ניסן!יכול ליהיות שאתה מטיס עני מדי? ניראה לי שאתה מטגן את המנוע ואת האגזוז.ואפילו טיפה קטנה של דלק תשחיר לך אותו.
אתה בוודאות מטיס עם מנוע עני מדי פתח 2 -3 קליקים סיכה ואם כך המצב שים לב למיסבים של המנוע שלך הם נגמרים מהר מאוד!!! כשאתה מטיס עני מדי....
חברה, המנועים שלי עובדים לפחות 3 קליקים עשיר ומקבלים בדיקת חום מנוע לפחות פעם אחת
בטיסה! המסוקים שלי עובדים קשה ויחד עם זאת "מעשנים " בצורה פנטסטית ומספקים ביצועים
מצויינים ללא נפילות מנוע. יש לציין שיש לי 2 700טים שאני מכוון באופן מלא ומטיס אותם ורק אחד
מייצר לי את הבעיה.
צחי.
עשן לא בהכרח אינדקציה וודאית לכך שאתה עובד נכון.... גם עם סכה סגורה קצת יותר ממה שצריך(ואפילו יותר מכך) אפשר לראות כמות נכבדת של עשן מהאגזוז.
כמובן שאין ספק שהאטימה שלך לא מספקת וזו לדעתי עיקר הבעיה...
ישראל, עשן בלבד אינו אידיקציה אך הוא אחד הפרמטרים לבדיקת המנוע. מנוע "יבש" נשמע
ברור ביותר ויורד רותח! במנועים שלי אתה תוכל לגעת בסמל הצדדי של המנוע מבלי להוריד את
האצבע כלל .אני בטוח ויכול גם להבטיח לך שהמנוע שלי אינו עני.
לאחרונה שימנתי את הציר הראשי, יש מצב שנזרק משם שמן?
צחי
משה שמואלי
FPV
מסוקים
טיסנים
דאונים
סירות
מכוניות
בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט
שלום רב!
עולים דברים רבים שאינם קשורים בהכרח לנושא.
טמפ' האגזוז תיהיה פי כמה וכמה יותר חמה מטמפ' המנוע, למה? מאוד פשוט, הגזים הנפלטים הם בטמפ' הבעירה.
לכן הג'יפה השרופה על האגזוז הם אינם אינדיקציה על טמפ' המנוע - כיון שהוא תמיד יהיה רותח.
אז למה יש כתמים שורפים (לאו דווקא במקרה הזה)?
1. ההיד'ר לא סגור בצורה טובה עם אטם לדוד (במקרה של אגזוז בעל 2 חלקים).
2. אטם אגזוז קרוע ואו בלוי.
3. ברגי אגזוז לא סגורים כראוי.
4. מנוע עשיר - טיפות שמן עפות לאגזוז.
כיון מנוע:
כשאני מכוון את המנועים שלי אני משלב את הפרמטריים הבאים:
1. חום מנוע - יש כל מיני מקומות במנוע שאנשים ששמים את האצבע לבדיקת החום, אני שם על הבאק פלייט והוא צריך להיות חמים עד חם (במנוע 90).
2. כמות עשן - מעשן יותר = עשיר יותר.
3. רעש מנוע - צעקני, צווחני ויבש = עני.
4. החשה.
מייסבים??? אני לוקח בחשבון שאתה מסוגל להבחין בין רעשים חריגים לכן זו לא אופציה.
חברה תודה על העזרה, מרבית הדברים שנאמרו אני מודע להם, אך טוב שנאמרו לאלה שעדיין
אין להם ניסיון בכיוון מנועי נייטרו למסוקים.
לדעתי משהוא במנוע לא סגור\אטום כמו שצריך כי המנוע די רטוב מידלק לאחר הטסה.
צחי
1. נכון, מנוע עשיר מוציא שמן בגוון הדומה לדלק.
כוונתי הייתה הכתמים השרופים על האגזוז עצמו, שהם כתמי שמן הנשרף עליו עקב פעולה עשירה.
2. תודה על התוספות
צחי,
1. באיזה אגזוז אתה משתמש ?
2. האם יש אטם בין המנוע לאגזוז, אם כן - איזה ?
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
כמו שכבר הזכרתי במעלה השירשור....ובפעם המיליון!!!
הבעייה היא אטימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
תחליף אטם אח שלי היקר ותבדוק אם התופעה נעלמה....
אחי היקר - אתה יכול היטב להבין למה לא ראית אותי. מה שהולך פה בפורום...
לגבי שאלתך, להלן הפתרון שלי - ממליץ לנסות:
1. פרק את האגזוז, הסר את האטם של קוויק ונקה 2 המשטחים עם אלכוהול.
2. מרח עם האצבע שכבה דקה! (כמעט שקופה) של RTV אדום על האגזוז (היכן שהוא נוגע במנוע) והרכב שוב.
3. המתן לפחות יום שלם ולך להטיס.
אני מהמר חזק מאוד שזה יפתור לך את הבעיה. ואם לא, הרי שהבעיה נובעת מדליפת דלק במקום אחר.
נ"ב - על הדרך חפש אם יש חור קטן באחת הצינוריות וניתז דלק מאיפשהו.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
סוף סוף...לגבי שאלתך, להלן הפתרון שלי - ממליץ לנסות:
1. פרק את האגזוז, הסר את האטם של קוויק ונקה 2 המשטחים עם אלכוהול.
2. מרח עם האצבע שכבה דקה! (כמעט שקופה) של RTV אדום על האגזוז (היכן שהוא נוגע במנוע) והרכב שוב.
3. המתן לפחות יום שלם ולך להטיס.
אני מהמר חזק מאוד שזה יפתור לך את הבעיה. ואם לא, הרי שהבעיה נובעת מדליפת דלק במקום אחר.
נ"ב - על הדרך חפש אם יש חור קטן באחת הצינוריות וניתז דלק מאיפשהו.
__________________
תשובה מקצועית וקולעת !!!
זה בדיוק מה שהפורום צריך !!!
szgal, תודה רבה. מרוב התחכמויות, אחים סוררים, סימני פיסוק מוגזמים וסמיילים - קצת קשה לברור את המוץ מהתבן בפורום למרבה הצער.
ניסן,
אתה יודע שאני אוהב אותך ואת צחי מאוד. ואין מאושר ממני שצחי מתקדם !
כפי שכתבתי ליורם (מהרכבת) בשרשור אחר - הייתי קצת מושבת לאחרונה, אבל אני חוזר לעניינים בקרוב. אסיים את ההרצה של ה-DIAMOOND 60 ביולוס פלייברלס ואשמח להגיע לבקר גם אצלכם. כל עוד הוא בהרצה אני לא רואה טעם לטייל לשטחים זרים.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
את הפתרון לכך כבר הבנו עוד במעלה השירשור!
ועם ההבנה של צחי הוא כבר טען שהוא מודע לכל הבעיות שהוצפו... רק מעניין אותי לדעת מה היה חסר בדיוק בהודעות של שאר החברים כדי שיהפכו אותן למספקות כך שיתקבלו על ידי שאר החברים???