אין לי 250 אבל ב 450 ובמסוקי 50 אין שום בעיה כאשר הברגים איכותיים והמברגים מתאימים.
ראיתי כבר אנשים שמקמבנים בין סטים מילימטרים לאינצ'ים ושם מתחילים לחרוש ברגים.
עם כלים נכונים וברגים אייכותיים זה לא קורה.
יכול להיות שב 250 זה לא כך, כאמור אין לי הרבה ניסיון עם תחזוקה של המסוק הזה.
צריך להיות שען כדי להחליף שם חלק![]()
שען חרש![]()
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
עודדי מה שלומך ?
נתקלתי במקרה בפוסט הזה והתחלתי לקרוא והאמת - עצוב ועגום.
נראה כמו משהו שכתב מקדם מכירות של איזו חברה - ולא אליין.
משהו כמו - אין שום דבר רע שאפשר להגיד עליו אבל זה ממש לא טוב לעסקים אז .. בוא נמצא משהו מתחת לריצפה ...
האמת ? בטח גם איכות הדפוס על המדבקה שעל בקר המהירות לא ממש משהו.
ניראה לי שגם שם אפשר היה לצפות ליותר.
אני רק מחכה לגירסה המקבילה בקופטר (שלבטח תיהיה טובה עשרות מונים מטירקס).
ניראה אם חוץ מבעיית הברגים הם יצליחו לספק חלקים באיכות של טירקס.
סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע.
גיל
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני מוכן להעיד שהיה לי 250 וחוץ ממברגים של ALIGN שנחרשו לא היו לי את הבעיות שתוארו כאן.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
נערך לאחרונה על ידי doron22; 12-12-2009 בשעה 08:39:58.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
חברים יש לי שני 250 להטסות "סיפתח" בשישבת
שידרגתי בעבר את ההלנים ל1.3 -התאכזבתי,
החלפתי לברגי הלן איכותיים מפלדה מחוסמת (אותה מידה) מחנות ברגים בדרום ת"א- פצצה!!!
אגב כתוצאה מברגים איכותיים ,מברגי ההלן של אליין נשמרים ולא נשחקים (יש קשר ישיר בין השניים)
בהצלחה!!
מטלון
צוות הרכבת פ"ת
FLY bar less or FLY less
הי
קימות מספר חנויות המציעות קיטים של ברגים איכותיים למוצרי RC.
לדוגמא
RC Screws T-REX 250 screw kit
Shanti
[QUOTE=zvok;108901]Aviv123
לגבי המסוק: למסוק flybar ב 45 מעלות מה שמביא אותו ליציבות טובה. הכניסו במערכת הראש את ה BH שמאפשר גם הטסה בחוץ ה[/QUOTE ] רק לידע מה זה מערכת ?bh
נערך לאחרונה על ידי AVIV123; 12-12-2009 בשעה 15:52:36.
אבשלום
טייסת הקריות
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
מאחר וגם אני כתבתי בפוסט זה - אני לא מרגיש טוב עם האשמותך
והייתי מבקש שתחדד ותבהיר דברים.
ולעיניין ה TREX 250 אני אישית חושב שזה פשלה גדולה להוציא לשוק את המסוק עם ברגי אלן 0.9 מ"מ. ועובדה הם שינו מהר.
מה שאני לא מבין למה לא עושים את השינוי כהלכה ועד הסוף עם ברגי טורקס.
וכן יש לי דעה שלרוב המטיסים - חבל על הכסף והתואמים עושים עבודה מצויינת.
ודעה טכנית/כלכלית לא תמיד נגועה בשחיתות.
אנשים טובים חשים צורך להביע את דעתם ולפעמים בהתלהבות - מתוך רצון כנה לעזור.
אני קורא וכותב בפוסט זה ולא זכור לי מקרה שחשתי בשחיתות -וגם מהכרה אישית של הנפשות הפועלות
דורון - יותר טוב היה אילו לא כתבת פוסט זה
לדעתי אין לך מושג ירוק בנושאים טכניים - ואתה צודק לא הבנת איך אפשר להתרשם מהסתכלות בלבד.
אפשר בהחלט להתרשם התרשמות בעלת ערך טכני רב מהסתכלות בלבד - אבל כמובן צריך עיניים טכניות שאין לך מושג מה זה.
והחשוב הוא לסייג ולדייק ולתת את כל המידע כפי שעודד עשה- והדגיש שזה מהסתכלות בלבד.
לך ללמוד דורון.
יש לי הרבה חילוקי דעות טכניים עם עודד - אבל להאשימו ב "שלא יעבדו עליכם" זו האשמה גסה וחסרת בסיס.
תבוש לך ולך לשבת בפינה ל15 דקות.
החוסר הבנה הוא שלך כניראה .ואני מצטער בשבילך.
עודד התלונן על ברגים שנשחקו מיסבים דפוקים, בעצם התלונן על הכל.
וזאת לאחר שהוא הטיס את המסוק ,ריסק וניסה להחליף חלקים, אחרת הוא לא היה מגלה מה שגילה.
אז תעשה לי טובה .להביע דעה על מסוק מהסתכלות בלבד ,כאשר מסוק זה מורכב מהמון רכיבים .ולהגיד שהוא יותר טוב מהטירקס, זה חובבנות נפשעת. ולהדגיש שזה רק מהסתכלות בלבד זה כבר פשע +.
אז תבוש לך אתה על שאתה מגן על מה שאתה לא צריך .חצי שעה בפינה .+ציחצוח לשון
נערך לאחרונה על ידי doron22; 12-12-2009 בשעה 22:19:07.
[QUOTE=AVIV123;109870]כאן יש הסבר מאד מפורט על הנושא.
בגדול - מדובר בשיטת שליטה על הרוטור והפלייבר, שבה הפיקודים ללהבים עוברים ישירות מה-Swash, במקביל לשליטה על הטיית הפלייבר.
עכשיו יותר ברור?
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz