שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: בד"ח לFPV

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בד"ח לFPV

    בהמשך לרשימה של מוטי, חשבתי שאולי יהיה מועיל לייצר כאן רשימה עבור כולם.
    אפשר להתחיל לזרוק רעיונות, בסוף נרכז הכל.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    טוב אני יתן כאן חלק .
    בגדול ממליץ לכולם לקרוא ולהפנים ולממש את זה בשטח ולא להגיד אני יודע ,אני בסדר אני מטיס כבר ככה וככה אין לי שום בעיה.. אנחנו נופלים אחרי זה בדברים הקטנים ...
    בואו נבנה את השרשור מכמה פרמטרים.
    1. בטיחות ,גם מבחינת הטסה,שטח ההטסה במיוחד FPV .
    2. להגדיר מי הספוטר ומי המטיס.
    3. בדח על הציוד פריסה בשטח ,זה כבר כל אחד יותר לעצמו לפי התחנה שהוא בנה לעצמו, אבל בכל זאת יש דברים משותפים .
    4.טיפים להטסת FPV. כמו לרשום טלפון על הטיסן, סוללה נוספת לוידאו וכוי..


    בטיחות:
    -להבדיל מטיסנים ברגע שמטוס עולה עם מצלמה ואתה מרוכז במסך\משקפי וידאו אתה יכול לתפוס גובה ,מרחק ובלי לשים לב להתרחק בשניות. העדשה במצלמה לא מראה לך בדיוק מה שהעין שלנו רואה ולפחות בטיסות הראשונות מה שאתה רואה הוא לא אותו פרופורציה במציאות.(עניין של הרגל)
    -בנוסף אנחנו רגילים להטיס ממבט מהקרקע אל הטיסן, ממבט הטיסן הכל נראה אחרת גם אם אתה מטיס באותו אזור שנים.
    -שווה לעבור בגוגל לראות את האזור ותפוס כמה נקודות בולטות בשטח . שיהיה קל לזיהוי.
    -תמיד אל תעלה לבד, שיהיה איתך ספוטר, שידריך אותך באיזה כיוון אתה ושאתה מתרחק , בממבט הטיסן אתה רואה את אזור ההטסה מצוין אבל בעצם אתה במרחק של חצי קילומטר.
    -דבר חשוב* בנית טיסן, עשית טסט, לא ישר לעבור לFPV, תטיסו טיסה שתיים (לא FPV)ותקליטו את הטיסה צפו בהקלטה בבית, גם תכירו את האזור ממבט של הטיסן, וגם בחנתם את הציוד שהרכבתם על הכלי שעובד בלי מגעים רופפים וכוי,
    לאחר מיכן בטיסות הראשונות של כלי חדש עברתם להטיס בFPV תמיד שישגיח מישהו לידך שאם קורה משהו לציוד הוא יכול לקחת את השלט ולהטיס את הטיסן חזרה.
    -בנוסף אם בנית פלטפורמה יקרה לך שווה להטיס אותה באזור ההטסה עד שסיימת לכייל את הטייס האוטומטי.
    -תמיד לבדוק טווח לפני טיסה.(וגם שאתם בערוץ הנכון בשלט(שהוא לא מכוון על טיסן אחר שיש לכם.
    -שווה בדיקה יש מקומות עם הפרעות וידאו לא להתעקש להטיס ,לוותר ,להחליף ערוץ.
    - לא להטיס מעל אזורים מיושבים.
    להטיס עם אנטנה כלפי מטה ,במצב של איבוד רדיו להרים את השלט לגובה.
    -אם הטסת ופתאם אתה לא מזהה את השטח עלה בגובה , במיוחד בהתחלה לא להטיס נמוך קשה יותר לזהות.

    חלק ממה שניכתב הוא מנסיון אישי וגם דברים שקרו לאחרים.

    שאתה מטיס עם עוד מטיסים שהם גם מטיסי FPV צריך להגדיר מי הספוטר ומי המטיס.
    ואם מתחלפים אז להגיד את זה. (במיוחד בלי OSD)
    להגדיר מה אתה הולך לעשות,אופי טיסה וכוי..
    ולפני הטסה ,מה יכול לקרות או לעשות בזמן חרום.


    -שאתה בא לשטח לבדוק אם הטיסן קיבל מכות בדרך.
    לבדוק שהסוללות טעונות גם בטיסן ובמיוחד במזוודה!
    לבדוק שכל הסרוואים עובדים ,הגה גובה מאזנות וכוי..
    לבדוק בקרקע וידאו .
    כל השאר כמו לחבר מאזנות וכל זה כבר לעצמו לפי הטיסן הספציפי שלו.

    כמה טיפים חשובים.
    1.תמיד לרשום על הטיסן מספר טלפון ופרטים. לי קרה שנכבתה מצלמה באוויר והטיסן התרסק ובן אדם התקשר אלי והחזיר לי את הטיסן.
    2.תמיד להקליט את הטיסה.
    3.סוללה נפרדת לויאו.-גם קרה לי לפני שבוע שהייתי בדרך חזרה יוכלתי לחזור בדאייה כבר לא היה לי סוללה למנוע אבל לא הייתי צריך ואז הוידאו נכבה ואיבדתי את הטיסן,לכן סוללה נפרדת חשוב מאד כי גם אם יהיה מייצב מתח זה לא יעזור ליפו מפילה מתח בשלב מסוים.
    4.לשים מסך גיבוי בנוסף למשקפיים

    זהו בנתיים ,חברה תוסיפו כמה שיותר ככה נפחית כמה שיותר תקלות או מקרים בשטח ויהיה לכולנו יותר נעים להטיס.
    לא חסר כאן חברה עם ניסיון טיסה שיכולים להוסיף המון מהידע והנסיון שלהם אז בואו נריץ את זה.
    שיהיה אחלה סופשבוע.
    גיא.
    נערך לאחרונה על ידי Guyazulay@; 21-01-2010 בשעה 16:34:12.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,734
    תודה!
    3
    הודה 45 פעמים ב 32 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    גיא שכחתה להוסיף בסוף .

    "פקודות אלו נכתבו בדם"

    Shoot for the Moon. Even If You Miss, You'll Land among the Stars

    Trex 600ESP - Trex 450 - Skywallker FPV - Mikrokopter Okto - Phantom 2 - Phantom 1

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי motiganot צפיה בהודעה
    גיא שכחתה להוסיף בסוף .

    "פקודות אלו נכתבו בדם"

    אם כבר אז "דם יזע ודמעות"
    The sky is my playground
    מוטי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    הבעייה היא למצוא ספוטר אמין

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    הצעה שלי לחייב כל טיסן כזה בלדים חזקים כמו אלו מלפנים ומאחור שיאפשרו את זיהוי כיוון הטיסה מרחוק בראייה.
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    פששש איזה פרגונים על מה שכתבתי...
    עמית זה לא הכי מדויק מה שאתה אומר. ספוטר צריך להיות עם ידע בהטסה וידע גם בFPV שיוכל להזהיר אותך מסכנות במידה ולא שמת לב, מה שכן צריך למצוא מישהו שגם מטיס איתך באופן קבוע,ככה יש לכם שפה משותפת , וגם הוא מטיס את שלו ואתה הספוטר שלו כי לא תמיד יהיה לך בנדם שיבוא איתך סתם ככה רק לעזור..
    בכל מקרה אף ספוטר לא מושלם אבל לדעתי צריך שיהיה שפה משותפת והקשבה אחד לשני אם אחד מעיר לשני צריך להפנים ויישם להבא, לאחר תקופה זה יכול להיות צמד מנצח..

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    גיא כל מה שנאמר ממש נכון.

    שלא נדע עוד צער בFPV (מוגש מטעם עמותת מאבדי הטיסנים-FPV)

    זה בהחלט כואב בכיס ורצוי לשנן את ה"חוקה" שתירקם בשירשור הזה.

    אני עשיתי מעבר חד מציוד סיני לציוד מחברות ממותגות כאלו ואחרות,
    זו המלצה לכל מי שמטיס מעבר לאיזיסטאר.
    חשוב להכיר את המערכות השונות בטיסן ואת המגבלות שלהן ולראות שלא משחקים על הגבול שלהן.

    בדומה לכל מיני תחומי טיסנאות שבהם המחשבה והבדיקות הללו נדרשות.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בד"ח לFPV

    The sky is my playground
    מוטי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •