שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: ניגזר לי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    48
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ניגזר לי


    לפני זמן מה, בעודי מטיס את הקופטריקס 450 AE החדש למדי (טיסה רביעית בערך), שמתי לב שהוא מתנהג מוזר.
    קירבתי אותו אלי, ולחרדתי ראיתי שרוטור הזנב קיבל זוית של 45 מעלות יחסית לרוטור הראשי.
    נחתתי מיד.
    מתברר שהבורג שמהדק את מכלול הזנב על הבום פשוט נגזר. ראש הבורג נעלם, ושאר הבורג
    נותר תקוע החור. במצב זה מכלול הזנב מסתובב די בחופשיות על הבום.
    (תמונות מצורפות)

    כשבניתי את הקיט והרכבתי את הזנב, הופתעתי לראות שאין בקצה האחורי של הבום מגרעת שמתאימה למכלול הזנב. מה ששומר על זוית 90 מעלות של הזנב זה רק חוזק הסגירה של הבורג, ולכן סגרתי
    אותו חזק (אולי יותר מידי חזק ...).

    למישהו יש רעיון איך לסגור את הבורג הזה כך שגם לא יגזר וגם יחזיק את הזנב במקום ?

    תודה,
    א.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	broken_tail_screw2.JPG‏ 
Views:	68 
Size:	51.0 קילובייט 
ID:	16471   Click image for larger version. 

Name:	broken_tail_screw.JPG‏ 
Views:	63 
Size:	56.7 קילובייט 
ID:	16472  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ניגזר לי

    הכל רגש ... הבורג אמור להיות מוברג עד הסוף + אום מהצד השני + לוקטייק ...
    אי אפשר להסביר את כמות הרגש ... אתה לא אמור לסגור חזק ולא חלש ...
    אני תמיד מגיע למצב שהבורג מתנגד ונותן לו עוד שליש סיבוב ...

    אני מציע לך לעבור על כל המסוק ולחפש ברגים משוחררים שכן אחרי כמה טיסות יכול להיפתח לך ברגים בלי שתשים לב ... תעבור כל כמה טיסות ותעשה טיפול עשרת אלפים למסוק ... אתה תדהם ותגלה כל פעם משו שצריך חיזוקון ואל תשכח כמובן לוקטייק או דבק CA במקרה שלך
    שיהיה לך בהצלחה בהמשך ! =]
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    דרום לבנון
    הודעות
    285
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ניגזר לי

    זה לא פעם ראשונה שנתקלתי בגזירת ברגים בCX.

    ב-CX 500 של חבר גם נגזר בורג בזנב אחרי שהוא נסגר בחוזק סביר עם לוקטייט (אחרי סגירה של עשרות ברגים מקבלים את התחושה ביד).

    לא יודע עם זה צרוף מקרים נדיר או משהוא אחר אבל בכל מקרה צריך להזהר ולבדוק לפני כל טיסה את הברגים (לפחות במבט).
    Spektrum DX6i
    Trex-250 Super Combo
    Trex-500 ESP (בקופסא) + Spartan DS760 + 9257

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ניגזר לי

    אני הוצאתי מעט את הבום מהמכלול, טיפטפתי 2 טיפות לוקטייט על הקצה והכנסתי את הבום בחזרה על הדבק, סגרתי את הבורג חזק אבל לא חזק מדי (הכל עניין של רגש..), מאז שהדבק התייבש לא היתה לי בעיה והזנב יושב יפה בלי לזוז.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ניגזר לי

    סגור עם בורג טיפה יותר ארוך ואם ניילוק!
    תקפיד על טריקה נכונה (ולא אחת כזו שתגרום לבורג להישבר!!!)
    ותעלה לאויר, גם למסוקים חשמליים (שלא כמו בדלק עם ויברציות חזקות במיוחד!) יש לבצע תחזוקה
    שבועית. אני סמוך ובטוח שבדיקה שבועית לכלי שלך הייתה מקטינה את הסבירות שזה יקרה.
    אני כרגע תקוע בגלל לינקים...ממתין להזמנה, מה לעשות? אי אפשר להטיס בלי לבצע תחזוקה.

    לפחות אני שמח שהאירוע עבר בשלום ללא נפגעים () והמסוק חזר הביתה בשלום.
    לא נורא כך את זה בלימוד ותקפיד לעבור על המסוק לפחות לאחר כל יום הטסות.

    בהצלחה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    56
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ניגזר לי

    דניאל
    לא הבורג נגזר, אלא יותר גרוע, החיבור של הזרוע (שמזיזה את הלהבים) לזנב שזהו חיבור מאלומיניום פשוט נגזר באוויר (שלא לדבר על הנזקים שנגרמו למסוק כתוצאה מנחיתת האונס).
    וכמובן הייתה הפעם שמיסב הזנב פשוט התפרק על הטיסה הראשונה, והיו עוד מס' תקלות בדרך
    הקיצר לא ממליץ בכלל על קופטרX!!!!!!!!!!! הוצאתי עליו מלא כסף ועוד לא יצא לי להטיס אותו כמו שצריך.
    אכזבה גדולה מאד ויקרה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •