א. תקרא את המאמרים הבאים שעוסקים במבנה מנוע הניטרו ותיפעולו:
מנוע ניטרו למתחילים
מנוע ניטרו למתחילים- אביזרים בסיסיים
מנוע ניטרו למתחילים- יסודות כיוון המנוע

מנוע ניטרו מחייב יחס מדוייק מאוד בין אוויר לדלק
יחס זה משתנה כל יום ע"פ הלחות, הטמפרטורה, הלחץ הברומטרי ואפילו הגובה הטופוגרפי של מקום ההסעה.
למה זה משנה?
כי למעשה בכל הסעה אתה תצריך לכוון את המנוע טיפה אחרת
אתה צרך לצאת מהבית עם ארגז שלם מלא בציוד בעוד שעם רכב חשמלי, אתה יוצא עם הרכב בנסיעה, 2 סוללות בכיס ולשלט ביד...
ב. אני לא מסיע ניטרו כי אני יותר אוהב להסיע מאשר לתחזק את הרכב
זה רק אני.
ג. אני לא אהיה זה שימליץ לך על רכב של טראקסס
לדעתי, לרכבים של טראקסס יש ביצועים טובים אבל עמידות גרועה תחזוקה מסובכת ויקרה
יש לי טזה שלמה על הקונספירציה שנקראת טראקסס

אני ממליץ להתחיל את הדיון מחדש בצורה פתוחה:
באיזה שטח אתה רוצה להסיע?
באיזה אזור בארץ אתה גר? [רלוונטי לצורך היותך קרוב/רחוק מהחנות ממנה תקנה]

לגבי תקציב:
אין דבר כזה "לא מוגבל"
נדיר מאוד לראות מתחיל קונה את הציוד הכי טוב שיש כי באמת יש לו את התקציב.
יש לך 10000 ש"ח לרכב?
כי אז תקבל רכב יותר טוב מרכב ב 4000 ש"ח

אז שוב, מה התקציב שלך?

רן ענבר