שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 62

נושא: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    עמית
    אם כבר פותחים את הנושא אז מעניין אותי לדעת מהיכן הנתון הנ"ל?
    בשום מקום או חוברת של OS לא מצויין מהיא טמפרטורת העבודה המומלצת, או שאולי החמצתי משהו.
    ציקי לא פספסת כלום, מטיסי המיפעל ובניהם מר חן צרפתי ערכו ניסויים על הקרקס סמארט כשזה היה להיט חם מהתנור והגיעו למסקנות הללו בעצמם ופרסמו אותם בפורומים שונים. על כך הסתמכנו ובאמת הניסיונות שלנו העלו תוצאות דומות למרות שאני הייתי מרוצה ממאה מעלות ולא מאה ועשר וזה שמר לי על המנוע לאורך זמן עם תוצאות מצויינות תעשה חיפוש ביוטיוב ותוכל למצוא טיסה שבדקתי את הרכיב ואת חום המנוע וכן סרטון הדרכה על הקארב סמארט עצמו. . בהצלחה
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ציקי לא פספסת כלום, מטיסי המיפעל ובניהם מר חן צרפתי ערכו ניסויים על הקרקס סמארט כשזה היה להיט חם מהתנור והגיעו למסקנות הללו בעצמם ופרסמו אותם בפורומים שונים. על כך הסתמכנו ובאמת הניסיונות שלנו העלו תוצאות דומות למרות שאני הייתי מרוצה ממאה מעלות ולא מאה ועשר וזה שמר לי על המנוע לאורך זמן עם תוצאות מצויינות תעשה חיפוש ביוטיוב ותוכל למצוא טיסה שבדקתי את הרכיב ואת חום המנוע וכן סרטון הדרכה על הקארב סמארט עצמו. . בהצלחה
    תודה עמית.
    מאד תמוהה בעיניי שיצרני המנועים אינם ממליצים על טמפרטורת עבודה מתאימה למנוע.
    גבוה מידיי או נמוכה מידיי יביאו לנזק למנוע לאורך זמן עקב סמיכות לא תקינה של חומרי הסיכה בדלק מה שיגרור נזק לחלקי המנוע בהתאם למתכות/סגסוגות מהם בנוי המנוע על כל חלקיו.
    בכל מקרה אני מקבל את המלצתם של אלו בעלי הניסיון

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ממליצים או לא, המנועים האלה לא בנויים לעבוד בטמפרטורות גבוהות כלכך. ב100 מעלות המנוע טס יופי ויורד כמו חדש. ב160 מעלות המיסבים כבר מתפרקים החוצה מהקייס, תעשה את החשבון... בתמונות רואים מנוע שהתחמם, חד וחלק. צריך להסתכל על קלוז אפ של הבוכנה בשביל לראות בוודאות, אם יש משקעים שחורים ופנים לא חלקים (שקעים) כנראה שהמנוע סופר את ימיו אחורה במרץ.

    המדידה בבקפלייט שגויה לחלוטין, המדידה צריכה להעשות בראש בלבד. כל איזור אחר יתן טמפרטורה שונה לחלוטין. הבקפלייט צריך להיות במצב בו ניתן להניח עליו את האצבע כשלוש שניות - 117 מעלות נשמע לי מופרך לגמרי. אולי פרהנייט. יש הבדל של 20-30 מעלות צלזיוס בשקט בין הבקפלייט לבין הראש.

    ב90 מעלות, מנוע חדש יראה חדש, בלי כתמים ומשקעים. אפשר לסגור בחזרה בקופסה, למכור כחדש ואף אחד לא ידע אף פעם. ב100 מעלות אפשר להתחיל לראות צבעים על החלקים הפנימיים, קודם כל הבוכנה, אחר כך גם הראש מסביב לפלאג, אבל זו עדיין טמפרטורה סבירה. מעבר לכך כבר מתחילים להצטבר משקעי פחמן עם הבוכנה, ולאחר מספיק זמן הבוכנה פשוט תתפרק באוויר.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ציקי לא פספסת כלום, מטיסי המיפעל ובניהם מר חן צרפתי ערכו ניסויים על הקרקס סמארט כשזה היה להיט חם מהתנור והגיעו למסקנות הללו בעצמם ופרסמו אותם בפורומים שונים. על כך הסתמכנו ובאמת הניסיונות שלנו העלו תוצאות דומות למרות שאני הייתי מרוצה ממאה מעלות ולא מאה ועשר וזה שמר לי על המנוע לאורך זמן עם תוצאות מצויינות תעשה חיפוש ביוטיוב ותוכל למצוא טיסה שבדקתי את הרכיב ואת חום המנוע וכן סרטון הדרכה על הקארב סמארט עצמו. . בהצלחה
    מנוע 50 על ה600 שלנו וכן מנועי 90 על ה-700 מעולם לא עברו את רף ה-100 מעלות צלסיוס , ומעולם לא סבלו מחוסר כוח.
    עם רפיקון לא יצא לנו להטיס , אלא עם מגנום ( הישן ) וה c.p .
    מיסבים הוחלפו בשל קורוזיה בשל תקופת מנוחה ארוכה על המדף ללא שימוש.
    לאחרונה אנחנו נוהגים לטפטף מעט after-run דרך פתח הקרב לאחר ההטסה ( וגם זה לאחר " יבוש " המנוע לפי הוראות היצרן.)
    ( הפעלה בסרק לאחר ההטסה ע"מ לשרוף את שאריות הדלק במנוע ) .
    מחזק את דבריו של עמית.
    בכיוון נכון של המנוע וניהול פיץ' נכון אין סיבה שהמנוע לא יאריך ימים.
    בברכה
    עוזי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •