לא רוצה טיסן רוצח רק שיהיה לו מספיק כח לטיסה ספורטיבית .
מעבר לזה שאלה נוספת , נגיד שאני הולך על KV גבוה באזור ה 800 - 900 כמו שאשר מציע ובהנחה הסוללה היא 4 תאים 3000 מיל' כמה זמן טיסה משוער אני
יכול לקבל ?

תודה