שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: A123 לעומת LIPO

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל A123 לעומת LIPO

    היי יש לי שאלה.

    אני מעוניין לחשמל טיסן 3D קרש למנוע 46-55 עם הסטאפ הבא:
    מנוע

    רוצה לעבוד עם 4 או 5 תאי ליפו.

    עכשיו מהם הייתרונות של ליפו לעומת A123 בטיסני 3D?
    איזה בקר לקחת עם A123 ואיזה עם ליפו?

    אגב איזה ייתרונות יש לליפו על הA123(חוץ מהמחיר) ולהפך?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    היתרון העיקרי במקרה זה לליפו הוא משקל משקל משקל
    הבקר אותו דבר, רק צריך לקבוע לו מתח חיתוך אחר.
    הליפו נותן מתח יותר גבוה אבל רגיש לטעינה הA123 אתה יכול לפרוק בפראות עד לאפס ולטעון ב10C על הטיסן ללא חשש.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    אוקיי איפה יש לקנות את הA123?
    האם יש לקנות פאקים מוכנים או שאני צריך לקנות כאלה (כזה או כזה) ולחבר?
    ומה ההבדל בינם?
    אם יש רק פאקים אשמח ללינקים לחבילות בסדר גודל של 4-5 תאים של פולימר.

    אגב תודה רבה, בזכותך הספק מאיר לי את החדר

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    הצץ אצל היפני, וראיתי שגם הסיני קיבל משהו חפש LIFEPO4 . אין לי ניסיון עם התאים פרט לסוללת המשדר (מעולה אגב).

    אם הספק מאיר אתה לא שוכח סוללה במטען המהיר

    נ.ב. אמנם אני בטוח שעקבת אחר הנחיותיי, אני רק מוודא, הנורה בין אדום לשחור כן?
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    יש שני סוגי תאים שמסתובבים בשוק
    מה שמוכר הסיני הגרסה עם הטאבים וכאלה בלי טאבים היה אצל היפני.
    אלו עם הטאבים קצת יותר בעייתיים וצריך לתלוש את הטאבים כדי להשתמש בהם.

    די פשוט להפוך תאים בודדים לפאק יש אצל היפני בארים מיוחדים לחיבור תאים . תזדקק למלחם קצת יותר חזק 80-100W

    6 תאי A123 בטיסן קרש למנועי 40 תקבל בערך 7-8 דקות טיסה
    היתרון הוא זמן טעינה מהיר מאוד עם מטען מתאים כך שסט אחד מספיק.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    אוקיי יגאל.

    אני צריך פאק, האם תוכל לתת לי רשימה של מה אני צריך?
    (החל מהתאים, ועד למטען, יש לי ספק שמספק 10A)

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    נראה שהבחור נעול על A123 , למרות רצונו ב-3D וההמלצה הנכונה למשקל נמוך ו LIPO
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    אותי אישית יותר מעניין אורך חיים

    כמה מחזורי פריקה A123 סובל?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אותי אישית יותר מעניין אורך חיים

    כמה מחזורי פריקה A123 סובל?
    המון.

    נ.ב. אני נעול על A123 בגלל שלפי הבנתי הזמן טעינה שלו הוא ממש ממש מממש ממממממממשששש מהייר!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי נח נח צפיה בהודעה
    המון.

    נ.ב. אני נעול על A123 בגלל שלפי הבנתי הזמן טעינה שלו הוא ממש ממש מממש ממממממממשששש מהייר!
    זה בסדר גמור לרצות טעינה מהירה, אבל דרישתך הראשונית היתה ל-3D עם טיסן לא ממש קל.
    תחשב היטב את המשקל הסופי כולל הכל עם סוללות A123, ותראה אם אתה בעומס כנף ל-3D.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    תודה רבה על עצתך, אבל עדיין אין לי שום רעיון בראש וחשבתי ללכת על זה כי שמעתי שיגאל ניסה את הסוללות, והלך לו.

    רציתי לראות מה תגובת הפורום, ואיך זה יסתדר - אנחנו עוד נבדוק את זה..

    נ.ב. אחלה חתימה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    זה הטיסן שהיה לי
    http://photosynth.net/view.aspx?cid=...2-2e07afe796c6

    ההבדל במשקל של 6 תאים A123 לסוללה מקבילה הוא כ 100 גרם (אולי קצת יותר) כך שזה לא ממש משמעותי .


    עד כה הצלחתי לשפוך 2 תאים
    פעם אחת שחכתי את WATTS UP מוחבר מעל שבוע לפאק ומתח התאים ירד כשתא אחד ירד לאפס אחרי טעינות ופריקות במטען נראה שהכל בסדר אבל בנסיעה הראשונה בבאגי התא נשפך

    בפעם השניה ניסיתי 7 תאי ליפו בבאגי חשמלית הזרם היה גבוהה מאוד ותא נשפך

    מכיוון אני הרכבתי עצמאית את התאים קל מאוד להלחים ולשנות קונפיגורציה .

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    אוקיי.

    אני אכין פאק לבד.
    מה אני צריך? תאים ממולצים מאיפשהו?
    מטען?

    האקיוסל 8 הולך פה? (ז"א הוא יכול להטעין 5A ?)

    אשמח אם תספר לי עוד קצת על הטיסן, ואשמח לקפוץ אלייך להתרשם ממנו ללמוד עוד קצת.
    תודה.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    האקיוסל 8 יתאים לטעינה ב7A על 6 תאים (21.6V) תהיה במקסימום הספק שלו.
    בהצלחה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    אוקיי תודה.

    ידוע לך לגבי חברות ממולצות לפאקים כאלה או שצריך להכין לבד?

    חברים בשלב זה אשמח לכל מיני טיפים והצעות.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי נח נח צפיה בהודעה
    אוקיי.

    אני אכין פאק לבד.
    מה אני צריך? תאים ממולצים מאיפשהו?
    מטען?

    האקיוסל 8 הולך פה? (ז"א הוא יכול להטעין 5A ?)

    אשמח אם תספר לי עוד קצת על הטיסן, ואשמח לקפוץ אלייך להתרשם ממנו ללמוד עוד קצת.
    תודה.
    לא אהבתי איך שהטיסן הזה טס ולא התחברתי אליו
    במיוחד שלפני כן הטסתי את הסופרויזן שזה היה ליגה אחרת לגמרי

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    הוא עדיין אצלך?
    מצב טיסה?

    מה לגבי התאים???

    למישהו יש מושג איזה תאים לשים?
    ואיך אני אחבר אותם?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    הטיסן לא אצלי
    מכרתי אותו כי לא אהבתי את אופי הטיסה שלו
    במיוחד אחרי שהטסתי סופרויזן שזה ליגה אחרת לגמרי

    כדי להלחים תאים אתה צריך מלחם קצת יותר חזק
    ואת זה :
    http://www.aircraft-world.com/shopexd.asp?id=5085

    כרגע לא במלאי אז צריך לחפש

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    נח

    אתה יכול להסתכל כאן.
    טיסן ששוקל 1700 מוטס עם פק 123 תוצרת בית שאתה יכול לראות בתמונה. אם אתה קונה סוללות עם טאב אתה פשוט מלחים את החוטים אליו וחוסך את חימום הסוללה. זמן טיסה לסטאפ הנ"ל כ 7 דקות.

    איתי
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: A123 לעומת LIPO

    R/C Calculations

    רשום לליפו ..אבל גם זה יעזור

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •