אם לאורך כל מהלך הטיסה המסוק יציב ואין שום רעידות,טרקינג או רעש לא סביר אז לא קיימת שום בעיה מיכנית.
כאשר אתה נוחת ומוריד מצערת אתה מוריד גם פיצ'.
מאד יכול להיות שבנורמל קבעת פיצ' שלילי מתחת ל 5- מעלות ובנוסף הלהבים לא מחוזקים מספיק.
לכן אחרי נחיתה כשאתה מוריד את הסטיק מהר ל 0 זוית הלהבים השלילית בתוספת ירידת הסל"ד ובתוספת חוסר חיזוק הלהבים מוציאים את הראש מאיזון והמסוק מתחיל לקפץ קצת עד שהרוטור נעצר.
ציקי