ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
אם הבנתי נכון את מה שאתה מנסה לעשות, הבדיקה קצת בעייתית: אותה רמת מתח התחלתית לא בהכרח מעידה על אותה אנרגיה "אצורה". בנוסף, המטען אותו הסוללה "מסכימה לקבל" בטעינה (למעשה, האנרגיה) לא זהה למה שהיא תתן בזמן פריקה (פחות).
בבדיקה מסוג זה צריך ליצור את גרף המתח-לעומת-mAh מנוצל עבור זרם פריקה נתון (רצוי עבור כמה זרמים) לכול סוללה, ולהשוות (כזה, למשל). בהעדר הציוד המתאים, עדיף לטעון באופן מלא ולפרוק עם המטען "עד הסוף" לפי המתח (נניח 3.2V). זה פותר את הבעיה השניה, ומקטין את הראשונה. בכל מקרה, גם מה שאתה עושה זה מעניין - בוא נראה מה ייצא.
אתה צודק, חשבתי על זה לפני שראיתי את התגובה שלך.
מאוד יכול להיות שעקום הקיבול ביחס למתח של הננו טק שונה מהטורנג'י הרגילה זאת הסיבה שנכנס יותר לננו טק.
אבל מבחינתי זה לא מהותי, אני מטיס את הטיסנים שלי עם צפצפה שמתחילה לצפצף ב 3.2V לתא תחת עומס , בדר"כ אני עושה הקפה או שניים ומנחית
שאני מגיע להטעין הסוללות באיזור ה 3.7 עד 3.8 לתא, תלוי בטיסן עליו הם היו ותלוי כמה משכתי אחרי הציפצוף
ולכן הנתון שמעניין אותי זה כמה קיבול יש לסוללה שניתן לנצל להטסה.

אם יש סוללה שמחזיקה הרבה קיבול בין V3.7 עד 3V זה לא עוזר לי כי אני לא מנצל את הקיבול הזה.

אבל הנקודה הניסוי בה למדוד זה האם סוללות שהוחזקו טעונות מלא במשך שנה וחצי איבדו באופן משמעותי חלק מהקיבול שלהם
כרגע זה לא נראה ככה, אומנם עדיין לא הגעתי לסוללות הכי דפוקות שלי (כמעט שנתיים - טורנגי רגילות של 20C )
אבל הננו טק מחזיקות קיבול בדיוק כמו סוללות חדשות שנקנו לא מזמן.
ולכן הטבלה שמופיעה בשירשור הזה אולי מתיחסת לסוללות באחסנה של שנה שלמה ללא שימוש,
אני הולך לקנות סוללות זיגי קומפקט 25C חדשות ואעשה להם בדיוק את אותו ניסוי שהם חדשות לחלוטין (לפני ההטסה הראשונה)
שהם יגיעו חדשות אחבר אותם במקביל ל 2 סוללות אחרי טיסה מאלו שהיו פה בניסוי הזה כך שיגיעו ל 3.75V ונערוך שוב את אותה בדיקה בדיוק.

אבל עדיין עוד מוקדם להסיק מסקנות.. יש לי עוד כמה סוללות לטעון..
אני לא מאמין שפעם הייתי טוען ככה יש פה עוד אנשים שטוענים סוללה סוללה ולא במקביל