שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: מרכז כובד בטיסן ניטרו שהוסב לחשמלי

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מרכז כובד בטיסן ניטרו שהוסב לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אם הוא ממשיך לטוס ולא מזקר את עצמו ונופל, אז יש לך בעית קיזוז ולא בעית איזון.
    אם מ.כ. היה אחורי בעזיבת סטיקים הטיסן היה עוזב את הטיסה.
    היתכן והמנוע לא מוכוון נכון מבחינת הזוית שלו ביחס לגוף?
    יכול להיות שהוא היה מגיע למצב הזה אם לא הייתי נלחם איתו, ברגע שעזבתי את הסטיק ראיתי שהוא מפיל את הזנב באלימות ומתחיל לצאת משליטה. אני לא רואה בעיית קיזוז, כל ההגאים מכוונים למרכז בדיוק, ניסיתי לקזז באויר למקסימום קיזוז וזה לא עזר, בטיסה לאחר מכן הגדלתי את המצב הנייטרלי על מנת לנסות לאזן את התופעה אבל זה לא עזר.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מרכז כובד בטיסן ניטרו שהוסב לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי assafwei צפיה בהודעה
    הטיסן קשה מאוד לשליטה בציר העלרוד ברגע שעוזבים את הסטיק הוא ישר מפיל את הזנב וטס כאילו תלויה לו משקולת על הזנב (בקיצור הוא טס באופן קבוע עם זנב מכוון כלפי מטה ברגע שעוזבים את הסטיק).

    ציטוט נכתב במקור על ידי assafwei צפיה בהודעה
    יכול להיות שהוא היה מגיע למצב הזה אם לא הייתי נלחם איתו, ברגע שעזבתי את הסטיק ראיתי שהוא מפיל את הזנב באלימות ומתחיל לצאת משליטה. אני לא רואה בעיית קיזוז, כל ההגאים מכוונים למרכז בדיוק, ניסיתי לקזז באויר למקסימום קיזוז וזה לא עזר, בטיסה לאחר מכן הגדלתי את המצב הנייטרלי על מנת לנסות לאזן את התופעה אבל זה לא עזר.
    מההסברים שלך קשה עדין להבין איך הטיסן טס. הבנו שהוא מרים אף כשאתה עוזב את ההגהים, (והעובדה שההגהים במרכז, לא אומר שכל הגה הגובה לא מורכב בזוית לא נכונה יחסית לכנף) האם הטיסן מצליח לנסוק ורוצה לבצע לולאה או שהוא נשאר במצב של אף גבוה וגורר את עצמו כך. האם הוא מנדנד כנפים, שומר על כוון הטיסה וכו'. כל נתון נוסף יבהיר את המצב ויאפשר לעזור לך !
    מהתאורים שלך יתכן שהמנוע חלש מידי והטיסן טס על סף ההזדקרות, יכול להיות שהמנוע לא מורכב כראוי, יכול להיות שמרכז הכובד לא במקום, שזוית ההכונה של הכנף לא נכונה, או כל שילוב אחר של בעיות.
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 08-11-2009 בשעה 19:53:47.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •