גיל ידידי
יש עוד פרמטר לתשומת ליבך
יעילות של פרופ תלויה בין היתר גם במהירות בו הפרופ מתקדם באויר
פרופ איטי, בין יתר המשמעויות שלו,אומר שהוא מייצר את מיטב הכוח שלו גם במצב מנוחה (של הטיסן עם מנוע פועל) וגם במצב של טיסה איטית
למה הדבר דומה? להילוך נמוך באוטו, נוסע לאט אבל הרבה כוח
פרופ מהיר לא יפעיל את מקסימום כוחו בזמן שהטיסן נייח,אבל ככל שהטיסן יצבור מהירות כך יעלות הפרופ תעלה
וכמו שאמר דני ההבדלים בין השניים זה בפרופיל בחלוקת המיתר ובמנת המימדים ולא בהגדרת הקוטר והפסיעה
יכולים להיות שני פרופים זהים מבחינת קוטר ופסיעה, אחד מהיר ואחד איטי
מקווה שהבהרתי את עצמי נכון