התחלתי בטיסת בוקר ראשונה עם הסקורפיון (4025 1100 - פניון 16) וסוללה חדשה וטריה 5,000 מילי-אמפר 25C.

כאילו מדובר במסוק אחר, חזק מאוד, שומר סל"ד ראש גבוהה, ויורד קר (גם הסוללה ירדה קרה יחסית),
זה החלק הטוב...


החלק הפחות טוב (אפשר קצת להסחף ולהגיד "החלק הרע"),
שאני "תקוע" עם 3 סוללות גמורות 2 LightningPower שעברו כ 70 מחזורי טעינה ו 1 EVO שעברה כ 80 מחזורי טעינה.

אחרי ההתלהבות מהטיסה הראשונה, המשכתי עם הסוללות הותיקות שלי, והאכזבה הייתה כבר בפתיחת הכוח הראשונה, הסוללות פשוט גמורות
אחרי 70 מחזורי טעינה +/- הן החזירו את נשמתם לבורא....
(להבדיל מהסוללה החדשה הן גם ירדו מהמסוק חמות מאוד).

מסכנה...
המנוע המקורי שלי (ALIGN) כנראה עדיין במצב טוב,
העניין הוא שנראה לי שצריכת הזרם הגבוהה שלו גרמה למוות בטרם עת של הסוללות (בניתי על משהו כמו 100 מחזורי טעינה)

דיווחים נוספים מחר.
שבת שלום
אורי
.