שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 51

נושא: מעבר מחשמלי לדלק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אתה משווה תפוחים עם עגבניות וזה לא אותו דבר!

    עליך להשוות פלטפורמות זהות וזה שקוראים לטיסן 30 60 90 זה עדיין לא אומר כלום.
    קח את אותו טיסן שיש לו כבר מנוע דלק והתקן אליו מנוע חשמלי בעל הספק זהה תקבל מספרים אחרים.
    שתי המטוסים שציינתי מקודם הם די זהים ...רק שבדלק המנוע ניראה לי שהוא טיפה גדול יותר.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    מה זה טיסנים רגילים?
    לא ראיתי זאגי או פוקס שטסים ברוח, אבל אני מעריך שזה יותר להיאבק איתם מאשר להטיס אותם שיעשו מה שאתה רוצה (ולזה אני קורא להטיס). הטסתי ביום שישי האחרון את הסנייפר 3D החשמלי שלי, והיה ממש לא כייף להיאבק איתו.


    השוויתי 2 טיסנים בעלי אותו אופי ואותו גודל רק שאחד מיועד מראש למנוע דלק ואחד לחשמלי.
    הספק זהה זה לא מספיק. כשקצת חיפשתי איזה מנוע חשמלי מתאים להחליף את מנוע הדלק שלי ראיתי ששמים פרופים הרבה יותר גדולים בחשמלי, לאותו טיסן. לא כ"כ הבנתי עד שהסבירו לי את העובדה הבאה. מנוע דלק ייתן לך את אותו כח גם בתחילת ההטסה, וגם 10 דקות אחרי. לא רק זה, משקל הטיסן קטן כי יש פחות דלק. עם מנוע חשמלי המשקל נשאר אותו דבר (כמה שוקלים האלקטרונים? ) אבל הכח הולך ויורד, כי מתח הסוללה יורד. לכן כדי שיהיה לך מספיק כח גם אחרי 10 דקות אתה צריך מראש מנוע חזק ופרופ יותר גדול.
    מה שאתה מתאר היה נכון לפני שנתיים שלוש, המנועים עשו צעד ענק קדימה בזכות ידידינו המלוכסנים והטענות שלך לעיל , היום מיותרות ולא נכונות. (אפשר להשוות את זה לויכוח אם להטיס בדלק 5% או 10%).

    ציטוט נכתב במקור על ידי maozasaf צפיה בהודעה
    שתי המטוסים שציינתי מקודם הם די זהים ...רק שבדלק המנוע ניראה לי שהוא טיפה גדול יותר.
    אסף, משוים בדיוק על אותה פלטפורמה! זה שיש לך שני טיסנים למנוע 60 זו לא השוואה כי לך תשווה קאטאנה 60 לטטאיג'י פשוט טעות.

    כיום ניתן די בקלות לבחור מנוע בהספק מתאים שיסובב פרופ דומה לפרופ הדלק בסל"ד המתאים תוך משחק בKV ולגבי הסוללות, תציץ ותראה מה קורה בתחום, ניתן בקלות לבחור סוללות הבנויות ל30 C ולהטיסן ב20C ולקבל גרף פריקה שטוח כמעט לחלוטין.
    (מה גם להזכירך שבדלק כשהוא הולך ומתמעט המנוע מתחיל לגמגם כמעה , להעלות סלד כי הוא שואף אויר ועוד...קאאאט)
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    מה שאתה מתאר היה נכון לפני שנתיים שלוש, המנועים עשו צעד ענק קדימה בזכות ידידינו המלוכסנים והטענות שלך לעיל , היום מיותרות ולא נכונות. (אפשר להשוות את זה לויכוח אם להטיס בדלק 5% או 10%).

    כיום ניתן די בקלות לבחור מנוע בהספק מתאים שיסובב פרופ דומה לפרופ הדלק בסל"ד המתאים תוך משחק בKV ולגבי הסוללות, תציץ ותראה מה קורה בתחום, ניתן בקלות לבחור סוללות הבנויות ל30 C ולהטיסן ב20C ולקבל גרף פריקה שטוח כמעט לחלוטין.
    (מה גם להזכירך שבדלק כשהוא הולך ומתמעט המנוע מתחיל לגמגם כמעה , להעלות סלד כי הוא שואף אויר ועוד...קאאאט)
    אוקיי, קח אתגר. הטאי-ג'י שלי שוקל 4.7 ק"ג מוכן לטיסה כולל דלק. כרגע הוא טס טוב עם פרופ 15X6 שמסתובב במקסימום ב- 9000 סל"ד (אם אני זוכר נכון. הרבה זמן כבר לא יצא לי להטיס אותו).

    אם נוריד את המנוע + טיון פייפ + משאבת פרי + מיכל דלק מלא + סרוו מצערת, אני מעריך שנגיע ל- 3.4 ק"ג. החברה של ה- F3A אמרו שצריך 400-500 וואט לקילו לסגנון הטיסה. איזה שילוב של מנוע וסוללות יהיה שקול?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    אוקיי, קח אתגר. הטאי-ג'י שלי שוקל 4.7 ק"ג מוכן לטיסה כולל דלק. כרגע הוא טס טוב עם פרופ 15X6 שמסתובב במקסימום ב- 9000 סל"ד (אם אני זוכר נכון. הרבה זמן כבר לא יצא לי להטיס אותו).

    אם נוריד את המנוע + טיון פייפ + משאבת פרי + מיכל דלק מלא + סרוו מצערת, אני מעריך שנגיע ל- 3.4 ק"ג. החברה של ה- F3A אמרו שצריך 400-500 וואט לקילו לסגנון הטיסה. איזה שילוב של מנוע וסוללות יהיה שקול?
    מנוע 300 גרם
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=4907

    בקר 80 גרם
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...80A_ESC_w/UBEC

    סוללה: 750 גרם
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=8582

    סה"כ 1130 גרם

    מבוסס על מידע מפה:http://www.bungymania.com/imageshome...erf1.php?id=33

    הנתונים לעיל הם למנוע 500KV אבל פרופ 15X7 אני מניח דמיון ביניהם.
    לדעתי בתור התחלה יטוס ואפילו יפה. לא יודע כמה דחף סטטי המנוע דלק ייצר לך, המנוע הנ"ל ייצר יחס דחף משקל 1:1.
    סל"ד יתקבל באזור 9000 כמו שביקשת.

    זה כמובן בסיסי אבל בסיס טוב לתכנון
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 26-11-2009 בשעה 15:49:20.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •