המגיע עם שלט לא ממוחשב
מנסה לעזור לחבר...
המגיע עם שלט לא ממוחשב
מנסה לעזור לחבר...
אם אתה מתכוון בלהוריד רגישות להפוך את המסוק ל"עצל" יותר?
מכיוון שאין לך דרך לעשות זאת דיגיטאלית (בגלל השלט ) תצטרך לעשות זאת מכאנית
אפשר לשים משקולות על הפליי- בר, או להחליף לפדאלים כבדים יותר (או שניהם :-))
אפשר גם להשתמש בלהבים כבדים
ככה ניתן להאיט קצת את תגובות המסוק
מקווה שעזרתי
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
מה שאלעד אמר לך נכון, אבל יש עוד כמה דברים שתוכל לבדוק:
נסה להקטין את זרועות היוצאות מהסרוו אל צלחת הניהוג
ודבר נוסף, בתנאי שהוא לא מטיס באיידל בכלל,זה להעלות את מיקום נקודת ה-0 לאורך תנועת הצלחת על הציר, כך שבסטיק עד למטה הזוית השלילית תגדל והמסוק ייכנס לריחוף באיחור ועם סיבובי ראש גבוהים יותר
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
כלומר לכוון את ה PITCH CURVE (מכאנית)
כך שבריחוף הסל"ד יהיה גבוה יותר?
כן
סל"ד גבוה ופיץ' נמוך יתן תוספת ליציבות, אבל וויתור על המירכוז של צלחת הניהוג יפריע בטיסת איידל אפ (לא שהבלט אוהב איידל אפ)
וגם הקטנת המנופים בזרועות הסרוו תייצר תנועת סרוואים מוקטנת בטווח (קצת דומה לD/R) אבל חזקה יותר בעוצמתה ופחות מושפעת מההתנגדות המכאנית
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110