תאוריה של מכאניקר/אווירונאוט, שלמד אלקטרוניקה לפני 22 שנה
היות והמטען לליפו הוא CCCV והוא מחפש להשוות את מתח ה"רגיעה" של הסוללה, וזאת ככל הנראה ע"י בדיקת האסימפטוטיות של מתח ההדקים אל עבר ה4.2V לתא, הרי שבשלב מסויים בשל שימוש בזרם נמוך יותר ההתנגדות הפנימית של הסוללה גורמת למתח הסוללה להראות כאילו הגיע לשיאו וליציבות מספקת בשביל שהמטען יחליט ש"זהו זה סיימנו", אך בעצם הטענת חצי מהקיבולת ושם הוא עוצר.
מסקנות:
1. הכותב לא סגור על עצמו
2. אם היצרן אמר להטעין ב1C למה לשנות
3. התשובה לא משהו, אבל איך השירות?![]()