שלוש מסקנות מהיום ....
1. הכנף יציבה מאד גם ברוח חזקה ... מה זה חזקה ? בין שפתחתי את הכיסא ובין שהתישבתי .. הוא עף פעמיים.
2. הכנף עמידה מאד לריסוקים... פול גז לרצפה .. רק פרופ נשבר. (כנראה השתחרר הטייס אוטומטי מהדו'ץ וכשראיתי שאני בבעיה הפעלתי מייצב והוא ייצב אותה לרצפה אז הפעלתי rth שהמשיך בפול גז לקרקע ) ....
3. המאתר GPS עשה עבודתו נאמנה ! לקח אותי בול לאיפה שהטיסן חיכה לי. :-)
עריכה:
ועכשיו הקטע האומנותי ... הריסוק היה בגללי ;-) הטייס האוטומטי מעולה !! ... אבל לא יכול לעשות כלום כשהטייס אידיוט.
עשיתי כמה רולים אחד אחרי השני .. מצפיה בהקלטה ( המקליט הסיני החיקוי של ה dvr. של השועל ) מתברר שמיד אחרי הרול השני רואים את האופק המלאכותי באופסט מטורף. הבקר התנתק מהדו'ץ שחיבר אותו לגוף ... כשהפעלתי ייצוב הבקר ניסה ליישר את עצמו .. כמובן שהאופק לא היה נכון. .. בגלל שאמנתי את עצמי להפעיל rth בזמן מצוקה .. וזה מה שעשיתי ... הטייס ניסה שוב לבצע מה שהוא אמור לעשות .. אבל האופק היה מכוון לא נכון .. כי הבקר ישב בזוית תלוי על החוטים...
מסקנה. קיבוע יותר רציני ...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4