ציטוט נכתב במקור על ידי IttaiP צפיה בהודעה
היי היי Z
ממתי מטיסי טיסני דלק התחילו לבנות לבד את הטיסנים שלהם?
הכל קיטים בנויים ומוכנים.
ממתי טיסנאי הדלק התחילו לתבנת בחומרים מרוכבים?
רוב מטיסי טיסני הרדיו היום (עד כמה שאני מכיר) לא יודעים לבנות טיסן אמיתי ולא משנה אם הם מטיסי חשמליים או דלק.
פוליגל וקאפה הם באמת טיסנים. אם אתה מדבר על "באמת טיסנים" מתי התעסקת לאחרונה בטיסני מנוע חופשיים? אלה באמת טיסנים שיא הטכנולוגיה שהחלקים העקריים שלהם קנויים אצל יצרנים מומחים באלפי שקלים.
פוליגל וקאפה הם חומרים זמינים היום והטכנולוגיה משתנה. בלזה ועץ הם בתחום של בוני ה scale ויש שם דגמים מדהימים.
זה כבר נהיה דיון פילוסופי והבחור רק רוצה לדעת האם לעבור לטיסני דלק
אני לא מדבר על כלל טיסנאי הדלק, אני יודע שהרבה מהם עדיין קונים טיסנים והאמת היא כשאני חושב על זה בגלל העלות של חומרים שמהם בונים חשמליים בטח יש יותר בונים של חשמליים מאשר של טיסני בלזה... אבל מה שאני מתלונן עליו זה כמה שקל "לתכנן" טיסן קאפה והזלזול שהוא יוצר כלפי הטיסנים. כל אחד יכול לעשות טיסן ב20 שקל ובשני ערבים אבל אין לו את הכבוד כלפי הטיסן שיש לטיסנאי שבנה טיסן במשך כמה חודשים.

אני אישית מטיס כרגע טיסן דלק אבל ברגע שיהיה לי את הזמן והכסף (ובעיקר ניסיון הטסה) אני גם אבנה לי כמה טיסנים חשמליים וגם הם כנראה יהיו טיסני פוליגל/קאפה/דפרון אבל עדיין יישאר מקום לטיסני הדלק מאותן סיבות שרשם דניאל .

אני מאמין שיש מקום לשני הדברים לא צריך לדחוף מישהו לצד אחד או אחר, כשטיסני דלק יותר מתאימים להטסה ביום שישי אחרי בצפר (בגלל שאפשר פשוט לתדלק ולעלות לאוויר) וטיסנים חשמליים למרות שיכולים להתאים לאותה קטגוריה מתאימים גם למקומות שבהם לא יתאימו טיסני דלק כמו טיסנים שאפשר לזרוק באוטו ולהטיס בזמן הפנוי (בסגנון זאגי וכל הטיסני קאפה).