שלום,
מדובר במנוע חדש שעבר הרצה ולאחר מכן כ-10 טיסות עד כה (סה"כ גלון וחצי).
המנוע מכוון (עשיר מעט), אין קאטים, מניע בקלות. ההחשה טובה.
הבעיה היא שלאחר כחצי דקה במצערת מלאה באויר, טמפרטורת המנוע חוצה את ה-100 מעלות צלסיוס (לא ניסיתי יותר מכך מחשש לגרימת נזק למנוע).
בחצי מצערת בטיסה הטמפ' יציבה סביב ה-80-85 מעלות.
בסרק על הקרקע כ-75 מעלות.
חיישן הטמפ' של הטלמטריה ממוקם כראוי, בחלקו האחורי של הצילינדר, בחלקו העליון.
הסל"ד המקסימלי עם כיוון הסיכות הנוכחי הוא בערך 10,500 (לא צורח).
מדוע המנוע מתחמם במצערת מלאה?
הדלק הוא Cool Power 10%.
הפרופלור המותקן הוא 11X 7.5.
בבדיקה על הקרקע עם מצערת מלאה (ללא רוח הטיסה) פתחתי בהדרגה סיכה ראשית, עד למצב בו המנוע מגיע עד למקסימום של 95 מעלות במצערת מלאה ואינו מתחמם מעבר, במשך כחצי דקה.
הבעיה היא שבמצב זה המנוע עשיר יחסית ואינו עובד חלק במצערת מלאה.
האם סביר לחצות את ה-100 מעלות בטיסה?
אשמח לקבל את עזרתכם.
אפי