הדרכה/שרות בתשלום או לא?
שיטות הדרכה שונות
אנו מדריכי בית הספר נתקלים לא אחת בשאלה – מדוע שרות עבור עבודה תחביבית לכאורה נעשה בתשלום ולא בחינם ?
לכן החלטנו להסביר את הלוגיקה שלנו מאחורי הקמת בית הספר כמסגרת מסודרת ללימוד של נושא הטיסנאות.
כיום ניתן ללמוד להטיס ולתפעל את הכלים בשיטה החברית המצוייה לרוב בשטחי ההטסה.
אדם מגיע לשטח ההטסה, מתחבר עם "המטיס הוותיק" שנראה לו מספיק מיקצועי וכך נוצרת מערכת יחסים שבה המטיס הותיק מלמד את החבר החדש בשטח על חשבון זמנו הפרטי ולא פעם אין לו זמן לאותו מטיס חדש וזה מרגיש תקוע בין מצבי מחווה חברית לבין התחושה של חוסר התקדמות.
בתור מדריכים בתשלום
אנו לא פעם נתקלים בתלונות על עבודה לא מיקצועית, מנועים שלא מכוונים טוב, מסוקים שלא כויילו כמו שצריך, ולפעמים לצערינו נוצרים נזקים עתידיים עקב עבודה שנעשתה כמחווה חברית וטובה וללא מחוייבות עתידית או אפילו ללא גיבוי מקצועי מתחילת הדרך.
ישנם מדריכים טובים הנמצאים בשטחי ההטסה שמעריכים את זמנם כשווה תשלום, אלה גובים תשלום כזה או אחר בעד שרותים דומים המוצעים ע"י מדריכי בית הספר.
לעיתים אלה אינם מעניקים את האחריות המתבקשת לאיכות עבודתם וכך נוצרות מחלוקות שונות.
שיטת ההדרכה של בית הספר להטסת טיסנים ומסוקים:
- בית הספר להטסת טיסנים ומסוקים הינו הגוף המיקצועי היחד בארץ המעניק שרותים שונית בתחום הטיסנאות.
- שרותים אלה הינם שרותים בתשלום בעלי תעריף קבוע מראש עליו מיודע הלקוח לפני ביצוע העבודה.
- בעד שרות הדרכה זה מונפקת קבלה חוקית כבכל עסק שמכבד עצמו.
מדוע השרות הוא בתשלום?
1. מדריכי בית הספר נחשבים למובילים בתחומם ולאנשי מיקצוע בקרב קהילת הטיסנאות.
2. שיטת העבודה ותכנית הלימוד הינה ייחודית לבית הספר ומטרתה ללמד בצורה הטובה, המהירה והמותאמת ביותר ללקוח. שיטת עבודה זו הוכחה כיעילה בקרב עשרות חניכים.
3. הדרכת ההטסה מתבצעת בשיטת "חניך - מדריך" וברשות מדריכי בית הספר את מירב המערכות הנפוצות בשוק לצורך הפעלת שיטה זו.
4. הדרכה בתשלום יוצרת מחוייבות דו צדדית של התלמיד ושל המדריך - למדריכי בית הספר ישנה אחריות ישירה על עבודתם, מסירותם ללקוח, עבודה בשעות ובמיקום המתאים ללקוח
ללקוח מומלץ לעמוד בתכנית האימונים אותה בונים לו ומתאימים לו מדריכי בית הספר בצורה צמודה ומותאמת לו ורק לו אישית.
5. בזמן הלימוד, מקדישים עצמם מדריכי בית הספר רק להגשמת מטרת הלימוד ואינם מגיעים עם ציוד ההטסה האישי שלהם כדי לא לבזבז את זמן התלמיד ששילם את כספו עבור השירות.
6. מדריכי בית הספר נושאים באחריות מלאה על עבודתם ועל כל מה שמשתמע ממנה לרבות נזקים שנגרמו כתוצאה מעבודתם בצורה ישירה ואף יפצו את הניזוק בגין נזקים אלה אם יגרמו.
7. אנו עומדים מאחורי עבודתנו במאת האחוזים ולכן מציעים החזר מלא אם הלקוח אינו מרוצה ! אדם שקיבל שירות ממדריכי בית הספר ולא מרוצה מהתוצאה הסופית יקבל החזר מלא בעד התשלום אותו שילם.
8. תוקף מיסגרת האחריות היא למיסגרת העבודה ותוסר עד 7 ימים לאחר מתן השירות.
אנו מאמינים כי כאשר אדם מנסה לחסוך בהוצאה מסויימת שמתבררת כהוצאה הכרחית בשבילו על מנת להצליח בתחום המרתק של הטיסנאות, בסופו של דבר הוא ישלם יותר לאחר ריסוקים ונזקים מיותרים אחרים. עלות השירות סבירה לחלוטין לכל דורש והשרות הניתן יעזור לכל מטיס – מתחיל ומתקדם כאחד.
אנו דוגלים בעזרה הדדית וחברית בשטחי ההטסה שלא במיסגרת מתן שרות קבוע מראש.
אנו תמיד לשרות קהילת הטיסנאים בשטחי ההטסה ו/או בזמינות טלפונית בכל פעם שיפנו לעזרה וכמובן ללא תשלום או תמורה.
**** חשוב לזכור****
הטסת כלים בלתי מאויישים הינה פעולה מסוכנת לעצמך ולזולת. תפעול לא נכון והטסה לא נכונה עלולה לגרום לנזקים ברכוש ואף לאבידות בנפש.
על איכות ובטיחות לא מתפשרים!
כנסו לאתר שלנו והתרשמו מרשימת הממליצים.
www.rc-pro.co.il
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009