ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
הבהרה לכל הצדקנים!!

להלן ציטוט ממה שכתבתי במקור
"עלי לציין כי אני מטיס עם תערובת עשירה (כמעט 2 סיבובים) ואני נוהג למדוד חום ב BACK PLATEשבתחתית המנוע.
"חלילה לי להאשים את הדלק או איכותו," אולם גם לי סימני שאלה ואני רוצה לדעת מה קורה למשתמשים אחרים

ובכן לגבי הדלק כמו שכתבתי מלחתחליה הוא "מנגן מצויין עם המנועים שלי" מטיס עם רפיקון כמו כל חברי צוות הרכבת, וכמו שכתבי "התייעצתי עם טובי המטיסים המטיסים רפיקון שלא נתקלו בבעיה דומה"
אין לי כל כוונה לפגוע ביבואן אני לקוח כבוד בחנותו, והדלק מצויין.

לסיכום ,
פתחתי נושא לדיון על מנת למצוא פתרון לבעיה שעוברת כרגע על מנועי מבלי לקבוע כלום!!
פשוט ציינתי את העובדות ומבקש עזרה, אשמח לפתרונות.
ולהבא כשעלה נושא לדיון אצטרך להתנהג כמו "פיל בחנות חרסינה".
אשמח לקבל תגובות מקצועיות לגופו של עניין.
אילן, אישית לא הטסתי מעולם עם RAPICON אבל הייתי שותף לכיוון המנועים במסוקים שלך ובעיקר בשני המסוקים שהטסת עם הדלק הזה ומעניין שבשניהם התחילו הבעיות פחות או יותר באותו הזמן.
על פניו שניהם היו מכוונים כמו שצריך,עברו הרצה נכונה, מעשנים יפה ולא מוציאים שאריות פיח שחור, לא נחנקים באוויר, מגיבים טוב, שומרים סרק באופן מדוייק ביותר והכי חשוב עולים לאוויר באופן קבוע אחת למספר ימים.
יתכן ובדיקת החום לא נעשתה כראוי אך זו נעשתה באופן זהה גם על המסוקים האחרים שברשותך שניזונו מדלק אחר לאורך זמן ושם לא היתה שום בעיה.
גם על המסוק שלי שבינתיים ניזון עד היום מ CP הוחלפו מייסבים לאחר 12 גלונים (קצת הגזמתי והייתי צריך להחליף לאחר 10 אבל זה גם סביר ביותר).
מאד מוזר שבתנאים כאלו הולכים מייסבים לאחר שני גלונים ועוד בשני מנועים.