שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 32 מתוך 32

נושא: מנוע ברשלס...

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע ברשלס...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אתה אלקטרונאי נכון? (תמיד לימדו אותי כשלמדתי אלקטרוניקה בתיכון שאלקטרונאים הם כמו אלקטרון - קטנים ושליליים )

    לפי הבנתי, ואולי פספסתי אז אשמח לציטוט, שתי הדוגמאות שנתת מדברות על כשלים מכניים אפשריים בהרצת מנוע שלא מותקן כראוי. באחד סכנת קריעת חוטים באם המנוע לא ממותקן מכנית היטב ובשני התייחסות להרצת גיר או בסל"ד יתר או ללא קרור מתאים לגיר .


    ולעניין שבו התחלנו, KV של מנוע נמדד בתנאי "אין עומס" ולכן הרצת מנוע עם סוללת שלושה תאים מלאה תתן סלד שהוא הKV כפול 12.6 וולט (וילך וירד יחד עם מתח הסוללה). העמסה של הפרופ תוריד קצת בסל"ד המירבי אבל לעולם זה לא יגיע למשהו "נוראי" ו"הרסני" כפי שאתה מציין.
    ההיפך הוא הנכון , בד"כ הקרור תחת עומס הוא בתנאי נחיתות מול הפעלת מנוע ללא עומס כלל, כל שיש למנוע לעשות במצב זה הוא לפזר את ההספק האוהמי של הזרם בריבוע כפול התנגדות החוטים ועוד קצת הספק עקב הפסדי מגנטיות וכא"מ מושרה. אם אתה מריץ בחדר "ממוזג" (18-35 מעלות צלזיוס) סיבוב התוף של המנוע היוצר תנועת אויר סביבו בהסעה מאולצת (עקב צמיגות האויר) יוצר , לטעמי, מספיק קרור לכל מנוע שלא יהיה (DD) שבו אנו משתמשים. הראיה לעמידות מנועים היא מנועי המסוקים ששם המצב הקרורי שלהם קטסטרופלי לצורך העניין.
    באמת לא מבין למה אתה הופך את זה לכזה סיפור. במקום אחד כותבים (בכתב מודגש):
    Never apply full throttle if the motor is not installed. Due to the extremely high RPMs without load, the motor
    can get damaged.
    ובמקום השני:
    The motors may not be used without load.

    עכשיו, המצב הוא כזה: יצרנים מנחים לא להפעיל ללא עומס, בוגל טוען שאין בעיה. כרגיל, שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אני עומד מאחורי המלצתי לבחור לא להפעיל את המנוע ללא עומס לזמן ממושך, גם אם אתה תמשיך לטעון אחרת.
    אגב, אין לי מושג למה אתה מייחס לי את התיאורים "נוראי" ו"הרסני" (ובמיוחד לאחר שכתבתי במפורש שגם אני ממש לא חושב שיגרם נזק מיידי).
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע ברשלס...

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    הערה חשובה:
    כשאתה מלחים את הקונקטורים בין המנוע לבקר, ובמיוחד בין הבקר לסוללות - שים לב שה"נקבה" נמצאת על הצד שממנו יוצא החשמל.
    כלומר - שלא יהיה לך על הסוללה קונקטור זכר עם פינים בולטים חשופים שרק מחכים לגעת במשהו מתכתי ולקצר ולהתחיל לעשות נזקים.
    על הבקר שים את הקונקטור הזכר לכיוון הסוללה ואת הנקבות לכיוון המנוע.
    ציטוט נכתב במקור על ידי yanivoz צפיה בהודעה
    לא הבנתי...
    זה לא קשור ספציפית למנוע בראשלס, אבל אם אתה כבר מתעסק בהלחמות וקונקטורים חשוב להזכיר:

    אני מתכוון - אל תלחים את הסוללה למחבר בצורה כזו:

    כי אם הקונקטור יגע במשהו מתכתי עם שני הפינים זה יגרום לקצר.

    אם תסתכל תראה שבכל החיבורים הקנויים למטענים ומפצלים למיניהם הצד שמתחבר לסוללה הוא הזכר, כלומר אתה צריך להלחים על הסוללה את הקונקטור באופן כזה:


    גם כשאתה חותך את החוטים של הסוללה כדי להלחים את המחבר שים לב לא לחתוך אותם יחד עם הקאטר כדי לא לקצר ביניהם, ובכלל עדיף להשאיר אחד מכוסה בזמן שמלחימים את השני.

    עכשיו יותר ברור?

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    840
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע ברשלס...

    עכשיו הבנתיי
    חעח תודה על ההסבר המפורט!

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע ברשלס...

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    באמת לא מבין למה אתה הופך את זה לכזה סיפור. במקום אחד כותבים (בכתב מודגש):
    Never apply full throttle if the motor is not installed. Due to the extremely high RPMs without load, the motor
    can get damaged.
    ובמקום השני:
    The motors may not be used without load.

    עכשיו, המצב הוא כזה: יצרנים מנחים לא להפעיל ללא עומס, בוגל טוען שאין בעיה. כרגיל, שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אני עומד מאחורי המלצתי לבחור לא להפעיל את המנוע ללא עומס לזמן ממושך, גם אם אתה תמשיך לטעון אחרת.
    אגב, אין לי מושג למה אתה מייחס לי את התיאורים "נוראי" ו"הרסני" (ובמיוחד לאחר שכתבתי במפורש שגם אני ממש לא חושב שיגרם נזק מיידי).
    ראשית לוקח את הנוראי וההרסני למגירה לשימוש ביום חמסין.

    אתה מכיר את אלו שטוענים שדבריהם הוצאו מהקשרם??? מה שהדגשתי באדום למיטב הבנת הנקרא שלי מתייחס לאנשים שמחברים מנוע על השולחן חשמלית ללא ריתום מכני ללא קשר מהו העומס על המנוע.
    המקום השני מדבר על מערכת מנוע שיש לו גיר קבוע על צירו וגם שם המגבלה היא מהגיר ולא מהמנוע RTFM.

    אבל , לצורך הויכוח הטהור, אתה צודק, יש יצרנים שמזהירים.
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 27-01-2010 בשעה 23:14:47.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע ברשלס...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    יש יצרנים שמזהירים.
    זה בכלל מאיים

    NEVER FREE-REV THE MOTOR. Free-running your brushless motor in a no-load condition can result in rotor failure and ESC transistor damage & will void the product’s warranty!
    http://www.teamnovak.com/download/in...otor_10-08.pdf
    טוב שהוא לא מזהיר שישרף גם השלט
    בכל מקרה, אני מעדיף שינזק המנוע מאשר להסתכן בפגיעה מהפרופ...
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע ברשלס...

    ד"ר זיגמונט , אני חש עמך בסרט אימה, אני מדבר על תפוחים ואתה עונה לי בבצל ירוק...

    שוב נתת דוגמה יחודית למערכת יחודית שאינה נפוצה במחוזותינו.
    בדוגמתך לעיל מדובר במנוע עם סנסור ובקר שיודע לעבוד עם הסנסור SENSORED MOTOR
    אני רק יכול לנחש שדאגת היצרן היא למבנה היחודי של המנוע והבקר , זה ממש ממש לא המנועים בהם אנו עוסקים. אני גם בטוח שניתן למצוא מנועים כאלו עם מיסבים קרמיים לאפליקציות לוויניות או לנחיתה על המאדים .

    יאללה עזוב, הסכמנו כבר שאפשר , לכאורה, להריץ מנוע בשווי 5$ ככל העולה על רוחינו , לא?
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע ברשלס...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    ד"ר זיגמונט , אני חש עמך בסרט אימה, אני מדבר על תפוחים ואתה עונה לי בבצל ירוק...

    שוב נתת דוגמה יחודית למערכת יחודית שאינה נפוצה במחוזותינו.
    בדוגמתך לעיל מדובר במנוע עם סנסור ובקר שיודע לעבוד עם הסנסור SENSORED MOTOR
    אני רק יכול לנחש שדאגת היצרן היא למבנה היחודי של המנוע והבקר , זה ממש ממש לא המנועים בהם אנו עוסקים. אני גם בטוח שניתן למצוא מנועים כאלו עם מיסבים קרמיים לאפליקציות לוויניות או לנחיתה על המאדים .

    יאללה עזוב, הסכמנו כבר שאפשר , לכאורה, להריץ מנוע בשווי 5$ ככל העולה על רוחינו , לא?
    קודם כל, הרגע - אגף סרטי האימה נמצא בפורום אחר. בצל, תפוחים... נו טוב. שים-לב שאינני מנסה לשכנע אותך (לא נראה לי שהדבר אפשרי גם אם 10 יצרנים יסבירו לך אחרת פנים-אל-פנים). כן רציתי שקוראים אחרים (ובמיוחד המתחילים שבהם) יראו שיש שיש יצרנים שמנחים במפורש לא לעשות את מה שאתה טוען.
    לפרוטוקול בלבד: פשוט לא הבנת טוב את שתי הדוגמאות הראשונות ו"כופפת" את ההסברים כך שיתאימו לדעתך. בדוגמא הראשונה כתוב במפורש שהסכנה נובעת מהסל"ד הגבוה ללא עומס (בעוד שאתה החלטת שהם כותבים "ללא קשר מהו העומס על המנוע"), ובדוגמא השניה החלטת שמדובר על מנועים עם גיר קבוע, למרות שהההוראות מתיחסות לכל המנועים של אותו יצרן, רובם נטולי גיר.
    נו, מתישהו גם לי נמאס. עד כאן בנושא זה. אני מקווה.
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •