שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 33 מתוך 33

נושא: רשמים מהבניה של הטירקס 700

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    שאלת תם : למה הוא טס יותר טוב מה 600 ? יש הבדל בתכנון ?
    חשבתי שהוא שפוט מוגדל במידותיו אבל זהה בתכנון ל 600.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    ראש אחר לגמרי. טס טוב פי 3 עד 5.

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    במה זה מורגש בזמן הטיסה/תרגילי 3D ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Exclamation תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    ציטוט נכתב במקור על ידי SamurAchzar צפיה בהודעה
    ראש אחר לגמרי. טס טוב פי 3 עד 5.
    לא קשור לראש המסוק בתצורתו הבסיסית ונתון כגון טס פי 3 עד 5 הינו הערכה אישית ואינו נתון שניתן להשוואה.

    הסיבה העיקרית שה 700 חזק יותר נעוצה ביחס כוח למשקל עדיף שיש לו על ה 600.

    600
    מנוע 50 עם כ 1.9 כ"ס ומשקל טיסה 3.5 ק"ג (יחס של כ 0.54).

    700
    מנוע 90 עם כ 3.3 כ"ס ומשקל טיסה 4.5 ק"ג (יחס של כ 0.73).

    יש סיבות נוספות לנוחות ההטסה של ה 700 כגון משקל שמקטין את הרגישות לרוחות,תנאי סביבה ומגביר יציבות , קוטר דיסקה ועוד...
    אחד הדברים היפים שאליין עשו במסוק ה 700 הוא פשטות הגוף ומשקלו.
    רוב מסוקי ה 90 בשוק כבדים יותר בכחצי קילו ואף יותר ומכאן באים הביצועים היפים שלו.

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    כייף לראות את ההתלהבות הזאת שלך ושל כולם עם הפרגון וכל השאר....


    בהצלחה
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    לא קשור לראש המסוק בתצורתו הבסיסית ונתון כגון טס פי 3 עד 5 הינו הערכה אישית ואינו נתון שניתן להשוואה.
    הומור - אצל חלק זה עובד טוב יותר.

    הסיבה העיקרית שה 700 חזק יותר נעוצה ביחס כוח למשקל עדיף שיש לו על ה 600.
    אין שום קשר בין יחס הספק משקל לבין הצורה שהוא טס ישר או פונה. ב600 יש לי 55 שאיכשהו מביא אותו מאוד קרוב לביצועים של ה700, ובאמת שזה לא שיפר את ההתנהגות של המסוק במאום.

    יש סיבות נוספות לנוחות ההטסה של ה 700 כגון משקל שמקטין את הרגישות לרוחות,תנאי סביבה ומגביר יציבות , קוטר דיסקה ועוד...
    כמובן, אבל הראש שונה מהותית מב700, זה הכל. יש מסוקים בקטיגוריה של ה600 שטסים טוב ממנו, עם אותו קוטר דיסקה ובערך אותו משקל. תכנון הראש של ה600 כנראה פחות מוצלח מאחרים, וזה הכל.

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    ציטוט נכתב במקור על ידי SamurAchzar צפיה בהודעה
    הומור - אצל חלק זה עובד טוב יותר.

    אין שום קשר בין יחס הספק משקל לבין הצורה שהוא טס ישר או פונה. ב600 יש לי 55 שאיכשהו מביא אותו מאוד קרוב לביצועים של ה700, ובאמת שזה לא שיפר את ההתנהגות של המסוק במאום.

    כמובן, אבל הראש שונה מהותית מב700, זה הכל. יש מסוקים בקטיגוריה של ה600 שטסים טוב ממנו, עם אותו קוטר דיסקה ובערך אותו משקל. תכנון הראש של ה600 כנראה פחות מוצלח מאחרים, וזה הכל.
    אנחנו לא מכירים אבל ממה שאני הספקתי לראות בשטח ולהטיס כאשר בונים את ה 600 נכון, עם אלקטרוניקה מתאימה וכיול נכון השמיים הם הגבול.
    המסוק נותן ביצועים מרשימים וטס לא פחות טוב ממסוקי 50 אחרים ועבור מחיר ללא תחרות, הדבר נכון לניטרו, חשמלי,פלייבר או פלייברלס.
    אתה יכול להיות יותר ספציפי ולהסביר מה בתכנון הראש פחות מוצלח ואיך הגעת למסקנה הזו?
    אני באמת שלא מבין וגם לא זכור לי פירסומים על הנושא בשום פורום שעברתי עליו.

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רשמים מהבניה של הטירקס 700

    לא אמרתי שהביצועים לא טובים, הם מצויינים. הוא קל יותר ממסוקי 50 אחרים. אי אפשר להתחרות עם זמינות החלקים והפשטות, ובגלל זה אני מחזיק אחד ואמשיך לעשות כן לזמן הנראה לעין. זה היה הניטרו הראשון שלי אחרי 450 ובקונטקסט הזה הוא היה ממש מדהים, אבל אז בא ה700.

    אני לא מטיס 3D אכזר, בסך הכל כמה דברים בסיסיים ואווירובטיקה, ודווקא בטיסה כזו מרגישים את היתרון של ה700 - הוא יותר יציב, יותר מדוייק ויותר סלחן. אמנם הכיול של שניהם שונה (בכוונה), אבל זה עדיין מורגש, ה700 פשוט יותר איכותי. זה עלה בהרבה מקומות בהם ה600 הושווה לVibe 50 למשל.

    עדיין קשה למצוא חבילה טובה יותר מה600, בטח במחירים שלו כ600LE.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •