בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תעבור אצלי או שתשלח את שרון, בורג פלסטי ואום נעץ עליי
אגב, במשקלים בהם מדובר אפשר גם בורג מתכת M4 עד M6 שקונים בכל ברגיה (גם אומי הנעץ אצלם).
ומבלי להשמיץ ()אי אפשר, בכל חנות טיסנים יש ברגי כנף בד"כ 1/4NC (המקביל לM6) מפלסטיק, אז עולה חד פעמית 15 ש"ח.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אפשר לבקשבגולדן טייפ לחתוך את הסרט רחב לכל מידה שתרצו.
ממליץ גם על דבק צלוטייפ טסה לצירים.
ואיזולירבנד חבלה שחור.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
כמו צלוטייפ רגיל אבל של טסה. הדבק שלו מאוד חזק והוא יותר עבה.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
אז מה הוא שונה מדבק הסיבים?
הדבק סיבי זכוכית שלהם מושלם לצירים
גם מאד דק, גם מאד חזק וגם נדבק מאד חזק
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
יפה מאוד
תודיע מתי אתה בא לעשות טסט פלייט בגעש
הצלחתי לעשות כמה דברים לבד! (עם עזרה מתמונות ברשת ורשימות שעשיתי אצל עודד)
- יצרתי בDX7 "יוזר" חדש, ועשיתי בינד לAR6100E שפעם קניתי בטעות למסוק ועכשיו מסתבר כשימושי.
- שברתי הורן ישר לחצי והשתמשתי בו להגה גובה ומיקמתי את הסרוו שלו באמצע הטיסן, ממש מעט מאחורי מרכז הכובד. פושרוד ארוך זה אמנם עוד משקל, אבל לדעתי להזיז את הסרוו לאחור יהיה כבד הרבה יותר...
- חוצמזה שמתי עוד חובק כנף על הקודם וזה גם הפך אותו לחזק יותר אבל גם העמיק ויישר את האחיזה שלו בטיסן. חתכתי בו מגרעת בתחתית כדי שתחזיק את האטב בלי שיזוז.
(אעלה תמונות בהזדמנות)
עכשיו אני בדילמה - סרוואים למאזנות - האם שני HXT500 יספיקו?
יש לי רק עוד שני HXT900 ואני חושש לשרוף אחד מהם בתהליך. אני צריך ממילא להכין מחדש את הכנפיים כי דילגתי על שלב השתלת הסרוואים (מהפחד שיתמלאו בדבק או שיתגלו כשרופים אחרי שסיימתי להדביק הכל).
ועוד שאלה חשובה - האנטנות של המקלט צריכות להציץ החוצה או שמספיק שהן ישרות בתוך הטיסן?
אני מאוד מקווה להצליח לסיים אותו בשישי ואולי כבר בשבת אוכל לרסק אותו...
בינתיים אני אשתמש במנוע 1600KV רק כדי לראות שהדבר הזה טס.
אני כבר רוצה לבנות גירסה גדולה פי 2 ולשים בה מנוע של 450 או משהו. אולי אבנה גירסה בגודל שני מטר ואשים בה את הZ30 של ההוריקאן? או אנסה להרכיב כנפיים מפוליגל על הפיג'ו.
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 07-01-2010 בשעה 11:57:03.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עוד תמונות-
השתמשתי בחצי הורן להגה גובה:
הסרוו להגה גובה ממוקם באמצע הטיסן:
חשפתי את החוטים כדי להשתמש באותו פלאג לשני הסרוואים במאזנות (לא בהכרח הרעיון הכי טוב)
ואת הכנף הכנתי מחדש מפוליגל שחור כדי להכניס את הסרוואים לפני ההדבקה שלה:
אני עדיין חושש להדביק את הסרוואים למקום... על המקלט מהבהב לפעמים הלד ואני חושב שזה מעיד על בעיה כלשהי בחישמול, אולי זה הקומבינה עם החיווטים שלהם.
ולא עניתם לי לגבי האנטנות של המקלט - הן חייבות להציץ החוצה?
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 09-01-2010 בשעה 08:15:25.
היי
גם אני ביניתי TEA RACER
מצורפות תמונות עם פתרונות לשאלות
בכנף שתלתי צינור אלומיניום 6 מ"מ שמאפשר בקיפול הכנפיים לייצר דיאדרל (בשורש הכנף).
כמו כן יצרתי הוורזות בצינור אלמוניום להם הברגתי מוטות הברגה המשמשות לכני נסע וגם חיזקתי עם P.R.C .
עכשיו נישאר להמתין למשלוח מ RC TUMER .
עמיחי מליק
1. איך סגרת את הפתח מקדימה למנוע?
2. המאזנות לא מתעקמות כשההורן נמצא בקצה? אני מיקמתי אותו מחדש במרכז.
3. עשית דיהדרל? זה לא כל כך ברור מהתמונה...
4. זה נראה שהכנסת את הסרוואים אחרי שבנית את הכנף, אתה יכול להסביר לי בבקשה מה היו השיקולים שלך לשים אותם דווקא שם?
5. מה זה החוט שיוצא לו מהתחת?
ידידי היקר, טעית בהכנת חוט מחבר לסרוואים
תפריד את זה בחזרה, כששמים שני סרוואים במערכת של מאזנות יש פונקציה מתאימה לכך בשלט שלך.
תבחר פונקציה: flaperon בתפריט הראשי ותחבר את אחד הסרוואים לAILE ואת השני לAUX (זה כתוב בספר).
הלאד המהבהב על המקלט מעיד על נתק בתקשורת, כבה את המקלט והמשדר ותדליק מחדש, ההיבהוב יעלם.
המקלט יכול להיות פנימי, אין כל בעייה, אבל אם אתה רוצה להגדיל טווח (ולא בטוח שזה רלוונטי לטיסן הזה) עליך להציב את האנטנות בניצב לקרקע (מדברי דרימר המומחה).
סרוואים 500 יהיו חלשים לטיסן הזה, אתה עוד לא מפנים כמה הוא מהיר....(שזה עומס רב על המאזנות) אתה יכול לשים סרוו 500 (רק בחוסר ברירה) על הגה הכיוון, יען כי ממילא לא משתמשים בו.
שאלות והבהרות נוספות במדריך הטלפוני(ואתה תזדקק לעזרה בכיול המאזנות מול המשדר)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אחלה של בנייה - מביא גם לי חשק לנסות..
למה אם אפשר לשאול אתה משתמש בשני סרוואים למאזנות ולא בבודד באמצע?
שלום
1. את הפתח הקידמי למנוע סגרתי בעזרת פלח אלומניום בצורת האות ח מודבק פנימית לפוליגל .
2. המאזנות לא מתעקמות היות ובתוך הפוליגל מתחת לכל הורן מושחלים קיסמי שיניים (4 לכל מאזנת ).זה גם הסיבה שהעדפתי שימוש בשני סרוואים במקום אחד במרכז הכנף.
3 . אכן יש דיהדרל קטן בהתאם לזוית קיפול הפוליגל בשורש הכנף .\
4. הסרוואים חוברו לכנף לפני הסגירה בעזרת טירפים (אזיקונים ) 2X לכל סרוו בהצלבה + חיזוק דבק חם , מיקום הסרוואים הינו בהתאם לאורך החוטים שלהם בכדי שתהייה גישה למקלט (בסנואה מחברים ל 2,6).
5 . החוט בזנב כמובן אנטנה אני עדיין בטכנוגיה של 72 .
עמיחי מליק
בינתיים אני אעבוד עם החיווט הדבילי שעשיתי, עד שתגיע חבילה נוספת של סרוואים מההונגקונגי.
הנה כמה תמונות נוספות מהאקספרימנט:
החיווט דרך חובק הכנף. (הארכתי אותו מאז עם חוטים של סרוו שרוף והלחמתי יפה עם שרינקים)
הורנים חתוכים מקופסת פלסטיק ומודבקים באפוקסי
הסרוו הפושרוד ההורן והמאזנות המוגדלות (כי הן פשוט היו גמישות מדי ברוחב המקורי)
ובינתיים זו התיפלצת. הוא לא יפה במיוחד אבל ככה זה בניסויים גנטיים.
עדיין לא פתרתי סופית את עניין נעילת הכנף, אולי מתישהו אשאיל בורג פלסטיק ממישהו. בינתיים את החרטום מילאתי בקוביית פוליגל "עטופה" במריחות אפוקסי.
נותר לי להמשיך להמתין למנוע מRCTIMER ובינתיים להמשיך להתאמן בסימולטור עם טיסנים בעלי מנועים שערורייתיים כדי להתרגל למהירות גבוהה.
אני מתכוון להשתמש בזוג סוללות כאלה, זה לגיטימי?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=7292
אייל
ממליץ לך למקם את החור בהורן נמוך יותר בכדי ליצר תנועה גדולה יותר במאזנות
במידה ותצתרך תמיד תוכל להקטין את הרגישות בשלט. כמו כן להצמיד כמה שיותר קרוב לשפת הזרימה בכנף .
כמו כן אני בספק ששטח המגע של ההורן עים המאזנת מספק .(ממליץ לך להשחיל קיסמים בפוליגל ולייצר הורן מתעלת חשמל (לחתוך בצורת "ר")
בינתיים תעבוד על ההגה כיוון יעזור בנחיתה ואולי אפילו יחזיק נייף ??
מצ"ב תמונות להמחשה כולל אופן ריתום הסרוו בכנף .
עמיחי מליק
נערך לאחרונה על ידי עמי; 14-01-2010 בשעה 15:56:43. סיבה: הוספת תמונות
טעות אחת שדורשת תיקון:
תמיד תמיד החור בהורן, שאליו מתחבר הפושרוד, צריך להמצא מעל קו הציר, רק כך תקבל תנועה שווה בכל הכוונים ועם מינימום מאמץ לסרוו.
בעניין תנועת ההגאים , רצוי להצמד למהלכים המומלצים בתוכנית
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
איזה ציר ?
אוקי אוקי, אבצע תיקונים ואצלם תמונות חדשות במהלך הסופש.
ובינתיים - מה לגבי החישמולינג?
האם הסטאפ הזה:
http://cgi.ebay.com/New-RC-Hobbies-2...item29fc5a5152
יעבוד עם שתי סוללות כאלה?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=7292
(עריכה: התכנון שלי הוא לחבר אותן במקביל כסוללת 3 תאים עם 1500mAh)
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 14-01-2010 בשעה 17:54:28.
אייל
כיוון הסיבים שלך במאזנות גם לא נכון .
גם אני הזמנתי את המנוע הזה אבל ישירות מ RC TIMER יותר זול .
את הבקר הזמנתי מTURNIGY Plush 30amp Speed Controll HC
סוללות: Turnigy 1800mAh 3S 20C Lipo Pack
הצתערתי שלא הזמנתי סוללות 2200 במבצע .
פרופלור ננסה 6X4 או 6X5.
עמיחי מליק
הציר של ההגה כמובן![]()
ובהרחבה, יש שני צירים , ציר סיבוב הפושרוד בהורן וציר סיבוב ההגה.
שניהם צריכים להיות אחד מעל השני בכדי להכניס מומנט טהור לסיבוב ההגה ללא מאמץ על ההגה עצמו.
המטרה שהקו הדימיוני המחבר את שני הצירים יהיה ניצב למיתר ההגה. אזי במצב הנייטראלי מוט הניהוג יהיה ניצב לקו הדימיוני והתנועה תהיה אחידה לשני הכוונים.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי