יש לי בעיה של קטים במנוע לאחר מספר דקות עבודה (יש לציין מנוע חדש לאחר הרצה כמובן)
לאחר התנעה בקרקע הכל היה תקין ולאחר מספר דקות באוויר מנוע מגמגם ונראה כאילו עובד על תערובת עשירה מאוד

לאחר יעוץ עם אדם בעל נסיון בתחום נאמר לי שיש צורך לפתוח את האגזוז ולהוריד את הקונוס שנמצא בפנים
(מה שגורם למנוע להחנק )

תאוריה היא שמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה ודלק חם ,לא מספיק דליק גורם למנוע להחנק.
הפיתרון הוא להוציא פשוט את הקונוס הזה החוצה ובכך לגרום למנוע לנשום לרווחה

השאלה שלי כזאת

למה היצרן שם שם את הקונוס באגזוז עם צריך להוריד אותו?..