המנוע שרוף כמובן, כל מילה נוספת מיותרת....
נ.ב.
למסוק שלום
המנוע שרוף כמובן, כל מילה נוספת מיותרת....
נ.ב.
למסוק שלום
מיקי עם איזה מנוע זה קרה לך ?
היה לי מקרה דומה עם מנוע מקורי
הבקר התפצל ל-3 חלקים יפים![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
למסוק שלום???
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עם המנוע של אליין כמובן..
כן, למסוק שלום , יש דבר כזה שנקרא אוטורוטציה אני בטוח שנתקלת בו בעבר
היה מופע עשן צבעוני , רצתי למסוק עם מטף במבט ראשון הספקתי להבין שזו לא הסוללה ,ניתקתי אותה מהר והעשן הפסיק, אגב זו פוליקוווסט 6 תאים 600 מילי, היא אפילו לא התחממה
מיקי גם לי קרה מקרה זהה אחד לאחד עם המנוע המקורי
מסתבר שהמנוע שואב את מה שאין לסוללה וגורם לבקר
להתחמם ולא משנה באיזה פניון אתה משתמש.
כרגע אני ממתין לעקרבון שיותקן על המסוק עם
בקר מקורי של אליין ואז לבדוק תוצאות התחממות.
ממה ששמעתי מאורי לביא שהבקר מצליח להתמודד עם הסאט אפ הזה.
נמתין ונראה...... כל יום אני אמור לקבל את הדואר מהיפני
האצבעות כבר מגרדות לי יותר מדי![]()
בכל מקרה מיקי צר לי שהתוודעת למקרה כזה שהינו זהה לשלי
אבל ככה זה שאנחנו בודקים גבולות עם ציוד סיני.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
לא הייתי ממהר לצאת בהצהרות כמו "ציוד סיני" על ציוד מתוצרת ALIGN.
בל נשכח שאנחנו חלק מאוד קטן מאוכלוסיית המטיסים בעולם - והציוד שלהם טס על מאות אם לא אלפים של יחידות שנמכרים בעולם.
אז אמנם הם לא ה TOP NOTCH, וניתן עם מעט השקעה (כספית) לרכוש מנועים יותר נצילים ויותר חזקים, אך לעלות שלהם (כחלק מהקיט) הם נותנים תמורה מעל למצופה.
הציוד שלהם יתאים למעל מ 90% המטיסים בעולם, ולהזכירכם שאלן זאבו שעבר ל TEAM ALIGN היום מטיס מסוקים אורגניים לחלוטין של ALIGN (הכול כולל הכול), ואמנם אלן הוא אלן אבל הציוד מתפקד יפה מאוד גם תחת עומס רב.
לכל חברה יש נפילות ב QC שלהם ויוצאים מוצרים פגומים מה BATCH, אני הייתי שמח אם מי מכם שנתקלו במקרה כמו של שגיא או זה שצוין בשרשור זה, יפנו בצורה מכובדת ל ALIGN עם מכתב בבקשה לקבל בקר ו/או מנוע חלופי תמורת אלו שנשרפו.
מבחינתי זה מבחן אמיתי לאיכות של חברה - שכן אם היא מאמינה במוצריה, אני מאמין בהם גם.
אלו הם שני הסנט שלי.
היום אני עם CC 110HV והיפיריון 1100KV אני לא מנצל 50% ממה שהסטאפ הזה מציע (בסגנון טיסה שלי על 6 תאים הסטאפ הזה מוציא במקסימום 60A~75A) המנוע יורד בטמפ של לא יותר מ 47 מעלות והבקר לא יותר מ 40 מעלות וזה עוד לפני שחיברתי סוללה הם היו 35 מעלות - יום חם בשמש , תענוג לדעת שיש לך מרווח ביטחון גדול בביצועים של מערכת הכח
ולא מדובר בהשקעה גדולה מידי (400$ לציוד שעובד קר זה השקעה לטווח ארוך), מעתה בכל המסוקים שלי אני מתכוון לרכוש מנוע ובקר עם מרווחים זהים
אורי, הבעיה בציוד של אליין היא שהוא עובד חם מידי וזה גומר על המנוע שעם הזמן הופך לא נציל בעליל בקיצור נמרץ - זו שאלה של זמן מתי הוא גומר ולוקח איתו את כל החבילה
ליאור, אני לא יודע מה המתחרים של אליין עושים - לדעתי יש להם את הפריולגיה להחליך מנוע כל X טיסות, בינתיים אני יכול לספור את כמות הטירסים 600ESP שיש בארץ על שתי ידיים בעוד אני מכיר לפחות 3 מטיסים שקרה להם דבר דומה מדובר ב 15% ציוד פגום ואני בטוח שישנם בארץ מקרים נוספים
אומנם מדובר במרחב מדגם לא גדול במיוחד אבל מספיק כדי לקבל מושג על איכות הציוד. בנוגע לכדאיות כלכלית, אין כאן ספק "תחסוך עכשיו - תשלם יותר אחר כך".
נערך לאחרונה על ידי MickeyM; 11-11-2009 בשעה 10:50:54.
ליאור בפניות כאלו ואחרות שהיו עם אליין הכל הסתיים בהתעלמות מוחלטת.
לפנות אליהם להגיד שהבקר נשרף/התפוצץ ... נראה לי די הזוי כי הם מיד
ישיבו על שימוש לא תקין ועוד תשובות כאלו ואחרות ובשבילי זה יהיה בזבוז זמן
ובמיוחד ולאור זאת שאצל אורי לביא הבקר והמנוע הצליחו להחזיק 250 טיסות.
אני העדפתי כבר להשקיע במנוע יותר חזק מאשר להכנס לענין המיילים האלו
שבסופו של יום ישאבו יותר מדי אנרגיות ויובילו לשום מקום.
מיקי אם ברצונך לצאת במכתב התאחדות אתה יכול לרשום אותי בפנים ...
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
שגיא אני לא מסכים עם גישת ההתמרמרות הזו.
מניסיון לא קטן עם חברות שמכבדות את עצמן - גם בעולמנו שלו (מסוקים וציוד נלווה), מייל לחברה בצירוף תמונות ותיאור האירוע, במידה ואכן הוא נגרם תוך שימוש סביר במוצר - לווה בתגובה חמה מצד היצרן והוצע לי ברוב המקרים מוצר חלופי או לפחות השתתפות של 50% בהחלפתו.
אם ברוצנך לשדרג ולקחת מוצר יותר איכותי - זו בחירתך והיא מבורכת, אך לתרצה בסיבות עלומות כמו "בטח יתעלמו ממני", לזה אני לא מסכים. דווקא במקרה כזה הצרכנות החכמה תהיה להגיע איתם לדברים (הסכמה או חוסר הסכמה) ולפרסמם כאן, כדי שאנחנו כלקוחות פוטנציאלים נלמד עם מי יש לנו עסק.
מבחינתי בקר אחד, שניים או עשר שנשרפו לא מעידים על טיבה של חברה - וייתכן מאוד שה- BATCH שיובא לארץ מכיל תקלה סדרתית בבקרים/מנועים או WHAT EVER.
אני מזכיר גם את הבעיות שהיו בעבר לחברה איכותית כמו CC עם הבקרים שלה, וגם את הבעיה הידועה שיש לסקורפיון עם המיסבים שלה - לא מעיד על איכות החברה ועל היותה "סינית" או לאו, לעומת זאת התנערות מאחריות מבחינתי אומר דרשני.
ליאור, במחיר שהם נותנים לך קיט +מנוע+בקר קשה להתווכח (אומנם לא קיים קיט ללא מנוע ובקר אז קשה לדעת), אני גם הייתי אופטימי בקשר לאיכות והתבדתי. נכון, בתאוריה הדבר הנכון היה לעשות הוא ליצור קשר עם החברה לדרוש החלפה, אבל אני רוצה להטיס כאן ועכשיו בלי סחבת וממש לא בא לי שהבעיה תחזור על עצמה (אוטורוטציה) מאחר ולא מדובר פה באידאלים חברתיים נשגבים ויתרתי על מרד הצרכנים וקניתי פירמה אחרת.
ליאור חס ושלום אני לא ממורמר אני פשוט הבנתי בדרך הקשה
שסגנון ההטסה שלי דורש ממני ציוד ברמה קצת אחרת ולא זלזלתי באליין
נהפוך הוא אני חסיד של החברה ולא משנה מהבאחד הפוסטים שלי
ציינתי שהציוד סטוק של ה-600 הוא סביר לרמת הטסה רק שאצלי באילת
יש שינוי פרמטרים לעומת הצפון חום גבוה ועוד משתנים.
במקרה הספציפי שלי הטסתי עם זוויות גבוהות מדי כנראה והמרווחי זמן
בין הטסה להטסה היו מאוד קצרים מה שלא נתן למנוע להתקרר כמו שצריך
ויכול להיות עוד סיבות כאלו ואחרות. בשורה התחתונה אפשר להגדיר אצלי את המקרה
כשימוש לא תקין ועל זה אני משלם ואם כבר אז אני מעדיף מנוע שכן יעמוד בחום של אילת
ובהספקים שאני מצפה מהמסוק לפחות לתרגילים שאני כרגע עושה.
אולי המקרה של מיקי שונה כמו שהמקרה של אורי לביא שונה !
לכן מבחינתי אני רואה את הענין כבזבוז זמן לשלוח להם מייל.
ראיתי סרטונים של הטסות 3D חזקות עם סאט אפ סטוק אבל בל נשכח כי הטמפרטורות
בחו"ל שונות בהרבה מארץ הקודש ולכן מה שנראה שם ורוד יכול להיות מפויח פה.
וליאור אני מתכנן על 450PRO
כמסוק משני לימי שרב ולהטסה יומיומית ליד הבית.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
עם סיבה כזו אני מסכים,
אך כמו שציינתי - לסתום את הגולל על שירות הלקוחות של ALIGN מבלי לנסות אותו, ולקבוע דבר כזה או אחר על איכות האלקטרוניקה שהיא מספקת ע"ס מקרה/ים בודד/ים, לפחות לדעתי זה טעות.
בכל מקרה, סתם כדי לסבר את האוזן, וממש לא כדי לפתוח כאן ויכוח ע"ב למי יש יותר גדול - לי יש ניסיון מעולה עם המנוע המקורי של הטירקס 500ESP שטס לא מעט וממש לא ברחמים אצלי על כל הטמפ' הקיימות במרכז ועם זוויות קולקטיב של +/- 13 מע'.
אבל יכול להיות שלי יש מזל
מה שרשמתי למיקי פלוס סחתיין אח שלי
אגב,
מה שסימנתי בסבירות גבוהה הוא זה שגרם להישרפות המנוע שלך, הרבה יותר מניח את הדעת מזוויות קולקטיב גבוהות יתר על המידה (מה גם שיש לי ניסיון עם זוויות גבוהות, גם בציוד סטוק) - כל זאת במידה ולא מדובר בפגם סידרתי, דבר שלצערי לא נוכל לשלול.
דבר עם Matt Botos שמטיס את הסינרג'י שלו עם +/- 20 מע'...
אבל אכן 13 מע' זה לא מעט ומתאים לתרגילים מאוד מסויימים, אם תשתמש כל הזמן בכל הטווח, ותוסיף לזה 7-8 מע' סייקליק, אתה תחנוק את המסוק לוודאי.
ליאור המנוע שלי נשאר תקין רק הבקר התפוצץ ל-3 חלקים![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
SAME SAME...
עדיין סבור שזה מה שגרם לתופעה.
אתה יודע שאני לא מתווכח איתך ואתה גורר אותי לשטויות.
ואני מתכוון לצד הטוב שבענין....... סקורפיון עם ציר 6 מ"מ מזכיר לך משהו ???
תתכונן לשיחת טלפון ממני בימים הקרובים![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
שלח הודעה קודם גיסנו
סחבק נתן קוויקי חו"ל, אז שלח לי SMS ואחזור אליך...
בלי קשר אני שמח שאוטוטו הבייבי מגיע ותמשיך לתת בראש
בלי קשר 2, אני הולך לתת השבוע בראש ב RAPTOR 90SE, SYNERGY90 וטירקס 700 חדשים - שחיכו עד עכשיו לסחבק שיעשה להם TEST FLIGHT
נשמע הזוי?? (כי אני בחו"ל) זה בסדר - גם לי....![]()
תתחדש על המנוע שגיא אתה תהנה ממנו היום הטסתי לקראת הערב ירדתי עם טמפ מנוע של 40 מעלות![]()
וואלה ליאור תאמין לי אתה בחזקת נעלם.....
אני לא מתחתן איתך בקצב הזהחאלס לטוס לשם !!!
תחזור בשלום אחינו ותן צלצול או SMS או מסרון כשאתה נוחת.
תתחדש על הצי החדש שלך בטוח שהם יצטערו על זה![]()
מיקי אני מרכיב את העקרבון על הבקר המקורי והוא הולך לעבור
כמה טיסות ניסוי עם פיניון 15 בכמה מצבי גרף שונים לבדיקת טמפרטורה.
המסוק כבר מוכן להרכבה של המנוע לאחר חיתוך של האלוף באילת ליאור אוחיון.
פרטים יהיו בהמשך ולאחר הטיסות ניסוי !
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
בחזקת נעלם למה??
תראה אני עדיין פעיל בפורום בדיוק כמו בעבר - ועדיין אנחנו רחוקים כמו מאות (אלפי) ק"מ, עדיין בדיוק כמו בעבר
אחינו הלוואי והצי היה שלי - הוא שייך לאיזה מליונר מקומי עם פטיש לאנשים זרים שיבואו וישברו לו אותם...
אני רק שומרוני טוב שרוצה לרצות את כולם (ולהטיס...)![]()
אני רק מקווה שאני אגיע למרכז אתה תהיה בארץ ....
ונוכל לצאת להטיס ביחד איפה שנפגשנו פעם אחרונה
וליאור תשתדל להיות עדין עם הצי מסוקים![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
עדין אני רק במקום אחד - וגם אז זה רק לפעמים![]()