וזאת מהסיבה שרוב רובן של הסוללות הנקנות אצלו מגיעות בקיבולת נמוכה מהמוצהר - למשל במקום 300 נכנס בה 90, והמקרה הכי גרוע שיצא לי לבדוק זו סוללה של 700 מילי שנכנס בה רק 25 מילי!! מזל שיש לי מטען חכם שיודע לבדוק אחרת היתי מרסק הרבה....
איתן.
וזאת מהסיבה שרוב רובן של הסוללות הנקנות אצלו מגיעות בקיבולת נמוכה מהמוצהר - למשל במקום 300 נכנס בה 90, והמקרה הכי גרוע שיצא לי לבדוק זו סוללה של 700 מילי שנכנס בה רק 25 מילי!! מזל שיש לי מטען חכם שיודע לבדוק אחרת היתי מרסק הרבה....
איתן.
אם זה עוזר לך יש ב- cheapbatterypack בקיבולת 400 מ"א.
"פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"
איתן, באיזה זרם טענת את הסוללות של עמיסל? רוב סוללות הניקל מטאל הפשוטות
לא יודעות להיטען מעל 1/15c ,ויכולת הפריקה שלהם היא כ1/4c . הפערים נראים גדולים מדי...
עופר - תודה, אני אבדוק את הנושא, מקווה שהמשלוח שלהם לא יקר מידי...
שחר - אני שמתי אותן בטעינה אוטומטית (מטען schulze), אחרי שהחזרתי להם את הסוללות הם בדקו אותם וידעו להגיד לי מיד שהן באמת לא טובות, אבל סוללות אחרות שקיבלתי מהם אחרי שהתעקשתי מול המנהל שיבדקו נתנו בדיוק את מה שהן אמורות לתת.
איתן.
ביקרתי באתר, והזמנתי 3 פקים, מחיר המשלוח שלהם הוא 15$ שזה קצת גבוה אבל עדיין שווה (אני מקווה).
תודה לכם,
איתן.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
איציק - עד לא מזמן לא ידעתי עד כמה העמי הזה הוא חאפר... די מעצבן כי שלחתי לא מאט אנשים לשם.
למה אתה צריך פאק לfw? הליטיום לא מספיק?
איתן.
בטח שמעת שהיתה לי התרסקות בגלל התייבשות של הליפו. לאחר ההתרסקות הוקמה ועדת חקירה שאחת ממסקנותיה הברורות הייתה שעדיף לחזור לסוללות "הקונבנציונאליות" וזאת מכמה סיבות:
1. דעיכת סוללה רגילה היא הדרגתית ומורגשת.
2. צריכת הזרם ביום הטסה היא נמוכה בסה"כ וסוללה קלה בנפח קטן מספיקה.
3. ניתן לקבל חיווי פשוט על מצב הסוללה.
4. פחות רכיב (רגולטור) יותר אמינות.
Dlgיציק
נ.ב. אני מבין שההזמנה יצא לדרך.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
איתן למה לא דיברת איתי
אני עדיין מתקן טיסן בגלל סוללות שלהם :-(