אוקי, יש לי רעיון חדש;
הדינמו אמור לעבוד לצידו של מנוע ניטרו / בנזין (דלק בקיצור).
אם אחבר דינמו למנוע חשמלי, היעילות תהיה מאוד נמוכה, לא שווה את ההשקעה.
אם אשים, מנוע ניטרו, מהדגמים הזולים ביותר, שיסתובב ללא פרופ, שיחובר הדינמו או הגיר במקרה הצורך, אני אוכל לטעון את הסוללה באוויר, ולטוס למשך זמן ממושך מבלי לפגוע בבוצועים של המטוס, הפגיעה היחידה תהיה כשאני אוסיף עוד קצת משקל, אבל סוללה כמעט אין סופית

כרגע זה רק רעיון, אני אשב ואבדוק יותר לעומק אם כדאי לעשות את זה.
שאלה למומחים:
הרי ידוע שמנוע חשמלי, בהיפוכו, פועל כגנרטור, כדימנו.
מנוע חשמלי שמסתובב בסביבות 10500RPM ומייצר 50A, בהיפוכו, ז"א כאשר מנוע אחר מסובב את אותו מנוע חשמלי הנ"ל, נשאלת השאלה: האם אותו מנוע חשמלי אשר יסובב ע"י מנוע אחר במהירות של 10500RPM ייצר 50A?
תודה