שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: חיבורים.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבורים.

    תודה אבל לא ענית על הכל.

    האם אני יכול לחבר את שתי הסוללות וליצור כמות מיליאמפר יותר גבוהה?
    הקם להשכימך, השכם להורגו.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבורים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נח נח צפיה בהודעה
    תודה אבל לא ענית על הכל.

    האם אני יכול לחבר את שתי הסוללות וליצור כמות מיליאמפר יותר גבוהה?
    התשובה היתה כל כך ארוכה ועדיין לא עניתי לך על הכל?
    בכל מקרה, ניתן לחבר את שתי הסוללות וליצור כמות קיבולת גבוה יותר, חשוב רק לא לצרוך זרם גבוה יותר ממה שהסוללה הנחותה יכולה לתת, במקרה שלך 20A יהיה חסם עליון לצריכה מקסימלית.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבורים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    התשובה היתה כל כך ארוכה ועדיין לא עניתי לך על הכל?
    בכל מקרה, ניתן לחבר את שתי הסוללות וליצור כמות קיבולת גבוה יותר, חשוב רק לא לצרוך זרם גבוה יותר ממה שהסוללה הנחותה יכולה לתת, במקרה שלך 20A יהיה חסם עליון לצריכה מקסימלית.
    אם אני באוויר עם שני סוללות איך אני יודע מתי להפסיק?
    אפשר לכוון את זה דרך הבקר?
    הקם להשכימך, השכם להורגו.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבורים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נח נח צפיה בהודעה
    אם אני באוויר עם שני סוללות איך אני יודע מתי להפסיק?
    אפשר לכוון את זה דרך הבקר?
    1. כדאי תמיד לדעת כמה אתה צורך לדקת טיסה מבחינת הקיבולת ולצרוך עד 80% מסך הקיבולת של סכום הסוללות בטיסה.
    מבצעים טיסה של 2 דקות, טוענים חזרה ומחשבים צריכה לדקת טיסה לפי הקיבולת שהוחזרה לסוללות בטעינה.
    2. הבקר אמור להתריע על פריקת הסוללה (אל תשכח שמבחינתו הוא רואה סוללה אחת עם קיבולת גדולה יותר ולא שתיים), הכל במידה אם תוכנת להתריע אבל לא מומלץ כלל להגיע לשלב הזה באוויר על מנת שהסוללות יאריכו ימים.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •