האם הגיע הזמן להתקדם הלאה? או שאני סתם בכיין :-)
שלום לכל חברי הפורום, אני מניח שלחלק מכם יצא לראות דרך ההתכתבות שלי מי אני , ולמי שלא אז הנה תקציר, אני אלעד דב, נער בן 17 שכרגע מתמרן בין התחלת הלימודים בכיתה יב', לימודים לפסיכומטרי, התחביב המדהים הזה (הטיסנאות) ופשוט החיים. אני התחלתי את דרכי בהטסת מסוקים לפני כשנתיים, כאשר שנה בזבזתי על מסוק הני בי, שלא לימד אותי הרבה, ובמהלך השנה שאחריה הטסתי מסוק קופטר איקס SEV2 שאת המפרט שלו תוכלו לראות בחתימה שלי. שנה למדתי להטיס, ובדרך כמובן היו התרסקויות, והיו בעיות והיו תקלות אבל רמת ההטסה שלי לאט לאט עלתה, ובמשך כל השנה הזאת הייתי מרוצה עד הגג מהקופטר איקס, מכיוון שבשבילי שלא הכרתי שום מסוק אחר חוץ מההני בי הוא היה ההכי הכי ובאמת הקופטר איקס הוא מסוק יציב, איכותי, בנוי היטב
ואז לפני כבערך חודש וקצת סיימתי לבנות את הטירקס 250 גרסת הסופר קומבו והמסוק הזה ברגע שבונים אותו כמו שצריך ומכוונים אותו צריך, טס מדהים, והמסוק הזה היה גם קללה וגם ברכה, מצד אחד בגלל שהוא קטן אני יכולתי להיסחב איתו להרבה מקומות, ובחודש וקצת שיש לי אותו הוא כבר עשה 70 (!) טיסות לפחות, ובחודש שיש לי אותו חלה התקדמות עצומה ברמת ההטסה שלי, גם במציאות ואפילו בסימולטור, שקיבלתי את ה-250 יכולתי אולי לעשות לופים, רולים ולרחף הפוך אבל מאוד גבוה, ונכון ולהיום אני יכול לעשות פאנלים הפוכים אחורה וקדימה, תקטוקים (גדולים קטנים, מאוזנים, מאונכים ואפילו בעלי 2 שלבים), רבעי פירופליפים לטוס הפוך בכל האוריאנטציות ועוד ועוד..
ועכשיו אני מגיע לפואנטה של כל ההקדמה האולי לא נחוצה הזאת (סליחה חברה קצת נסחפתי
)
פתאום התחלתי להרגיש שהקופטר איקס פשוט לא מספק את הסחורה, אני לא כל כך אוהב את תגובת הזנב של הלוגיטק שיש עליו, מול זאת של אליין, ולא משנה כמה עבדתי בלכוון את הלוגיטק הוא פשוט לא הצליח להגיע לאחיזת הזנב המדהימה ולאחידות קצב הפירו של האליין, הקופטר איקס לא מרגיש מדויק כמו הטירקס 250, לא חד כמוהו ולא כיפי כמוהו, עכשיו ההגיון אומר למכור את ה-450 וזהו, אבל אם כל הכבוד לטירקס 250 (ויש המון כבוד), עדיין אין לו את היציבות ומאפייני הטיסה של מסוקי 450 ומעלה
כמובן שאני מאוד רוצה לעבור למסוק בגודל 500, אבל אין לי את היכולות הכספיות לממן מסוק כזה, אבל לאחרונה יש אופציה שנראית מושכת מאוד, הטירקס 450 פרו, וכאן באה השאלה האמיתית שבגללה נתתי את כל ההקדמה הזאת, האם הטירקס 450 פרו באמת טס שונה מה SE V2 הישן והטוב, האם הוא באמת טס קרוב למאפייני הטיסה של מסוק גדול יותר, האם הטירקס 450 פרו בגרסאת הסופר קומבו הוא מסוק שאפשר "לגדול" איתו בתחום האקרובטיקה ברמה גבוהה בלי שום שדרוגים (טוב נו אולי פדאלים של CY
)
אודה מראש לכל מי שיענה לשאלה הזאת, במיוחד למי שהטיס גם את ה- SE V2 וגם את ה-450 PRO
דרך אגב, שדברי לא יתפרשו לא נכון, לדעתי הקופטר איקס הוא מסוק מדהים להתחיל וללמוד איתו אני חושב שהוא כנראה החיקוי הכי טוב שקיים לטירקס, החלפים שלו הם זולים מאוד והוא פלטפורמה מדהימה ללמוד עליה ולהגיע לרמה גבוהה, אני פשוט מרגיש שהוא כבר "לא מספק את הסחורה " בשבילי בשלב זה של רמת ההטסה שלי (אני יודע שהאמרה הזאת נשמעת נורא ואני נשמע כמו שוויצר אידיוט, מצטער לא הצלחתי למצוא ניסוח יותר טוב
)
תודה מראש לכל העונים
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz