שמות משתמשים לתיוג

צפיה בתוצאות הסקר: מצטער שלא התנסתה בתרגילי אוטורוטציה בזמן? האם תירגול יזום של אוטורוטציה עזר במציאות?

מדרגים
34. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • כן. כן.

    19 55.88%
  • כן. לא.

    0 0%
  • לא. כן.

    13 38.24%
  • לא. לא.

    2 5.88%
מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    לחברי הפורום שלום!!
    למען המטיסים החדשים וסתם כדי לרכז מידע ולסגור נושא חשוב זה.
    1. אוטורוטציה במיקרי חירום. נשמח לשמוע דעתם של וותיקים בעלי ניסיון.
    2. ספרו לנו חוויות ומקרי אוטורוטציה מהחיים
    3. תנו קצת טיפים ותרגילים למתחילים
    4. תירגול אוטורוטציה בסימולטור, אופן ביצוע וכו"

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    במקרה שלי אני מאוד שמח שהתאמנתי על אוטורוטציות כי קרה לי פעם אחת שנגמר לי הדלק באוויר (זה מה שקורה כשיותר מדי נהנים מהטיסה) ונחתתי באוטורוטציה מושלמת בלי נזק...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ציטוט נכתב במקור על ידי sundowner צפיה בהודעה
    במקרה שלי אני מאוד שמח שהתאמנתי על אוטורוטציות כי קרה לי פעם אחת שנגמר לי הדלק באוויר (זה מה שקורה כשיותר מדי נהנים מהטיסה) ונחתתי באוטורוטציה מושלמת בלי נזק...
    שטף אותנו בפרטים טכניים. איך, למה, כמה. אולי קצת טיפים.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    אני אישית התנסתי באוטורוטציה בסימולטור אבל לא במציאות (CX450)
    אני מאמין שזה לשלב יותר מתקדם ... זה בטוח מציל אותך ממצבים משונים וזה גם עוד תרגיל לאוסף P:
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    חברים כנראה לא הבנתם את כוונתי. זה אחלה, כמובן, לדבר אה ודה. אבל איפה פרטים טכניים, הסבר אל אוטורוטציה כשמה וכו" הכל בנימה טובה הא?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    אמנם במסוקי דלק, אבל מתאים גם כאן.

    התנסיתי פעמיים באוטורוטציה בעל כורחי.
    בפעם הראשונה, תוך כדי טיסה היה קאט מנוע, נחתתי קצת קשה אבל עם נזק קל של לינקים בראש (מזל שהיה שיח במקום שבלם חלק מהנחיתה).
    אחרי האירוע הזה, תרגלתי קצת בסימולטור וגם בשטח.

    בפעם אחרת התנתק לי בורג בארכובה בזנב, זו שמתחברת לפושרוד מצד אחד ולרוטור אחורי מצד שני. מה שגרם לאי שליטה ברוטור אחורי - המסוק סבסב ללא הפסקה =מפחיד=.
    גם כאן שיחק קצת המזל, והרוטור האחורי סבסב לאט יחסית
    העברתי למצב "הולד", מה שביטל את מומנט הסבסוב - נחיתה ללא נזק.
    (היה מקרה נוסף, עם אותו בורג שנגמר לא טוב).

    לכן לדעתי חשוב לתרגל אוטורוטציה.
    וחשוב גם לדעת כיצד מתפקד המסוק שלך במצב כזה - יש מסוקים שבאוטורוטציה אין שליטה בזנב, באחרים יש.
    נערך לאחרונה על ידי אייל; 01-12-2009 בשעה 22:16:48.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    מאז ומתמיד אוטורוטציה היא חלק מהשיגרה אצלי בהטסות.
    מי שמכיר אותי יודע שזה החלק שאיתו תמיד אני מסיים את הטיסה ולאמשנה איך היא מתבצעת היא פשוט כל הזמן מתורגלת אצלי בזויות שונות ומשונות.
    לפנישמה שנים הוזמנו אני וליאור זהבי להשתתף במיפגן לציון יום הולדת לעיר נהרייה במיפגן הצדעה מיוחד שכלל גם כלים צבאיים, סירות, אופנועי ים וכ"ו.
    התבקשנו להטיס מעל המים כאשר ההמראה היתה מעל רמפת עץ מהחוף.
    ברור לכם שמסוק נופל למי מלח זה ישר לפח וכך גם חששנו מאוד באותו מיפגן.
    המראנו, השתוללנו ואז ריחפנו הפוך נמוך מעל המיים ובפליפ חזרה לטיסה ישרה, ממש בזוית 90 מעלות עם זנב לריצפה בגובה מוערך של 5-4 מטרים מהמים קיבלתי קאט מנוע.
    דיווחתי לליאור בדיווח הרגיל שלי "אוי אוי אוי... שיט לך האחורה..." ולמזלי היתה רוח מערבית שדחפה לי את המסוק יפה יפה לכיוונינו ונחתתי בול על הרמפה...
    הקהל צהל ושמח ואני רק רציתי לברוח משם...
    יש לי באמתחתי עוד עשרות מיקרים מעניינים כאלה..
    בהזדמנות.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    אוטורוטציה זה דבר חשוב מאוד !! לכל מטיס ...
    אני ברוך השם עדין לא נתקלתי בקאט מנוע אשר דרש ממני לבצע אוטורוטציה
    לפי דעתי צריך להתאמן מתחילת הלימוד בהטסת מסוקים בלימוד אוטורוטציות מכיוון שאין לדעת מתי זה יקרה לך .... צריך להקדים תרופה למכה...

    אוטורוטציה היא דבר בסיסי כגון יצוב המסוק והטסתו בפרסיה ...היא דבר חשוב היכול גם למנוע ממך הוצאת כסף מיותרת....
    תתאמן המון המון בסימולטור לפני הביצוע במציאות ותיהיה עם מדריך אשר יכול לעזור לכוון ואף להציל במקרה של חוסר לב ...
    לגבי הביצוע אתה יכול להתאמן כמוני לעלות גבוהה גבוהה ואז ללחוץ על המתג של האוטורוטציה ולהתחיל "ליפול" עד נק מסויימת אשר תתחיל להרים פיץ מנוע לא הרבה (בערך באיזור ה 10 -15 מטר)
    ומשם תרד לאט לאט תוך כדי שמירת כוח ללהבים ...

    גל
    בברכה
    גל אסולין....

    Trex 700
    Trex 250 se
    protos 500
    scaedu 50 evo
    katana
    cassna

    hitec Aurora 9
    rd 8000

    מספיק לא?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    אני אל התנסתי באוטורותציה במצב חרום אבל אני התחלתי לתרגל עוד שהיה מסוק 450 בגלל ששמעתי שטוב לתרגל.
    יותר קל לתרגל במסוקים גדולים כמו ה600 או 700 מפני שהלהבים שלהם יותר כבדות ב500 זה גם סבבה אבל צריך לעשות את זה מגבוהה יותר עקרון האוטורותציה זה לרדת בגובה ולצבור סיבובי ראש כדי לעצור ולנחות רגוע.
    לדעתי חשוב מאוד לתרגל אוטורותציה
    דביר עיני.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    מאז ומתמיד אוטורוטציה היא חלק מהשיגרה אצלי בהטסות.
    מי שמכיר אותי יודע שזה החלק שאיתו תמיד אני מסיים את הטיסה ולאמשנה איך היא מתבצעת היא פשוט כל הזמן מתורגלת אצלי בזויות שונות ומשונות.
    לפנישמה שנים הוזמנו אני וליאור זהבי להשתתף במיפגן לציון יום הולדת לעיר נהרייה במיפגן הצדעה מיוחד שכלל גם כלים צבאיים, סירות, אופנועי ים וכ"ו.
    התבקשנו להטיס מעל המים כאשר ההמראה היתה מעל רמפת עץ מהחוף.
    ברור לכם שמסוק נופל למי מלח זה ישר לפח וכך גם חששנו מאוד באותו מיפגן.
    המראנו, השתוללנו ואז ריחפנו הפוך נמוך מעל המיים ובפליפ חזרה לטיסה ישרה, ממש בזוית 90 מעלות עם זנב לריצפה בגובה מוערך של 5-4 מטרים מהמים קיבלתי קאט מנוע.
    דיווחתי לליאור בדיווח הרגיל שלי "אוי אוי אוי... שיט לך האחורה..." ולמזלי היתה רוח מערבית שדחפה לי את המסוק יפה יפה לכיוונינו ונחתתי בול על הרמפה...
    הקהל צהל ושמח ואני רק רציתי לברוח משם...
    יש לי באמתחתי עוד עשרות מיקרים מעניינים כאלה..
    בהזדמנות.
    עמית, תודה על התגובה! נשמח לעוד פרטים עם התעמקות בפרטים טכניים וקצת הסברים למתחילים. לדוגמה מה המלצתך איך להתיל לתרגל אוטורוטציה?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ציטוט נכתב במקור על ידי gal15260 צפיה בהודעה
    אוטורוטציה זה דבר חשוב מאוד !! לכל מטיס ...
    אני ברוך השם עדין לא נתקלתי בקאט מנוע אשר דרש ממני לבצע אוטורוטציה
    לפי דעתי צריך להתאמן מתחילת הלימוד בהטסת מסוקים בלימוד אוטורוטציות מכיוון שאין לדעת מתי זה יקרה לך .... צריך להקדים תרופה למכה...

    אוטורוטציה היא דבר בסיסי כגון יצוב המסוק והטסתו בפרסיה ...היא דבר חשוב היכול גם למנוע ממך הוצאת כסף מיותרת....
    תתאמן המון המון בסימולטור לפני הביצוע במציאות ותיהיה עם מדריך אשר יכול לעזור לכוון ואף להציל במקרה של חוסר לב ...
    לגבי הביצוע אתה יכול להתאמן כמוני לעלות גבוהה גבוהה ואז ללחוץ על המתג של האוטורוטציה ולהתחיל "ליפול" עד נק מסויימת אשר תתחיל להרים פיץ מנוע לא הרבה (בערך באיזור ה 10 -15 מטר)
    ומשם תרד לאט לאט תוך כדי שמירת כוח ללהבים ...

    גל
    גל, אתה תותח!!! ההסבר - בדיוק מה שרציתי. אנסה לפי המלצתך. איך מבצעים אוטורוטציה בסימולטור?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    לכל אלה שהגיבו, ממש תודה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    תעלה גבוה מאד בסימולטור עם מסוק גדול 600 ואז תילחץ על קאט מנוע או HOLD אם יש אפשרות כזו ופשוט תתאמן ...
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    תעלה גבוה מאד בסימולטור עם מסוק גדול 600 ואז תילחץ על קאט מנוע או HOLD אם יש אפשרות כזו ופשוט תתאמן ...
    תודה, גיא. כי ניסיתי הרבה אפשרויות והסתבכתי.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    דרך אגב, תודה לאלה שהצביעו בסקר.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ביצוע אוטורוטציה:
    1. וודא כי המסוק שלך מכוייל כהלכה - הולד ונורמאל באותו גרף פיטצ' - (-5) (+5) (+מקסימום).
    2. בצע גלישה על "יבש" - תרגל הנמכות בנורמל - עלה לגובה גבוהה! סגור מנוע ותן למסוק לשקוע תוך התקדמות קדימה, בלום את המסוק לא גבוהה מידיי ולמד לשלוט בשקיעה.
    3. רחף בגובה חצי מטר - העבר להולד ובלום את המסוק לפני נחיתה.
    רחף בגובה מטר - בצע אותה פרוצדורה כמקודם... שים לב לא לבלום את המסוק מידיי.
    4. בצע אוטורוטציה בגובה - הבעבר להולד הורד פיטצ' ושקע כחמישה מטרים ושחרר מהולד..
    5. אותו שלב אך תן לו לשקוע נמוך יותר ושחרר בגובה.
    כך אתה למעשה לומד גם להכניס הולד, לשלוט בשקיעה וכן ללמוד לבלום אותו.

    אני ממליץ לך לעשות את זה עם מישהו מנוסה שיעזור לך.

    בכל מיקרה אנחנו מתכננים מיפגש שכל כולו מוקדש לאוטורוטציות אם אתם בעניין... קדימה.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    1+++

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ללא שום ספק - תרגול אוטורוטציות "על יבש" מביא לשלמות ביצוע בדבר האמיתי.

    עמית - אני זוכר את המפגן בצפון מעל המים - זה היה אחד המקרים המפחידים באמת !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    אני קיבלתי החלטה "אסטרטגית" לפני הרבה זמן, לא להתאמן על אוטורוטציות, כי זה לא שווה לי את הריסוקים שקרוב לוודאי יגרמו מכך. יגידו אחרים שבלאו הכי תמיד קיים סיכוי לרסק את המסוק ואם מתורגלים באוטורוטציה כמו שצריך אז אפילו ניתן להציל את המסוק מכמה מהם. אני פשוט העדפתי להשאיר את הריסוקים ליד הגורל מה שנקרא ולא ל"נסות" לגרום להם בעצמי
    אני רוצה לציין שעל אף שמעולם לא תרגלתי אוטורוטציה ב"חי", היא מוכרת לי הייטב.
    ובכן, באחד הימים היפים שהיו לאחרונה, הטסתי את הראפטור שלי עד שאופס, מרוב שכרון חושים שכחתי את עצמי ונגמר לי הדלק באויר. הצלחתי להנחית אותו קשה אומנם על הסקידים, ומעבר לכך שהם נשברו כי ספגו את המכה, לא קרה למסוק כלום!!
    אז מאותו יום החלטתי שכן, אני אתרגל אוטורוטציות, לא באובססיביות אומנם, אך מספיק בשביל להנחית בשלום את המסוק בעת הצורך.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    אני קיבלתי החלטה "אסטרטגית" לפני הרבה זמן, לא להתאמן על אוטורוטציות, כי זה לא שווה לי את הריסוקים שקרוב לוודאי יגרמו מכך. יגידו אחרים שבלאו הכי תמיד קיים סיכוי לרסק את המסוק ואם מתורגלים באוטורוטציה כמו שצריך אז אפילו ניתן להציל את המסוק מכמה מהם. אני פשוט העדפתי להשאיר את הריסוקים ליד הגורל מה שנקרא ולא ל"נסות" לגרום להם בעצמי
    אני רוצה לציין שעל אף שמעולם לא תרגלתי אוטורוטציה ב"חי", היא מוכרת לי הייטב.
    ובכן, באחד הימים היפים שהיו לאחרונה, הטסתי את הראפטור שלי עד שאופס, מרוב שכרון חושים שכחתי את עצמי ונגמר לי הדלק באויר. הצלחתי להנחית אותו קשה אומנם על הסקידים, ומעבר לכך שהם נשברו כי ספגו את המכה, לא קרה למסוק כלום!!
    אז מאותו יום החלטתי שכן, אני אתרגל אוטורוטציות, לא באובססיביות אומנם, אך מספיק בשביל להנחית בשלום את המסוק בעת הצורך.
    אהלן, liran. כל אחד בוחר בדרך המתאימה לו. אבל במוקדם או במאוחר- זה התחביב- יוצא להנחית מסוק גם באוטורוטציה. אז טוב להיות מוכן לזה. חוצמזה יש אופציה טובה מאוד להתנסות על כל הפעלולים ובלי חלקי חילוף כלל - סימולטור. כמובן, אם יש אפשרות, הכי טוב לעשות את זה עם מתטיס מנוּסה. בהצלחה עם התרגילים.אה כן, ותודה על התגובה.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ביצוע אוטורוטציה:
    1. וודא כי המסוק שלך מכוייל כהלכה - הולד ונורמאל באותו גרף פיטצ' - (-5) (+5) (+מקסימום).
    2. בצע גלישה על "יבש" - תרגל הנמכות בנורמל - עלה לגובה גבוהה! סגור מנוע ותן למסוק לשקוע תוך התקדמות קדימה, בלום את המסוק לא גבוהה מידיי ולמד לשלוט בשקיעה.
    3. רחף בגובה חצי מטר - העבר להולד ובלום את המסוק לפני נחיתה.
    רחף בגובה מטר - בצע אותה פרוצדורה כמקודם... שים לב לא לבלום את המסוק מידיי.
    4. בצע אוטורוטציה בגובה - הבעבר להולד הורד פיטצ' ושקע כחמישה מטרים ושחרר מהולד..
    5. אותו שלב אך תן לו לשקוע נמוך יותר ושחרר בגובה.
    כך אתה למעשה לומד גם להכניס הולד, לשלוט בשקיעה וכן ללמוד לבלום אותו.

    אני ממליץ לך לעשות את זה עם מישהו מנוסה שיעזור לך.

    בכל מיקרה אנחנו מתכננים מיפגש שכל כולו מוקדש לאוטורוטציות אם אתם בעניין... קדימה.
    במקרה של עמית, זה עובד פיקס גם במציאות!
    לאחר כיוון הראש במסוק (לינקים, פיצ'ים וכדו'), מומלץ לבצע אוטורוטציה ע"מ לוודא שהמסוק מאוזן ויורד בצורה "טבעית" כלפי מטה.
    בתרגול בסימולטור, ממליץ להתאמן כשהחרטום מופנה מטה קלות, מה שמאפשר נחיתה שטוחה ולא חבטה קשה (מי שהתאמן או ניסה יבין)!

    בהצלחה,
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטו-רוטציה למה זה טוב?

    יורם, שלום. תודה על ההסבר המפורט. הודה על הסבר טכני פרטני יותר. כל הנושא של פיטץ'.
    הרי כאשר מנוע מפסיק לפעול רוטור עוד זמן מה ממשיך להיסתובב בכיוון ההתחלתי בזכות מיסב חד כיווני וממשיך להסתובב עם פיטץ' חיובי. לפי מה שהבנתי, כשמסוק מתחיל ליפול כדאי להסב למדחף פיטץ' שלילי. תוך כדי עיבוד גובה המדחף עם פיטץ' שלילי גורם לרוטור להמשיך ולהיסתובב בכיוון ההתחלתי. לקראת המפגש עם הקרקע נשתמש בכוח האינרציה (התמדה) של המדחף והופכים את הפיטץ' של המדחף לחיובי חזרה, כאשר הפעולה מֵקנה כוח עילוי למסוק ומאפשרת ונחיתה רכה.
    האם הבנתי נכון?

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •