שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: איך לדעת מתי לנחות?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    77
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל איך לדעת מתי לנחות?

    איך לדעת מתי הסוללה כמעט ריקה ולנחות על מנת למנוע פריקה עמוקה ולא להרוס אותה?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    תעשה טיסה כך זמנים ומתי שתרגיש שהסוללה נחלשת תנחית וסתם דוגמא הטסתה 8 דקות אז תכוון תטימר בשלט ל6:30 דקות..

    מקווה שעזרתי
    סאשה
    הכלים שלי:
    FUNJET
    T-REX 600 NSP
    FUTABA 8FGH
    PIAGET
    EAGLE EPP 3D
    EASYSTAR
    MICRO JET
    F-18 EDF
    ולסיום.. אתר המטיסים האילתים!
    http://eilatfly.co.lil

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    ניסוי ותהייה...
    ניתן לחשב בערך זמן טיסה, לנחות ולבדוק מתח ובהתאם לבדוק זמנים שוב

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי rc_freak צפיה בהודעה
    תעשה טיסה כך זמנים ומתי שתרגיש שהסוללה נחלשת תנחית וסתם דוגמא הטסתה 8 דקות אז תכוון תטימר בשלט ל6:30 דקות..

    מקווה שעזרתי
    סאשה
    אני לא הייתי מחכה שהסוללה תחלש וארגיש ירידה בביצועים - מתי שתרגיש יהיה מאוחר מידי ... במקרה הטוב תצליח להנחית בשלום והרגת סוללה במקרה הרע הרגת טיסן ...
    בד"כ עובדים בשיטת ניסוי ותהייה אבל בפעם הראשונה תמדוד זמן ותלך על בטוח לאחר מכן תטען את הסוללה ותראה כמה נכנס לתוכה (ביחס לסה"כ הסוללה ) וזמן הטיסה וכך תדע בכמה להאריך את זמן הטיסה .
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    77
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    כלומר להפסיק כאשר מתח התאים יורד ל- 3.7 וולט?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    אוווי *** שכחתי שזה פורום טיסנים XD חח דיברתי על מסוקים
    בקשר לטיסנים שחר וגאי צודקים זה ניסוי ותהיה עם יש לך " WATS-UP" אז אתה מסודר..
    ואני יסביר לך למה...
    כשאתה מחבר בין הבקר לסוללה את הWATS-UP ומעלה חצי טורים בודק זרמים סתם דוגמא הוא מראה 15 AMP ופול מנוע 30 AMP ויש לך סוללה 1500 MAH אז זה שווה ל 1.5 AMP

    אז זמן הטיסה המקסימלי יערוך כ- 7.5 (בהנחה שאתה לא יורד מחצי מנוע)

    החישוב 1.5 (אפרז' הסוללה) לחלק ל30(צריכה של המנוע בפול) שווה 0.05 (5 דקות טיסה)

    1.5 (כנ"ל אמפרז' הסוללה) לחלק ל 15 (צריכת המנוע בחצי) שווה 0.1 (10 דקות טיסה)

    ובהנחה שאתה תעבור מחצי לפול מדי פעם זמן הטיסה הוא הוא 7.5 אך ככה אתה תגמור את הסוללה.. אז זמן הטיסה המשוער(שבריא לסוללה) הוא 6 ד' טיסה.


    בקיצור אני לא רוצה לסבך אותך תן לי פרטים על המנוע, בקר, סוללה, טיסן ואני כבר אחשב לך כמה דקות יש לך לטוס בממוצע.
    מקווה שעזרתי !
    סאשה
    הכלים שלי:
    FUNJET
    T-REX 600 NSP
    FUTABA 8FGH
    PIAGET
    EAGLE EPP 3D
    EASYSTAR
    MICRO JET
    F-18 EDF
    ולסיום.. אתר המטיסים האילתים!
    http://eilatfly.co.lil

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    ממליץ לך , אם אין לך מד הספק, לחבר מד מתח לסוללה תוך הרצת מנוע במקסימום על הקרקע, כשהמתח תחת עומס ב3.4V לתא זה הזמן הבטוח לתכנן סיום טיסה.
    תוכל ככה לקבל תחושה כמה זמן יש לך ולתכנת טיימר בשלט.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    144
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    לBOOGLE, ין לי WATTS UP אבל יש לי מודד, מה שאתה אומר זה להריץ את המנוע בפול מנוע עד שהתאים יגיעו ל3.4? 3.4 זה לא פריקת יתר?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    679
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    תיקח זמן הכי פשוט
    רועי צבי
    הכנסו לגלריה שלי :http://runryder.com/helicopter/gallery/78716/
    Eagle-3D גוף קרש
    Reactor-OS 75-3D
    יאק 55-גוף קרש
    PILATUS PC-9
    Frontier-Trainer
    יאק 55 של גרנוט-דפרון
    Tango-3Dחשמלי
    יאק 55M -דפרון
    Hitec Aurora 9 2.4GHz

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    פריקת יתר זה 2.5V לתא תחת עומס, אפשר לרדת עם תאים גם ל2.9V לתא וזה עדיין בסדר, כך ש3.4 זה בסדר גמור.
    תמדוד מתח וחכה בסבלנות בפול מנוע עד שיגיע ל3.4 זה המצב הכי קשה למערכת כך שהזמן שיקח למתח להגיע ל3.4 זה המינימום שתוכל להיות באויר בצורה "בטוחה"
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Exclamation תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי biggate צפיה בהודעה
    איך לדעת מתי הסוללה כמעט ריקה ולנחות על מנת למנוע פריקה עמוקה ולא להרוס אותה?
    עבור על השלבים הבאים:
    1.פרוק את הסוללה במטען ולאחר מכן טען אותה למקסימום ורשום את הקיבולת של הסוללה.
    2.הטס את הטיסן במשך 3 דקות באופן שבו אתה רגיל להטיס מבחינת מצערת תרגילים וכו... על מנת לדמות אופין טיסה הכי מדוייק שאפשר למה שאתה רגיל להטיס.
    3.לאחר טיסה של 3 דקות נתק את הסוללה וטען אותה במטען תוך שאתה בודק כמה קיבולת חזרה לסוללה.
    4.את הקיבולת שחזרה לסוללה חלק ב 3 וכך תקבל את הקיבולת שאתה צורך לדקת טיסה ממוצעת המתאימה לסטאפ שלך ולסיגנון ההטסה שלך.
    5.קח את הנתון שקיבלת בסעיף 1 והכפל אותו ב 0.8, זו הקיבולת המקסימלית שעליך לצרוך בטיסה אחת עם מקדם ביטחון מסויים וללא גרימת נזק לסוללה או חשש לקאט.
    6.חלק את הקיבולת מסעיף 5 בקיבולת לדקת טיסה (סעיף 4) ותקבל את מספר הדקות שבטוח להטיס.
    7.כוון טיימר לפי התוצאה מסעיף 6 וטוס לשלום באופן בטוח.

    הערה: מומלץ לחזור על הבדיקה הזו כאשר הסוללה מתיישנת או שמרגישים ירידה בביצועים שלה.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי rc_freak צפיה בהודעה
    אוווי *** שכחתי שזה פורום טיסנים XD חח דיברתי על מסוקים
    בקשר לטיסנים שחר וגאי צודקים זה ניסוי ותהיה עם יש לך " WATS-UP" אז אתה מסודר..
    ואני יסביר לך למה...
    כשאתה מחבר בין הבקר לסוללה את הWATS-UP ומעלה חצי טורים בודק זרמים סתם דוגמא הוא מראה 15 AMP ופול מנוע 30 AMP ויש לך סוללה 1500 MAH אז זה שווה ל 1.5 AMP

    אז זמן הטיסה המקסימלי יערוך כ- 7.5 (בהנחה שאתה לא יורד מחצי מנוע)

    החישוב 1.5 (אפרז' הסוללה) לחלק ל30(צריכה של המנוע בפול) שווה 0.05 (5 דקות טיסה)

    1.5 (כנ"ל אמפרז' הסוללה) לחלק ל 15 (צריכת המנוע בחצי) שווה 0.1 (10 דקות טיסה)

    ובהנחה שאתה תעבור מחצי לפול מדי פעם זמן הטיסה הוא הוא 7.5 אך ככה אתה תגמור את הסוללה.. אז זמן הטיסה המשוער(שבריא לסוללה) הוא 6 ד' טיסה.


    בקיצור אני לא רוצה לסבך אותך תן לי פרטים על המנוע, בקר, סוללה, טיסן ואני כבר אחשב לך כמה דקות יש לך לטוס בממוצע.
    מקווה שעזרתי !
    סאשה
    הפרופלור זה הפרמטר הכי חשוב....
    גיא.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    אתה מוזמן לחנות של הסיני לפה ותסתכל על Battery Monitor.
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    עבור על השלבים הבאים:
    1.פרוק את הסוללה במטען ולאחר מכן טען אותה למקסימום ורשום את הקיבולת של הסוללה.
    2.הטס את הטיסן במשך 3 דקות באופן שבו אתה רגיל להטיס מבחינת מצערת תרגילים וכו... על מנת לדמות אופין טיסה הכי מדוייק שאפשר למה שאתה רגיל להטיס.
    3.לאחר טיסה של 3 דקות נתק את הסוללה וטען אותה במטען תוך שאתה בודק כמה קיבולת חזרה לסוללה.
    4.את הקיבולת שחזרה לסוללה חלק ב 3 וכך תקבל את הקיבולת שאתה צורך לדקת טיסה ממוצעת המתאימה לסטאפ שלך ולסיגנון ההטסה שלך.
    5.קח את הנתון שקיבלת בסעיף 1 והכפל אותו ב 0.8, זו הקיבולת המקסימלית שעליך לצרוך בטיסה אחת עם מקדם ביטחון מסויים וללא גרימת נזק לסוללה או חשש לקאט.
    6.חלק את הקיבולת מסעיף 5 בקיבולת לדקת טיסה (סעיף 4) ותקבל את מספר הדקות שבטוח להטיס.
    7.כוון טיימר לפי התוצאה מסעיף 6 וטוס לשלום באופן בטוח.

    הערה: מומלץ לחזור על הבדיקה הזו כאשר הסוללה מתיישנת או שמרגישים ירידה בביצועים שלה.
    שכחת להוציא שורש מe בגובה זמן הטיסה מוכפל בlog10 של התוצאה מסעיף 3

    ספר בישול יפה, ממליץ להכניס לאקסל ולשים בEFLY בשטח.

    והשגה אחת רצינית טיפה יותר, הכל תלוי גם בטמפרטורת האויר בחוץ, קיץ יהיה שונה מחורף בוקר מצהריים והסוללה אחרי 10 טעינות כבר תהיה אחרת ממה שהיתה בהתחלה.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    77
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך לדעת מתי לנחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    עבור על השלבים הבאים:
    1.פרוק את הסוללה במטען ולאחר מכן טען אותה למקסימום ורשום את הקיבולת של הסוללה.
    2.הטס את הטיסן במשך 3 דקות באופן שבו אתה רגיל להטיס מבחינת מצערת תרגילים וכו... על מנת לדמות אופין טיסה הכי מדוייק שאפשר למה שאתה רגיל להטיס.
    3.לאחר טיסה של 3 דקות נתק את הסוללה וטען אותה במטען תוך שאתה בודק כמה קיבולת חזרה לסוללה.
    4.את הקיבולת שחזרה לסוללה חלק ב 3 וכך תקבל את הקיבולת שאתה צורך לדקת טיסה ממוצעת המתאימה לסטאפ שלך ולסיגנון ההטסה שלך.
    5.קח את הנתון שקיבלת בסעיף 1 והכפל אותו ב 0.8, זו הקיבולת המקסימלית שעליך לצרוך בטיסה אחת עם מקדם ביטחון מסויים וללא גרימת נזק לסוללה או חשש לקאט.
    6.חלק את הקיבולת מסעיף 5 בקיבולת לדקת טיסה (סעיף 4) ותקבל את מספר הדקות שבטוח להטיס.
    7.כוון טיימר לפי התוצאה מסעיף 6 וטוס לשלום באופן בטוח.

    הערה: מומלץ לחזור על הבדיקה הזו כאשר הסוללה מתיישנת או שמרגישים ירידה בביצועים שלה.
    ציקי, אם אני מבין אותך נכון, אז קיבול הסוללה במיליאמפרים הוא בעצם כמה אני יכול להוציא מהסוללה בפעם אחת לפני שהיא נפרקת ומתקלקלת? (אם לא מתחשבים במקדמים).

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •