[QUOTE=משה שמואלי;103137]טוב נו. אולי הדוגמא לא הכי טובה למרות שהגירו זה גם סוג של יצוב.[/QUO
OK ג'ירו שני צירים נשמע יותר טוב, אתה יודע מה? גם מייצר איזה סוג של נעילה בעצם![]()
[QUOTE=משה שמואלי;103137]טוב נו. אולי הדוגמא לא הכי טובה למרות שהגירו זה גם סוג של יצוב.[/QUO
OK ג'ירו שני צירים נשמע יותר טוב, אתה יודע מה? גם מייצר איזה סוג של נעילה בעצם![]()
מטלון
צוות הרכבת פ"ת
FLY bar less or FLY less
חברים, אחלה סרטון.
נראה שאתם עושים שם הרבה כיף.
צריך לבוא לבקר אתכם מתי שהוא...
בברכה,
ניסים.
יורם לוי
צוות הרכבת
פתח תקווה
One,Two,3D
למכירה שלט DX7i
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון
ליאור ויורם ניראה לי שעד שלא תטיסו ותכירו אחד עם השני כמו שצריך אתם לא תרגעו
אז יאללה צריך לעשות מפגש דחוף![]()
עם קפה שחור טוב הן פחות חונקות...בכל מיקרה זה עדיף על הזפת שאני שואף לראותיי כשמר אדון רועי tooly מטיס..![]()
יורם לוי
צוות הרכבת
פתח תקווה
One,Two,3D
למכירה שלט DX7i
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון
רק חברי צוות הרכבת יבינו
אני בטוח שיורם וליאור יפגשו הם היו בידיוק כמו אילן מטלון ואלי בוסקיל כול היום רבים אבל מתים אחד על השני![]()
יורם לוי
צוות הרכבת
פתח תקווה
One,Two,3D
למכירה שלט DX7i
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון
אין ספק כי FBL הם מערכות מדוייקות יותר ומתחושת הטסה של כמה מערכות שונות בשוק אני יכול לומר שהכל אבל הכל עניין של סט אפ נכון וסבלנות והתאמת המערכת לצרכייך.
יש שם לא מעט פרמטרים שמשנים את התמונה וסבלנות תביא אותך לכיול המסוק בדיוק "לאצבעות" שלך ולנוחות טיסה מירבית.
לדוגמא:
היטסתי לא פעם את המסוקשל אדם וקסלר - 600N FBL ואמרתי לו שאני לא ממש מרגיש נוח בהטסה וזה ענה לי בתגובה - אני מטיס עם כך וכך אקספו והמערכת מכויילת להיות עדינה בטווחים שונים - אני אישית מעדיף להטיס ללא אקספו ולשלוט במסוק בצורה מירבית ובנוסף המסוק שלי חריף בצורה לא סבירה אבל אני אוהב את זה ומשתלט על זה הן ברמת דיוק והן ברמת הטאגרסיביות- כלומר אדם התאים את המערכת לצרכי ההטסה שלו.
תאמר ליאור.
איך התרשמת ממערכת סקוקום?
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
עמית,
אתה זוכר שהטסת את ה-700 שלי עם הסקוקום?
אני זוכר שהתרשמת מאוד לטובה.
אני יודע שאתה מטיס ללא אקספו ועם טווח הגאים גדול מאוד, ב-FBL ניתן להשיג חדות וזריזות באופן קיצוני הרבה יותר משאתה מכיר...
בתור אחד שניסה כל כיוון אפשרי במערכות FBL, ניתן להתאים אותן לכל מטיס בכל צורה אפשרית (החל מסגנון חלק ומדוייק ועד לאקסטרים שמטיסי פלייבר לא מכירים),חלק מהן אפילו מציעות פונקציות מסויימות לגבי תרגילים מסויימים.
נערך לאחרונה על ידי TooLy; 22-11-2009 בשעה 08:32:24.
איזה מע' שונות בדיוק הטסת???
לגבי הסקוקום - כשהיא מכוונת כמו שצריך, היא עובדת מצויין!
אתה יכול לדבר גם עם חן שהטיס את ה 600 שלי עם הסקוקום והתרשם לטובה, כמו שכבר אמרתי לא פעם - מע' FBL הן מע' מצויינות שמשפרות את ביצועי הכלי (על זה אין ספק), אך יחד עם זאת בהרגשתי מנוונות מעט את המטיס.
מניסיון אמיתי של הטסה עם כמה מע' שונות - ההרגשה שלי היתה דומה.
יורם לוי
צוות הרכבת
פתח תקווה
One,Two,3D
למכירה שלט DX7i
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון
יורם
בר עמי הטיס כבר כל מה שזז ובכל וריאציה, לא נראה לי שהוא יצא פה באיזה שהיא הצהרה (קראתי בעיון את מה שהוא כתב),
כנראה שיש לנושא ה FBL יתרונות וחסרונות,
העולם זז קדימה ...כנראה לכיוון ה FBL, תאמין לי שליאור היה וישאר חלוץ בכל מה שקשור בחדשנות !
הוא כנראה ימשיך להטיס גם וגם ויהנה משני העולמות.
אם היה לי ת'כסף גם אני הייתי עושה כך
אורי
ליאור.
אני היטסתי סקוקום, V-BAR ורונדו.
לגבי הסקוקום,אני יודע שאתה היטסת סקוקום תקופה קצרה מאוד, סט אפ לא נכון עשית וכמעט ריסקת את המסוק על האנשים ומיד הוצאת את המערכת למכירה ואם אני לא טועה היא כרגע אצל אדם וקסלר - כך שחוות הדעת שלךעל סקוקום בעייתית אם הנתונים הללו נכונים.
אני מכיר את שני גלגולי ה- V-BAR דור ראשון שהיה סיוט עלי אדמות לכיול בעל יותר מחמישים פרמטרים שונים ומעצבנים ומאידך את המערכת החדישה שהרבה יותר נוחה וקלה לתפעול ללא יותר מידיי ניסיונות וטעיות.
את רונדו האמת לא ממש תהיתי על קנקנה יותר מידיי רק תחושת סטיק קלה במסוק של ליאור אבל זה נראה מבטיח באותה מידה של המתחרים.
אורי.
החלוץ בלתי מעורער בתחום הוא רועי כרמל ועל זה אין עוררין.
עוד לפני שבכלל העזנו לפזול לכיוון היה לו הכל והוא ניסה הכל באמת ועל אמת הכל עבד אצלו.
מאגזוזים, להבים, סוללות, מטענים, מסוקים, FBL מכל הסוגים ועל זה אני מוריד בפניו את הכובע.
והדבר המדהים הוא שלא תשמע ממנו כלום!
לא מטיף על אנטיליגנציה של אנשים, לא מתרברב על מעשיו וכך צריך לעשות.
ברשותך אחדד לך שישנו גרעין חלוצים בתחום המסוקים בדור המתקדם שמי שנמצא מספיק זמן בתחום הזה יודע על מי ומה מדובר.
על אנשים שהשקיעו עשרות, אבל עשרות אלפי שקלים כדי להביא לך ולכלל החברים כאן את המוצרים המוגמרים שיש בתחום הזה לכלל שימוש.
יש שקראו להם משוחדים, ממומנים, תחמנים, אנטרסנטים אבל בסופו של דבר לא היית שומע או מנסה את הרכיבים והציוד שאתה מטיסהיום אלמלא הם.
אתן לך דוגמא.
לפני 7 שנים, הגיע אלי חבר (בזמנו היינו רק חברים) בשם ליאור זהבי ואמר לי "שמע, יש לי גוברנור ניסיוני אצלי בבית, יחליף את ה- GV-1 של פוטבה שהיה אז הפרארי של התחום.
קראו לזה THOTTLE JOKY, זה יה נראה כמו מעגל מודפס שהיו מולחמים אליו קונקטורים מצ'וקמקים.
לי היה אז רפטור 30 (הראשון שלי)והתקנו את זה על המסוק וניסינו ואני זוכר שאילו לךיאור כתב חוו"ד על המוצר לחו"ל ואגב - לא השתמש בו או שיווק אותו באותה תקופה, לאחר מכן הוא עזר לחברה בבדיקות של הג'וקי פרו שעבד מצוין.
עברו השנים לדעתי שנתיים וחן צרפתי קיבל את הרב מקס הראשון ואחריו מאירי, אני, ליאור, גיא ידיד וניר מאירי.
כך אתם מכירים את הרכיב הזה.
יש לי עוד רשימה ארוכה מאוד של מוצרים שלא הייתם שומעים עליהם אילולא החבורה הזו.
אגב אני אישית הוצאתי להערכתי יותר מחמישים אלף שקלים על התחום הזה עד כה ולרוב על ניסויים שעלו לי ביוקר, סוללות, להבים, רגולטורים, סרבואים, ג'ירואים (אני הראשון שהטיס סוליד G בארץ אחרי צרפתי!).
טירקס 600N אני הייתי ראשון לאחר שרועי קנה את החשמלי שלו (הכל מתועד בוידאו).
בכל אופן אני לא ממש עורך השווואות אבחל לא אוהב התרברבות לשמה.
הרבה דברים נעשים מתחת לפני השטח ובכיף כדי שכולם ילמדו ויהנו ממוצרים ומניסיון מיקצועני.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
חברה מה אתם מדברים???
אני בניתי מסוקים מנייר טואלט עוד לפני שהמציאו בכלל את הלהביםושם המשפחה שלי אגב הוא סיקורסקי !
תשאלו את סער אורדן איך החזקתי לו את הגרבר ביד אחת וביד השנייה הטסתי טיסן 3D
נו באמת, מה קרה לכם?
תרגעו, שתו מים (לא הרבה כי חסר וגם יקר) ותטיסו בכיף
כל השאר באמת לא לעניין !
יורם לוי
צוות הרכבת
פתח תקווה
One,Two,3D
למכירה שלט DX7i
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון