השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
תגובה להודעה: טיסן חשמלי מפוליגל תוצרת בית
תודה לכולם, על ההערות הבונות (תרתי משמע).
אמנון הכנף מחוברת בעזרת גומיות לשני מקלות של שיפודים ששמתי, עיבתי את נקודות החיבור ושם יש פוליגל כפול, וגם חתכתי ככה שכאשר הכנף תשב שם היא תיהיה ישרה (עד כמה שאני יכול).
דיהדרל אפשר ליצור בשני דרכים:
1. ברגע שהכנף מוכנה למצוא את נקודת החצי לחתוך שם את הפוליגל העליון ובתוך הקורה לחתוך משולש (עד לעומק שליש גובה), בקישור עם התוכניות המקוריות הוא מסביר איך לעשות זאת, בדיעבד אני חושב שפעם הבאה אני אחתוך את המשולש מהקורה המרכזית לפני שאני מקפל את הכנף על עצמה.
בכל מקרה שיטה זו מצריכה (לפחות אצלי) הרבה דבק חם על מנת להשאיר את הדיהדרל קבוע.
2.ליצור את הקורה המרכזית משני קורות שמודבקות זו לזו בזווית (עם חפיפה של 5 ס"מ בערך, ולבנות את הכנף כבר עם דיהדרל. הייתרון דיהדרל קבוע ולא צריך להפציץ עם דבק חם, החיסרון הוא שהקורה היא לא אחידה בכנף, יש הפרש של 4מ"מ במרחק בין הקורה לתחילת הכנף (leading edge) בין שני הכנפיים.כמו כן כנף זו טרם נבדקה ואני לא יודע לגבי העמידות שלה.
מכיוון שאין לי משקל אני יכול רק להעריך את המשקל סביב ה 500-400 גרם (כולל סוללה) כאשר מירב המשקל 220 גרם זה הסוללה, הכנף שוקלת יחסית הרבה והגוף כמעט ולא שוקל.
עודד ו UMBO לגבי חיתוך ציר המנוע, עד לאיזה נקודה: האם להשאיר מספיק ציר שגם המגן פרופלור וגם הפרופלור ישבו עליו, או להשאיר רק ציר בשביל שכל המגן פרופלור ישב עליו, או בכלל להשאיר טיפה ציר כך שיספיק למגן פרופלור לשבת עליו קצת?
תודה רבה לכולם
ליאור
נערך לאחרונה על ידי liorz055; 13-11-2009 בשעה 15:04:54.
-
תגיות בנושא זה
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום