מה שאתה מתאר היה נכון לפני שנתיים שלוש, המנועים עשו צעד ענק קדימה בזכות ידידינו המלוכסנים והטענות שלך לעיל , היום מיותרות ולא נכונות. (אפשר להשוות את זה לויכוח אם להטיס בדלק 5% או 10%).
אסף, משוים בדיוק על אותה פלטפורמה! זה שיש לך שני טיסנים למנוע 60 זו לא השוואה כי לך תשווה קאטאנה 60 לטטאיג'י פשוט טעות.
כיום ניתן די בקלות לבחור מנוע בהספק מתאים שיסובב פרופ דומה לפרופ הדלק בסל"ד המתאים תוך משחק בKV ולגבי הסוללות, תציץ ותראה מה קורה בתחום, ניתן בקלות לבחור סוללות הבנויות ל30 C ולהטיסן ב20C ולקבל גרף פריקה שטוח כמעט לחלוטין.
(מה גם להזכירך שבדלק כשהוא הולך ומתמעט המנוע מתחיל לגמגם כמעה , להעלות סלד כי הוא שואף אויר ועוד...קאאאט)
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אוקיי, קח אתגר. הטאי-ג'י שלי שוקל 4.7 ק"ג מוכן לטיסה כולל דלק. כרגע הוא טס טוב עם פרופ 15X6 שמסתובב במקסימום ב- 9000 סל"ד (אם אני זוכר נכון. הרבה זמן כבר לא יצא לי להטיס אותו).
אם נוריד את המנוע + טיון פייפ + משאבת פרי + מיכל דלק מלא + סרוו מצערת, אני מעריך שנגיע ל- 3.4 ק"ג. החברה של ה- F3A אמרו שצריך 400-500 וואט לקילו לסגנון הטיסה. איזה שילוב של מנוע וסוללות יהיה שקול?
מנוע 300 גרם
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=4907
בקר 80 גרם
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...80A_ESC_w/UBEC
סוללה: 750 גרם
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=8582
סה"כ 1130 גרם
מבוסס על מידע מפה:http://www.bungymania.com/imageshome...erf1.php?id=33
הנתונים לעיל הם למנוע 500KV אבל פרופ 15X7 אני מניח דמיון ביניהם.
לדעתי בתור התחלה יטוס ואפילו יפה. לא יודע כמה דחף סטטי המנוע דלק ייצר לך, המנוע הנ"ל ייצר יחס דחף משקל 1:1.
סל"ד יתקבל באזור 9000 כמו שביקשת.
זה כמובן בסיסי אבל בסיס טוב לתכנון![]()
נערך לאחרונה על ידי Boogle; 26-11-2009 בשעה 15:49:20.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי