תגובה: עזרה בשיטה לכיוון ערכי PID בבקר טיסה תוצרת עצמית
בגדול אתה צודק לגבי שיטות הכיול שציינת. אבל אין לנו דרך לדעת מה כתבת בקוד שלך (ואם הוא בכלל נכון
), אז נראה לי שיהיה קצת קשה למישהו אחר לעזור לך לדבג את הקוד שלך.
אתה אומר ששיחקת עם הפרמטרים וזה לא עזר. אולי לא שינית אותם מספיק כמו שאתה חושב? האם יכול להיות שקיים שוני בסדרי גודל בין הפרמטרים שאתה משנה למה שבאמת בסוף נכנס לבקר? אולי אתה צריך לשנות בסדר גודל אחד יותר ממה שעשית עד עכשיו.
אם התחלת כשהרחפן קשור על חוטים ואתה במצב RATE, היית אמור להגיע למצב שהרחפן שומר על זווית בכל מצב בלי יותר מדי רעידות. האם הגעת למצב הזה? אם לא, הייתי חוזר לחוט. אין טעם לנסות להטיס רגיל אם גם על החוט אתה רואה את אותן אוסילציות.
לדעתי מה שרואים בסרטון זה פחות מדי P. אתה לא נותן למנועים מספיק כוח לתקן את הטעות, אז הרחפן מתנדנד מצד לצד. מה שרואים זה נדנודים ולא אוסילציות שנובעות מתיקונים חריפים מדי.
זאת הסיבה שמתחילים להעלות P עד שרואים רעידות, כי אז אתה יודע ש P מתקרב לערך הנכון שלו (ואז מוסיף D לשיכוך התיקון).
!Fly FPV - Don't be a LOSer