שבוע טוב אנשים.

הייתי רוצה לדעת וללמוד יותר לגבי חיזוק של טיסנים.
יוצא לשמוע המון פעמים את המונח "חיזוק" והכוונה ברורה, אבל לא תמיד ברור איפה נקודות התורפה בכל טיסן, אם הן קבועות, איך בכלל מחזקים ובאיזה אופן.

במקרה שלי ספציפית, אחרי תקופה שאני מטיס כנף תחתית ומבצע כל מיני תרגילי אווירובטיקה קלה, מסיבות שונות חזרתי לטריינר אבל גם איתו אני רוצה להשתעשע מדי פעם ובכל זאת לא לפחד שהמבנה שלו יקרוס תחת הלחץ.


אשמח להשכיל קצת לגבי איפה קיימות אותן נקודות תורפה שמחזקים אותן, בכל הטיסנים ובטריינר בפרט, איך בכלל מחזקים אותן ועוד טיפים בנושא.


תודה מראש.