שלום לחברי הפורום

יש ברשותי טיסן בשם ראמבלר המגיע עם מנוע 400 + גיר

יש לי בקר ליפו למנועי מברשות ובכוונתי להטיס עם סוללות ליפו

ע"פ הפורומים בחו"ל, לא מומלץ בקונפיגורצייה הנ"ל (מנוע מברשות + ליפו 11.1) לצרוך מעל 14 אמפר.

חשבתי בתחילה שכיוון ה EPA בערוץ המצערת בשלט יכול לאפשר הגבלת "תנועה" לבקר, אך זה לא עוזר.

שיניתי גם פרופים, מ - 10/7 המקורי ל 9/6 או 8/6, אבל הצריכה לא פוחתת ומטפסת מעל 15 אמפר והמנוע מתחמם.

בשלב זה אני מעדיף לא להחליף את המנוע לנטול מברשות

אשמח לעצה מחברי הפורום

תודה