השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
התחממות מנוע
חברים שלום,
בעודנו נמצאים בפיתחו של הקיץ, ברצוני להעלות את הנושא המטריד ביותר של כול חובב ריח הניטרו-
בדיקת חום מנוע !
כאמור כל אחד ואחד מאיתנו נתקל, בימים מטורפים אלה, שהמנוע שלו לפתע מתחממם יתר על המידה,
וזאת גם לאחר שמישהו ,שיודע דבר או שתיים בכיוון מנועים, כיוון לו את המסוק בצורה טובה ושלח אותו
הביתה עם מסוק שד ,שלפתע מתחמם!
אני אישית בודק את חום המנוע באמצע כל טיסה גם אם אני מרגיש שהמנוע עדיין עובד חזק ולא
"מתייבש" אני עדיין מוריד את המסוק באמצע הטיסה ובודק את חום המנוע, אני תמיד יעדיף לתת למנוע
עוד קליק או שניים ושיעבוד טיפונת יותר עשיר.
את בדיקת החום אני מבצע במגע עם האצבע על הבלטת הסמל של המנוע בצידו הימני-בצד של הסיכה,
מבחינתי החום האידיאלי לטיסה חזקה לאורך כל הטיסה, הוא כאשר עדיין יש באפשרותי להשאיר את האצבע על הסמל לפחות 7 -8שנ' , פחות מזה אני מרגיש שהמנוע ממש במצב גבולי בטמפ' שהוא נמצא, ובשלב מסויים בזמן הטיסה הוא גם דועך ונשמע מיובש! (וכל זאת במזג אויר חם!)
גם אני אוהב מאוד סל"דים גבוהים וביצועים חזקים ,ולא פעם ולא פעמיים התפתתי לסגור עוד קליק או שניים כדי לשמוע את המנוע עובד חזק אבל אני מודה שלא תמיד זה היה יעיל וכמובן שהיו לכך השלכות.
אשמח לשמוע עוד חוות דעת בנושא .
חברים בואו נעבור את הקיץ עם מנועים תקינים!!!
צחי
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום