אני לא מבין גדול אבל זו תופעה די נורמאלית ..
שאריות פלטה שיוצאיות מהאגזוז ..
הדלק הזה הוא גם השמן של המנוע
אני לא מבין גדול אבל זו תופעה די נורמאלית ..
שאריות פלטה שיוצאיות מהאגזוז ..
הדלק הזה הוא גם השמן של המנוע
כאמור ניטרו מכיל בתוכו שמן לסיכוך המנוע ...
ישנה אפשרות שהמנוע לא מכוון ועובד עשיר מדי (אינני מכיר את המנוע הספציפי הזה) ,
ולכן כמות העודפים מהאגזוז גדולה יותר , אך בכל מקרה תמיד תסיים יום הטסה כשהטיסן שלך
מרוח בשאריות דלק מהאגזוז אבל זה חלק מהכיף לא ?!....
אין לי ניסיון עם מנועי ניטרו אבל בהחלט יש לי ניסיון עם מנועי בנזין.
העניין שבאמת חשבתי שהתערובת עשירה מידיי אבל אז הייתה הרי השפעה ישירה על פעולת המנוע שכן המנוע נשמע דיי טוב ומגיע לסל"ד גבוהה ומדוייק. הוא לא מעשן כ"כ וקשה להבחין שיוצא עשן לבן מהאגזוז מה שיעיד על מנוע מכוון במנועי בנזין אך בניטרו תמיד נראה כי המנוע פולט כמויות עשן נכבדות. גם אני רוצה!
תודה בכל מקרה!![]()
DX7
and some Foam...
"תגיד איזה גובה זה מגיע?"...