שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: מעבר לסוג דלק אחר

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מעבר לסוג דלק אחר

    כמות השמן בדלק היא משמעותית מאד (כ-18% עד 20%). בסוגי דלק שונים עשוי להיות שימוש בשמן בעל צמיגות שונה ובכמות שונה (אחוז השמן בדלק). לכן עלול להיות מצב שבו זרימת הדלק דרך הסיכות תהיה שונה. מדובר כמובן על הבדלים קטנים מאד, אבל יש ביכולתם לגרום לשינוי בתפקוד המנוע, בתנאים של עומס מלא אם הדלק צמיג יותר, ובסרק אם הדלק דליל יותר.
    במקביל, ידוע שדלק טיסנים (מתנול) רגיש מאד לשינויי טמפרטורה ואחוז הלחות באויר. לא מן הנמנע שגם דבר זה הצטרף לענין החלפת סוג הדלק.
    באופן כללי, תמיד בתחילת יום הטסה רצוי לבדוק את תפקוד המנוע על הקרקע, במצבים שונים, ולכוון את הסיכות (אם יש צורך) בהתאם.

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    מטוס סילון 1 (08-10-2016)

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה למכירה T-34 חדש בקופסא לבנזין 20ccאו ניטרו 90-120
    על ידי אפי שלום בפורום טיסני דלק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-11-2016, 07:26:54
  2. איזה בקר טיסה מומלץ שיתן לי לעבוד איתו דרך 
    על ידי nirvaxal בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-04-2016, 19:31:55
  3. איך עדיף לכייל את הבקרים ? מצורף סירטון
    על ידי nirvaxal בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-04-2016, 13:41:45
  4. רחפן SK450 עם לוח KK2.1- לא מצליח להגיע לכיווני PID ברי ה&
    על ידי Friman בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 19:44:25
  5. אשדוד והסביבה מגיסטר 1.6 מנוע חזק בקר 60A מוכן לטיסה כולל 2 סולל&#
    על ידי adamico106 בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-01-2016, 16:21:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •