שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: למומחים במנועי OS

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    הגדרת ריסוק בפורום לרוב היא גמישה מאד. כבר ראיתי שכתב מישהו שהטיסן שלו התרסק, אבל לא קרה לו כלום והוא המשיך להטיס אותו
    כשהשואל בתחילת השירשור אומר שהיה ריסוק אבל "לאחר הריסוק בדקתי את המנוע, לבדוק שלא נכנס לכלוך או שיש פגיעות/מכות ולא היו כאלו", אני מבין מזאת שהמנוע לא ספג שום חבטה. מכסימום הפרופלור נשבר, וגם זה לא ברור.
    לכן לדעתי הדיון על בדיקת עקמומיות ציר המנוע אינו במקומו. ולענין בדיקת ראיה, אם ניתן לראות בעין חופשית שהציר עקום, זה כבר הרבה מעבר למה שמדובר במקרה שלפנינו.

    לפותח השירשור, וגם אחרים שקוראים את תגובתי זו, אנא תארו את האירוע, אם קרה, היכן הטיסן נפגע ומה גודל הנזק. אין ספק שתוכלו לקבל תשובה ברורה במענה ראשון ויחסך דיון עקר של שאלות הבהרה ותשובות במשורה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    250
    תודה!
    21
    הודה 10 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    הגדרת ריסוק בפורום לרוב היא גמישה מאד. כבר ראיתי שכתב מישהו שהטיסן שלו התרסק, אבל לא קרה לו כלום והוא המשיך להטיס אותו
    כשהשואל בתחילת השירשור אומר שהיה ריסוק אבל "לאחר הריסוק בדקתי את המנוע, לבדוק שלא נכנס לכלוך או שיש פגיעות/מכות ולא היו כאלו", אני מבין מזאת שהמנוע לא ספג שום חבטה. מכסימום הפרופלור נשבר, וגם זה לא ברור.
    לכן לדעתי הדיון על בדיקת עקמומיות ציר המנוע אינו במקומו. ולענין בדיקת ראיה, אם ניתן לראות בעין חופשית שהציר עקום, זה כבר הרבה מעבר למה שמדובר במקרה שלפנינו.

    לפותח השירשור, וגם אחרים שקוראים את תגובתי זו, אנא תארו את האירוע, אם קרה, היכן הטיסן נפגע ומה גודל הנזק. אין ספק שתוכלו לקבל תשובה ברורה במענה ראשון ויחסך דיון עקר של שאלות הבהרה ותשובות במשורה.
    שלום לכולם,
    בכדי לחדד את הנושא הריסוק קרה בעקבות הפרעת רדיו.
    הטיסן (כנף תחתית) נפגע באזור הכנפיים ונחצה לשניים.
    המנוע התלכלך בהמון בוץ וקיבל מכה משנית כאשר הטיסן התהפך.
    כל אזור המנוע (גוף, סיכה, פרופ, ספינר) היה שלם ולא היו פגיעות.

    ולעצם העיניין המנוע נוקה ביסודיות (פנימית וחיצונית) ואני לא רואה כל בעייה מכנית.
    למרות זאת כאשר אני מסובב את הפרופ ישנה נקודה שאינה מרגישה כמשהו טבעי ואינה קיימת במנוע חדש שבדקתי.

    תודה מראש לכל העונים והמתעניינים.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •