שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: כוון גוברנור RCE-G600 של ALIGN וכוון RUDDER

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    19
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כוון גוברנור RCE-G600 של ALIGN וכוון RUDDER

    שלום לכולם,
    יש ברשותי גוברנור של ALIGN מוגדר בשלט JR 9303,הגוברנור מופעל ע"י AUX 2 שמשוייך לFMOD בשלט ז"א הגוברנור עובד במעברים בין מצבי טיסה.
    נורמל - לא עובד יש גרף.
    IDLE 1 - לא עובד יש גרף.
    IDLE 2 - עובד ניתן לראות נורה ירוקה דולקת כאשר הגרף הוא קו שטוח.

    אין לי אפשרות כרגע בהגדרה זו לכבות ולהדליק את הגוברנור פרט למעבר בין מצבי הטיסה השונים.

    מצאתי מאמר שמפרט מס' דברים שכתובם גם בדף היצרן,להלן הקישור:
    http://www.50-tuning.com/reviews/ele...0-governor.asp

    1.האם כדאי לעבוד כך ? או שעדיף להגדיר הדלקה וכיבוי של הגוברנור עצמאית ע"י AUX 2 ע"י אי שיוך AUX2 ל-FMOD?
    2. האם נכון להגדיר במוד טיסה IDLE 2 בו עובד הגוברנור קו שטוח- למי שקרא את המאמר שבקישור
    בוודאי ראה שכאשר בגוברנור יש תקלה אז הוא עובר לעבוד עם הגרף שבשלט תחת אותו FMOD
    ,ולכן לא ממולץ לעבוד עם גרף ישר,האם לשנות לגרף IDLE רגיל?

    3. RUDDER - בהזזת סטיק שמאל מהאמצע לאחד הכיווונים (GYRO כבוי - ללא שומר)ניתן לראות כי טווח תנועת הסרוו מפסיק בחצי תנועה ובקצוות ימין ושמאל אין בכלל השפעה ותנועה של הסרוו,נכנסתי לTRAVEL ADJ והורדתי טווחים מ- 95 % ל- 34% ימין/שמאל(בערך זה מתחיל הסרוו לזוז בשתי הכיוונים בקצוות)- עכשיו יש תזוזה בקצות הטווח,
    האם דבר זה ישפיע באיזשהו אופן על רגישות הג'ירו?על התיקון האוטומטי כאשר הג'ירו מופעל?


    תודה לעונים.

    מוטי ואקנין.
    נערך לאחרונה על ידי motti-74; 10-03-2009 בשעה 23:28:56.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •