ציטוט נכתב במקור על ידי hai צפיה בהודעה
נתתי את חוות דעתי משום שיש לי ניסיון עם 450 פרו והסוללות הנ"ל, אני מאוד מרוצה.
ד"א גם ה30 יורדות קרות וללא נפיחות.
אבל באותו מחיר אני איתך למה לא ?

ZIKI, ל40 אין פריקה גבוהה יותר ? (=זמן טיסה נמוך יותר) כי בין ה30 ל25 יש הבדל.
ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
אתה טועה
ואני אסביר למה
ערך ה-C קובע כמה זרם יכולה לספק הסוללה החישוב הוא די פשוט
קיבולת הסוללה באמפר כפול דירוג ה-C
כלאמר סוללה של 3 אמפר (3000MA ) בעלת דירוג של 20C יכולה לספק 60 אמפר
עכשיו הסוללה לא יכולה לתת יותר זרם ממה שהמערכת (מנוע ובקר) דורשים לכן לערך ה-C אין חשיבות מול זמן הטיסה
הסיבה שמטיסים כמו אורן עובד וכמוני מחפשים סוללות בעלות C גבוה זה בגלל שאנחנו מחפשים את הפאנצ', את הכוח המתפרץ. אמנם שהמסוק מרחף הוא צורך בין 15-20 אמפר (מסוק 500) אבל בפאנצ'ים חזקים של כוח (כלאמר טיפוס מהיר מאוד למעלה או תקטוקים אלימים) המנוע יכול לצרוך עד 80 אמפר וככל שיש סוללה שיכולה לתת יותר זרם(כלאמר ערך C גבוה) ככה היא יכולה לספק למנוע יותר כוח בתמרונים אלה
מקווה שעזרתי
אלעד