שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 65

נושא: שאלה בהרכבת COPTER X

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    175
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה בהרכבת COPTER X

    הי

    אני מרכיב קיט COPTER X 450 V2 שקניתי כקיט מחול
    כל החלק של הרוטור הגיע כבר מורכב.

    בהוראות שלהם הם מראים איך מרכיבים את כל החלקים ומראים שצריך לשים דבק.

    האם יש צורך לפתוח הכל ולשים דבק ? או שהם הרכיבו את זה כבר למצב סופי ושמו כבר דבק?


    בתודה
    אמיר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    חובה לעבור על כל בורד ולשים טיפה של דבק (threadlock).
    אחרת תזכה לראות דברים שמתפרקים באויר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי seadoo צפיה בהודעה
    הי

    אני מרכיב קיט COPTER X 450 V2 שקניתי כקיט מחול
    כל החלק של הרוטור הגיע כבר מורכב.

    בהוראות שלהם הם מראים איך מרכיבים את כל החלקים ומראים שצריך לשים דבק.

    האם יש צורך לפתוח הכל ולשים דבק ? או שהם הרכיבו את זה כבר למצב סופי ושמו כבר דבק?


    בתודה
    אמיר
    הי אמיר

    קודם כל תתחדש על המסוק
    לגבי השאלה שלך - כל בורג הנכנס למתכת (בגוף, בראש הרוטור ובזנב) צריך לפתוח ולשים לוקטייט (לא דבק - לוקטייט).
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    943
    תודה!
    19
    הודה 22 פעמים ב 20 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    חפש סרטון באינטרנט על איך למרוח לוקטיט על הבורג
    צריך לשים ממש כמות קטנה בקצה ,ולנגב עודפים עם האצבע ,אם תשים יותר מדי יהיה לך קשה לפתוח בעתיד.
    תבדוק האם הבורג מחוזק ומודבק ,אם כן לא חובה לפתוח אותו .
    ברגים שחורים באים עם שאריות שמן עליהם ולכן צריך לנקות אותם באלכוהול ולשרוף עם מצית.

    עמוס

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ידידי היקר
    כנגד כל הנאמר כאן (ובצדק) אל תשים לוקטייט (עדיין)
    כרגיל כאן התשובות ניתנות מתוך מה שמתאים למשיב ולא מתוך מה שמתאים לשואל
    אתה מטיס טרי לגמרי, טירון ומרכיב פעם ראשונה,ומין הסתם גם לומד לרחף בלבד.
    סביר להניח שתגלה בעצמך או בעזרת אחרים שגיאות בהרכבה, דברים שלא כוונו נכון וכו',ואז יהיה עליך לפרק ולהרכיב שוב.
    המסוק לא יתפרק לך בריחופים הראשונים וגם לא בהמשך, עד שתגיע ל3D לא תראה חלקים מעופפים באויר.
    בנה את המסוק בלי לוקטייט, תרחף איתו טיסות ניסוי , תעבור על כל הברגים לאחר כל יום הטסה,תן לעצמך ולמסוק את הזמן הנכון, ורק כשתהיה בטוח שהכל יושב איפב שצריך לשבת, רק אז הגיע הזמן ללוקטייט.
    יש ברגים שאם יפלו לך לא יקרה נזק, ויש ברגים שאם ישתחררו הנזק יהיה גדול מאד,במיוחד בחלקים המסתובבים .
    קל מאד להוציא דברים מפרופורציה ומההקשר. ועם מעט שכל ישר עושים את מה שצריך מתי שצריך.
    ושלא יובן לרגע אחד שאני שולל לוקטייט, נהפוך הוא, אבל כל דבר בזמנו.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs down תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    ידידי היקר
    כנגד כל הנאמר כאן (ובצדק) אל תשים לוקטייט (עדיין)
    כרגיל כאן התשובות ניתנות מתוך מה שמתאים למשיב ולא מתוך מה שמתאים לשואל
    אתה מטיס טרי לגמרי, טירון ומרכיב פעם ראשונה,ומין הסתם גם לומד לרחף בלבד.
    סביר להניח שתגלה בעצמך או בעזרת אחרים שגיאות בהרכבה, דברים שלא כוונו נכון וכו',ואז יהיה עליך לפרק ולהרכיב שוב.
    המסוק לא יתפרק לך בריחופים הראשונים וגם לא בהמשך, עד שתגיע ל3D לא תראה חלקים מעופפים באויר.
    בנה את המסוק בלי לוקטייט, תרחף איתו טיסות ניסוי , תעבור על כל הברגים לאחר כל יום הטסה,תן לעצמך ולמסוק את הזמן הנכון, ורק כשתהיה בטוח שהכל יושב איפב שצריך לשבת, רק אז הגיע הזמן ללוקטייט.
    יש ברגים שאם יפלו לך לא יקרה נזק, ויש ברגים שאם ישתחררו הנזק יהיה גדול מאד,במיוחד בחלקים המסתובבים .
    קל מאד להוציא דברים מפרופורציה ומההקשר. ועם מעט שכל ישר עושים את מה שצריך מתי שצריך.
    ושלא יובן לרגע אחד שאני שולל לוקטייט, נהפוך הוא, אבל כל דבר בזמנו.
    אתה טועה, מטעה ומסכן נפשות ובגדול....
    אני מצטער - אני מנסה להגיב בצורה מעודנת, אבל איך שאני לא מסובב את זה, אתה פשוט מסכן את הבן אדם בצורה חסרת אחריות שאין כדוגמתה.
    יש לי המון כבוד אליך, וגם רחשת לך מוניטין של אדם שעוזר לאנשים - אך כשאתה ממליץ ומייעץ עצת אחיתופל כ"כ חסרת אחריות, שאין בה ולו קמצוץ של היגיון, מישהו חייב להעמיד אותך על טעותך לפני שאיש מסכן כמו פותח השירשור יפגע מאיזו להב סוררת.
    אני מנסה לפשפש במוחי ולהבין מה התכוונת ב "לבדוק אחרי כל יום טיסות", האם הכוונה היא לפרק להבים ולבדוק אם ברגי הספינדל נפתחו? האם אחרי טיסה אחת הם לא יכולים להיפתח?
    רק השבוע מישהו הובהל לבי"ח עקב להב זנב שהתנתקה לה ממסוק (קופטר X) ופגעה בעינו...

    לפותח השירשור - העצה הנכונה לך היא: אם החלטת לבנות את המסוק לבד, היצמד לחוברת ההוראות!!!
    השתמש ב LOCTITE ע"מ לנעול ברגים במקומם!! - הנחיות אלו נכתבו בדם, ואי ציות להם שם אותך בקו האש, ומסכן אותך ואת הסובבים שלך באופן ישיר!!
    אל תתפשר בלהטיס את המסוק ולגלות שמשהו לא הורכב כראוי - גש לאדם מקצועי שיבדוק לך את המסוק ואת הבנייה, תקן את הריג'קטים אם יהיו כאלו, ואז ורק אז גש לבצע את טיסת המבחן.
    שיטה זו מנחה אותי בכל המסוקים שאני בונה ומכוון - ויעידו חברי הפורום הרבים כמה מסוקים עברו אצלי וטסו בצורה מושלמת עם עלייתם הראשונה לאוויר.

    אם אתה לא מוצא מישהו מקצועי באיזורך שיבדוק לך את המסוק - צור איתי קשר ונפגש (אני גר ביבנה), אעשה זאת בשמחה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    אני יכול להעיד מניסיון אישי שגם באמצע טיסת ריחוף רגילה ברגים נפתחים ולפעמים גם נעלמים..
    חויתי היעלמות של ברגי תושבת סוללה, ברגי גוף משוחררים מעט, ברגי תומכי בום שמשתחררים להם ואז אתה 'תקוע' באויר עם תומך בום משתלשל מטה.., ברגי זנב שהשתחררו להם וגרמו לריסוק (שהרי לא כולנו מטיסים כמו מר בר עמי..) והכי מסוכן - ברגים בראש המסוק שמצאו משוחררים לא פעם.
    עד שלא למדתי להפסיק להתעצל ולשים דבק (כן, גם לוקטייט וגם THREADLOCK הם סוגים של דבק) על כל בורג שאני מבריג במסוק, חויתי כל מיני דברים כאלה.

    לכן, אני באופן אישי חושב שאם אתה לא עושה את זה אתה סתם מסכן את עצמך ואת המסוק.
    ודרך אגב, לא מדובר רק על קופטרX אלא גם על טירקס ועל כל מסוק לדעתי.

    אלעד.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    אתה טועה, מטעה ומסכן נפשות ובגדול....
    אני מצטער - אני מנסה להגיב בצורה מעודנת, אבל איך שאני לא מסובב את זה, אתה פשוט מסכן את הבן אדם בצורה חסרת אחריות שאין כדוגמתה.
    יש לי המון כבוד אליך, וגם רחשת לך מוניטין של אדם שעוזר לאנשים - אך כשאתה ממליץ ומייעץ עצת אחיתופל כ"כ חסרת אחריות, שאין בה ולו קמצוץ של היגיון, מישהו חייב להעמיד אותך על טעותך לפני שאיש מסכן כמו פותח השירשור יפגע מאיזו להב סוררת.
    אני מנסה לפשפש במוחי ולהבין מה התכוונת ב "לבדוק אחרי כל יום טיסות", האם הכוונה היא לפרק להבים ולבדוק אם ברגי הספינדל נפתחו? האם אחרי טיסה אחת הם לא יכולים להיפתח?
    רק השבוע מישהו הובהל לבי"ח עקב להב זנב שהתנתקה לה ממסוק (קופטר X) ופגעה בעינו...

    לפותח השירשור - העצה הנכונה לך היא: אם החלטת לבנות את המסוק לבד, היצמד לחוברת ההוראות!!!
    השתמש ב LOCTITE ע"מ לנעול ברגים במקומם!! - הנחיות אלו נכתבו בדם, ואי ציות להם שם אותך בקו האש, ומסכן אותך ואת הסובבים שלך באופן ישיר!!
    אל תתפשר בלהטיס את המסוק ולגלות שמשהו לא הורכב כראוי - גש לאדם מקצועי שיבדוק לך את המסוק ואת הבנייה, תקן את הריג'קטים אם יהיו כאלו, ואז ורק אז גש לבצע את טיסת המבחן.
    שיטה זו מנחה אותי בכל המסוקים שאני בונה ומכוון - ויעידו חברי הפורום הרבים כמה מסוקים עברו אצלי וטסו בצורה מושלמת עם עלייתם הראשונה לאוויר.
    אם אתה לא מוצא מישהו מקצועי באיזורך שיבדוק לך את המסוק - צור איתי קשר ונפגש (אני גר ביבנה), אעשה זאת בשמחה.




    אתה נותן כאן את הדבר המבדיל
    לא ארחיב
    והאיש שניתק לו חלק במסוק, היה לו לוקטייט ולא הלהב התנתקה....
    והוצאת את דברי מהקשרם (כרגיל)
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 28-01-2010 בשעה 07:14:25.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs down תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    ידידי היקר
    כנגד כל הנאמר כאן (ובצדק) אל תשים לוקטייט (עדיין)
    כרגיל כאן התשובות ניתנות מתוך מה שמתאים למשיב ולא מתוך מה שמתאים לשואל
    אתה מטיס טרי לגמרי, טירון ומרכיב פעם ראשונה,ומין הסתם גם לומד לרחף בלבד.
    סביר להניח שתגלה בעצמך או בעזרת אחרים שגיאות בהרכבה, דברים שלא כוונו נכון וכו',ואז יהיה עליך לפרק ולהרכיב שוב.
    המסוק לא יתפרק לך בריחופים הראשונים וגם לא בהמשך, עד שתגיע ל3D לא תראה חלקים מעופפים באויר.
    בנה את המסוק בלי לוקטייט, תרחף איתו טיסות ניסוי , תעבור על כל הברגים לאחר כל יום הטסה,תן לעצמך ולמסוק את הזמן הנכון, ורק כשתהיה בטוח שהכל יושב איפב שצריך לשבת, רק אז הגיע הזמן ללוקטייט.
    יש ברגים שאם יפלו לך לא יקרה נזק, ויש ברגים שאם ישתחררו הנזק יהיה גדול מאד,במיוחד בחלקים המסתובבים .
    קל מאד להוציא דברים מפרופורציה ומההקשר. ועם מעט שכל ישר עושים את מה שצריך מתי שצריך.
    ושלא יובן לרגע אחד שאני שולל לוקטייט, נהפוך הוא, אבל כל דבר בזמנו.
    עודד
    לוקטייט איננו המלצה אלא מוצר חובה לשימוש כאשר בונים מסוק על שלט, כל בורג מתכתי שמוברג להברגת מתכת במסוק חייב לוקטייט ואין קשר לרמת המטיס או אופן הטסת הכלי משום שמסוק מטבעו הוא כלי רועד ומשחרר ברגים.
    אי שימוש בלוקטייט בבניית המסוק עלולה לסכן חיי אדם או להסתיים בפציעה לא נעימה גם אם מדובר בריחוף בלבד.
    בנוסף, דווקא בגלל שמדובר במטיס מתחיל עדיף שיקנה לעצמו הרגלים נכונים מיומו הראשון בתחביב + זו הזדמנות פז להכיר את המסוק על כל תהליך בניתו הנכון ועל כל מכלוליו.
    כאשר מרכיבים מסוק המגיע עם ראש מורכב יש לפחות לוודא שהברגים שכבר הוברגו במפעל נעולים כראוי על החלק (תופתע לגלות שלעיתים במפעל מפספסים) וכמי שמחמיר עם העניין ולא מתעצל יש לפרק כל חלק וחלק שהורכב ולהרכיבו מחדש עם לוקטייט לאחר ניקוי ההברגות.
    אני לא מסכים עם הגישה שקודם לומדים להטיס ורק אח"כ לומדים לתחזק נכון, תחזוקה נכונה בתחום הזה הינה קריטית ומהווה חלק בלתי נפרד מהשימוש בכלי ללא קשר לרמת המטיס.
    אישית, לא הייתי מרגיש בטוח לעמוד ליד מסוק שהורכב ללא לוקטייט גם אם המטיס הוא סופר מיומן וגם אם הוא מרחף בלבד.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 28-01-2010 בשעה 08:08:42.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    עודד,

    הפורום הזה נהיה יותר ויותר בלתי נסבל. הם אפילו לא מבינים את מה שכתבת. אבל קופצים ומתנפלים. כנראה שהטסטוסטרון דופק להם את המוח.

    ליאור בר עמי גם עליך ועל הפורום החדש שלך והשטויות שאתם כותבים אפשר להתנפל .......

    קצת דרך ארץ רבותי. תקראו, תפנימו תנסו להבין ואולי תמצאו שהאדם השני שהוא מנוסה יותר מכם (ולא רק במסוקים המחורבנים האלה) בעצם צודק.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    עודד,

    הפורום הזה נהיה יותר ויותר בלתי נסבל. הם אפילו לא מבינים את מה שכתבת. אבל קופצים ומתנפלים. כנראה שהטסטוסטרון דופק להם את המוח.

    ליאור בר עמי גם עליך ועל הפורום החדש שלך והשטויות שאתם כותבים אפשר להתנפל .......

    קצת דרך ארץ רבותי. תקראו, תפנימו תנסו להבין ואולי תמצאו שהאדם השני שהוא מנוסה יותר מכם (ולא רק במסוקים המחורבנים האלה) בעצם צודק.
    ???

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    ???
    מה לא הבנת Ziki??

    אני יכול לכתוב באותיות גדולות שיהיה לך ברור

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    מה לא הבנת Ziki??

    אני יכול לכתוב באותיות גדולות שיהיה לך ברור
    אשמח אם תואיל לחדש לנו או להסביר לנו מה כל כך נכון והגיוני בהמלצות של עודד בקשר לעניין הלוקטייט.
    אולי יצרן אחד או שניים בעולם ילמדו משהוא חדש מהשיטה החדשה לבניית מסוקים.
    יש עצות מסוכנות שכדאי לחשוב טוב טוב לפני שנותנים אותם וזו בהחלט מסוכנת.
    באופן כללי אני מאד מעריך את הידע והניסיון של עודד אבל לצערי במקרה הזה הוא טועה ובגדול.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 28-01-2010 בשעה 09:40:27.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אשמח אם תואיל לחדש לנו או להסביר לנו מה כל כך נכון והגיוני בהמלצות של עודד בקשר לעניין הלוקטייט.
    אולי יצרן אחד או שניים בעולם ילמדו משהוא חדש מהשיטה החדשה לבניית מסוקים.
    יש עצות מסוכנות שכדאי לחשוב טוב טוב לפני שנותנים אותם וזו בהחלט מסוכנת.
    באופן כללי אני מאד מעריך את הידע והניסיון של עודד אבל לצערי במקרה הזה הוא טועה ובגדול.
    אתה כאדם מנוסה כאשר אתה מרכיב מסוק יודע מה שאתה עושה ולכן הגיוני מבחינתך מיד לשים לוקטייט.

    אדם שאינו מכיר לוקח חלק מורכב מפרק אותו שם לוקטייט ואז מתברר שנשארו לו ביד יותר חלקים או ברגים "מיותרים" או שהוא הרכיב בסדר לא נכון והוא צריך לפרק ולהרכיב שוב. אם הברגים מודבקים יתכן שהפתיחה תגרום להרס הברגים (זכור אדם שאינו מנוסה) ואז צריך לחפש ברגים או להזמין מהסיני ואז לחכות (תזכור האיש אינו מנוסה ואין לו עדיין מלא ברגים וכל סוגי הכלים).

    מה שעודד אומר זה לעבור אם אני מבין אותו נכון תחזק את הברגים אחרי כל יום הטסה זה אומר גם לפני כל הטסה (כולל הראשונה) ואחרי זמן שהכל נראה מורכב נכון תשים לוקטייט.

    מה לא הגיוני בזה??

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    חובה לעבור על כל בורד ולשים טיפה של דבק (threadlock).
    אחרת תזכה לראות דברים שמתפרקים באויר.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    אתה כאדם מנוסה כאשר אתה מרכיב מסוק יודע מה שאתה עושה ולכן הגיוני מבחינתך מיד לשים לוקטייט.

    אדם שאינו מכיר לוקח חלק מורכב מפרק אותו שם לוקטייט ואז מתברר שנשארו לו ביד יותר חלקים או ברגים "מיותרים" או שהוא הרכיב בסדר לא נכון והוא צריך לפרק ולהרכיב שוב. אם הברגים מודבקים יתכן שהפתיחה תגרום להרס הברגים (זכור אדם שאינו מנוסה) ואז צריך לחפש ברגים או להזמין מהסיני ואז לחכות (תזכור האיש אינו מנוסה ואין לו עדיין מלא ברגים וכל סוגי הכלים).

    מה שעודד אומר זה לעבור אם אני מבין אותו נכון תחזק את הברגים אחרי כל יום הטסה זה אומר גם לפני כל הטסה (כולל הראשונה) ואחרי זמן שהכל נראה מורכב נכון תשים לוקטייט.

    מה לא הגיוני בזה??
    הבנתי מה עודד אומר אבל מה לעשות שהוא טועה והמלצתו מסוכנת ומסכנת.
    מסוק מרכיבים עם לוקטייט מהיום הראשון, זו לא המלצה כי אם חובה בסיסית כחלק מתהליך ההרכבה הנכון.
    מי שיש לו ידיים שמאליות או שאינו מנוסה שיפנה למישהו מנוסה שיעשה עבורו את העבודה או שידאג לקבל הדרכה בנושא על מנת לוודא שהוא עובד נכון ומטיס נכון ובטוח.
    אני לא מכיר שיטה של הרכבת מסוק ללא לוקטייט והפיתרון התחליפי שהוצע של חיזוק ברגים אחרי כל הטסה פשוט לא נכון ויכול להיות גם מסוכן ביותר.
    אם עובדים נכון, אז ניתן לפתוח את הברגים גם אחרי הדבקתם בלוקטייט ולהשתמש בהם שוב ובמידה ולא רוכשים חדשים, מה לעשות זה התחביב ובטח שעדיף על פני מסוק שמתפרק באוויר.
    אני לא מכיר בתחום הזה קיצורי דרך ומי שנוהג כך מסכן את עצמו וגרוע מכך את הסובבים אותו.
    מומלץ למטיס חדש להצמד לחוברת היצרן ולהרכיב לפי הספר על מנת להתרגל לעבוד מדוייק ונכון.
    המסוק היחיד בעולם שטס טוב ללא לוקטייט וללא סיכון הוא זה שתטיס בסימולטור!

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    אדם שאינו מכיר לוקח חלק מורכב מפרק אותו שם לוקטייט ואז מתברר שנשארו לו ביד יותר חלקים או ברגים "מיותרים" או שהוא הרכיב בסדר לא נכון והוא צריך לפרק ולהרכיב שוב. אם הברגים מודבקים יתכן שהפתיחה תגרום להרס הברגים (זכור אדם שאינו מנוסה) ואז צריך לחפש ברגים או להזמין מהסיני ואז לחכות (תזכור האיש אינו מנוסה ואין לו עדיין מלא ברגים וכל סוגי הכלים).

    מה שעודד אומר זה לעבור אם אני מבין אותו נכון תחזק את הברגים אחרי כל יום הטסה זה אומר גם לפני כל הטסה (כולל הראשונה) ואחרי זמן שהכל נראה מורכב נכון תשים לוקטייט.

    מה לא הגיוני בזה??
    הסיפור לדעתי מאוד פשוט - תרכיב ותפרק כמה שאתה רוצה, אבל להעלות מסוק לאויר כשלא הכל מורכב כמו שצריך? ביד אחת השלט ובשנייה ברגים וחלקים שנשארו לך? נשמע לי כמו חוסר אחריות ממדרגה ראשונה.
    נשמע לך הגיוני להעלות מסוק לאויר כשחלקי הראש לא מודבקים?

    גם אם דברים לא מכוונים כמו שצריך בטיסות הראשונות, אין הרבהמה לעשות בעניין אם לא רוצים לקחת סיכון מיותר. גם אצלי נחרשו ברגים ולפעמים נתקעו דבוקים, זה חלק מההתמודדות ולדעתי צריך לקבל את זה. אם אין לך ברגים נוספים או כלים מתאימים, אולי פשוט כדאי שלא תבצע את ההרכבה ותיתן למישהו אחר לבצע את זה בשבילך.

    לסיום 2דוגמאות קטנות:
    1. לפני כמה שבועות מסוק אצלנו התרסק לתוך האספלט וכולו נשבר.
    ישבנו (בשטח!) והרכבנו את כל המסוק מחדש כולל הגוף. הבחור שהרכיב את הברגים כנראה התקמצן קצת או סתם התעצל ולא שם דבק על כל הברגים כמתבקש. אני לא התעקשתי איתו.
    התוצאה לא איחרה לבוא: לאחר כשתי דקות ריחוף, במרחק של כ 15 מטרים מאיתנו כשאני מטיס את המסוק, הבחנו במשהו משתלשל מגוף המסוק. קירבתי את המסוק אליי ואחד מתומכי הבום פשוט השתחרר מהחלק האחורי ונשאר תלוי מגוף המסוק. עכשיו לך תנחית אותו אם אתה מטיס מתחיל, נראה אותך..
    לשמחתי אני הטסתי אותו ולכן הצלחתי להנחית, מיד עברנו על כל הברגים שוב וכל אחד ש'הרחנו' עליו את הרצון לצאת לחפשי הדבקנו מחדש עם לוקטייט.

    2. בחור שאני מכיר (לא, לא אני..) הרכיב עוד מסוק 450, בספינדל הוא לא שם דבק כי "עוד מעט נשים, קודם נבדוק שהוא טס..ואל תדאג, חיזקתי את הברגים טוב..", ריחוף ראשון עבר יפה, הנחתה, החלפת סוללה ולריחוף שני. המסוק לא הספיק להתרומם מהקרקע ושני הספינדלים עפו עם הלהבים. מזל שהוא לא עמד קרוב למסוק.

    לפותח השירשור, בהצלחה בכל דרך שתבחר, רק אם אתה לא מדביק הכל מחדש, נא לא להטיס לידי.

    אלעד.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 28-01-2010 בשעה 10:58:33.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    451
    תודה!
    8
    הודה 29 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    הסיפור לדעתי מאוד פשוט - תרכיב ותפרק כמה שאתה רוצה, אבל להעלות מסוק לאויר כשלא הכל מורכב כמו שצריך? ביד אחת השלט ובשנייה ברגים וחלקים שנשארו לך? נשמע לי כמו חוסר אחריות ממדרגה ראשונה.
    נשמע לך הגיוני להעלות מסוק לאויר כשחלקי הראש לא מודבקים?

    גם אם דברים לא מכוונים כמו שצריך בטיסות הראשונות, אין הרבהמה לעשות בעניין אם לא רוצים לקחת סיכון מיותר. גם אצלי נחרשו ברגים ולפעמים נתקעו דבוקים, זה חלק מההתמודדות ולדעתי צריך לקבל את זה. אם אין לך ברגים נוספים או כלים מתאימים, אולי פשוט כדאי שלא תבצע את ההרכבה ותיתן למישהו אחר לבצע את זה בשבילך.

    לסיום 2דוגמאות קטנות:
    1. לפני כמה שבועות מסוק אצלנו התרסק לתוך האספלט וכולו נשבר.
    ישבנו (בשטח!) והרכבנו את כל המסוק מחדש כולל הגוף. הבחור שהרכיב את הברגים כנראה התקמצן קצת או סתם התעצל ולא שם דבק על כל הברגים כמתבקש. אני לא התעקשתי איתו.
    התוצאה לא איחרה לבוא: לאחר כשתי דקות ריחוף, במרחק של כ 15 מטרים מאיתנו כשאני מטיס את המסוק, הבחנו במשהו משתלשל מגוף המסוק. קירבתי את המסוק אליי ואחד מתומכי הבום פשוט השתחרר מהחלק האחורי ונשאר תלוי מגוף המסוק. עכשיו לך תנחית אותו אם אתה מטיס מתחיל, נראה אותך..
    לשמחתי אני הטסתי אותו ולכן הצלחתי להנחית, מיד עברנו על כל הברגים שוב וכל אחד ש'הרחנו' עליו את הרצון לצאת לחפשי הדבקנו מחדש עם לוקטייט.

    2. בחור שאני מכיר (לא, לא אני..) הרכיב עוד מסוק 450, בספינדל הוא לא שם דבק כי "עוד מעט נשים, קודם נבדוק שהוא טס..ואל תדאג, חיזקתי את הברגים טוב..", ריחוף ראשון עבר יפה, הנחתה, החלפת סוללה ולריחוף שני. המסוק לא הספיק להתרומם מהקרקע ושני הספינדלים עפו עם הלהבים. מזל שהוא לא עמד קרוב למסוק.

    לפותח השירשור, בהצלחה בכל דרך שתבחר, רק אם אתה לא מדביק הכל מחדש, נא לא להטיס לידי.

    אלעד.
    אלעד עצה קטנה, אל תיגע במסוק שאתה יודע שהברגים לא מאובטחים, ויותר מזה נסה למנוע ממטיס כזה להמצות באיזורך.
    gaui x5
    hurrican 550 fbl
    TREX 500
    trex 450 sport
    איציק רמתי

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    הסיפור לדעתי מאוד פשוט - תרכיב ותפרק כמה שאתה רוצה, אבל להעלות מסוק לאויר כשלא הכל מורכב כמו שצריך? ביד אחת השלט ובשנייה ברגים וחלקים שנשארו לך? נשמע לי כמו חוסר אחריות ממדרגה ראשונה.
    נשמע לך הגיוני להעלות מסוק לאויר כשחלקי הראש לא מודבקים?

    גם אם דברים לא מכוונים כמו שצריך בטיסות הראשונות, אין הרבהמה לעשות בעניין אם לא רוצים לקחת סיכון מיותר. גם אצלי נחרשו ברגים ולפעמים נתקעו דבוקים, זה חלק מההתמודדות ולדעתי צריך לקבל את זה. אם אין לך ברגים נוספים או כלים מתאימים, אולי פשוט כדאי שלא תבצע את ההרכבה ותיתן למישהו אחר לבצע את זה בשבילך.

    לסיום 2דוגמאות קטנות:
    1. לפני כמה שבועות מסוק אצלנו התרסק לתוך האספלט וכולו נשבר.
    ישבנו (בשטח!) והרכבנו את כל המסוק מחדש כולל הגוף. הבחור שהרכיב את הברגים כנראה התקמצן קצת או סתם התעצל ולא שם דבק על כל הברגים כמתבקש. אני לא התעקשתי איתו.
    התוצאה לא איחרה לבוא: לאחר כשתי דקות ריחוף, במרחק של כ 15 מטרים מאיתנו כשאני מטיס את המסוק, הבחנו במשהו משתלשל מגוף המסוק. קירבתי את המסוק אליי ואחד מתומכי הבום פשוט השתחרר מהחלק האחורי ונשאר תלוי מגוף המסוק. עכשיו לך תנחית אותו אם אתה מטיס מתחיל, נראה אותך..
    לשמחתי אני הטסתי אותו ולכן הצלחתי להנחית, מיד עברנו על כל הברגים שוב וכל אחד ש'הרחנו' עליו את הרצון לצאת לחפשי הדבקנו מחדש עם לוקטייט.

    2. בחור שאני מכיר (לא, לא אני..) הרכיב עוד מסוק 450, בספינדל הוא לא שם דבק כי "עוד מעט נשים, קודם נבדוק שהוא טס..ואל תדאג, חיזקתי את הברגים טוב..", ריחוף ראשון עבר יפה, הנחתה, החלפת סוללה ולריחוף שני. המסוק לא הספיק להתרומם מהקרקע ושני הספינדלים עפו עם הלהבים. מזל שהוא לא עמד קרוב למסוק.

    לפותח השירשור, בהצלחה בכל דרך שתבחר, רק אם אתה לא מדביק הכל מחדש, נא לא להטיס לידי.

    אלעד.
    אלעד - זה פשוט נהדר. איפה ראית שכתבתי "...........להעלות מסוק כשלא הכל מורכב כמו שצריך? ביד אחת השלט ובשנייה ברגים וחלקים שנשארו לך? נשמע לי כמו חוסר אחריות ממדרגה ראשונה."

    כרגיל קוראים ועונים על דברים שלא נאמרו ולא נשאלו וגם נותנים דוגמאות, מוזר לא??

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    בין אם הבנתם אותי או לא, אני עומד על דעתי,כל ההתלהמות הזאת היתה צפויה מראש, ואפילו הנפשות הפועלות לא מפתיעות בהופעתם כאן לצורך תגובה
    נתקלתי בעשרות רבות של מסוקים שהורכבו שלא כהלכה על ידי מטיסים מתחילים, והברגים נטחנו בנסיונות התיקון.
    מה לעשות שלא כולם יודעים להרכיב...
    זאת טעות לשים לוקטייט בהרכבה ראשונה בחיים,הסיכוי לפירוק והרכבה מחדש גדול ביותר.
    ומי שחושש, שיפנה למישהו מנוסה ויעזר בו לפני ההרכבה.
    מצד שני, כשהכל התברר כמורכב כהלכה, אין ספק ואין שאלה בנושא הלוקטייט.למרות כמה הסתייגויות כמו שילדת אלומיניום שבידיים של מטיס מתחיל נוטה להתעקם עקב ריסוקים רבים ויש צורך תכוף לפרק כדי ליישר-להחליף וכו'
    ולאחר שעברו תחת ידי כמה מאות מסוקים, הסטטיסטיקה שלי מבוססת, ולא על מקרים בודדים.
    אבל מי שמודאג, שיצא לשטח עם קסדה, מסכת אב"כ, שכפ"ץ, כפפות קוולר, מגיני ברכיים מפלדה ולא יצא מהאוטו (המשוריין) שלו.
    מצד שני, צודק זה שטען שלא צריך לגעת במסוק שברגיו לא מאובטחים,לוקטייט זו רק דרך אחת לאבטח,יש עוד אפשרויות.
    קצת שכל ישר מעולם לא הזיק לאיש...
    בזה סיימתי את תגובותי בפוסט הזה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    עודד,

    מוזר שאתה ממליץ להשתמש בשכל ישר!

    קודם הם צריכים לקרוא ולהבין זה שלב ראשון.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    עודד,

    מוזר שאתה ממליץ להשתמש בשכל ישר!

    קודם הם צריכים לקרוא ולהבין זה שלב ראשון.


    אולי הלוקטייט חסם אם הדרך לשם.....
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    שלום
    תסלחו לי שאני פורץ לדלת פתוחה .
    לי יש קיט של EP100 (של הסיני ) , אני יתחיל את תהחיך ההרכבה מחר
    האם אני צריך להשתמש גם ב לוקטייט ? (אני שואל בשיא הרצינות)
    תודה
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    הי

    Zvok/עודד - אתם ממליצים למתחילים שמתקשים בהרכבת המסוק לא לשים לוקטייט מחשש שבעת פירוק הם יטחנו את הברגים . גם אם נתעלם מהעובדה שלא ניתן להגיע לחלק מהברגים ללא פירוק (גריפ לספינדל וכו), אתם סומכים על מתחילים שידעו אלו ברגים צריך לבדוק וגם שיבצעו את הבדיקה בצורה יסודית אחרי כל טיסה.

    המסוקים הינם כלים מסוכנים גם כאשר הם בנויים ומתוחזקים היטב. לא נראה לי שכדאי להגדיל את הסיכון.

    Shanti

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בהרכבת COPTER X

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafh1 צפיה בהודעה
    שלום
    תסלחו לי שאני פורץ לדלת פתוחה .
    לי יש קיט של EP100 (של הסיני ) , אני יתחיל את תהחיך ההרכבה מחר
    האם אני צריך להשתמש גם ב לוקטייט ? (אני שואל בשיא הרצינות)
    תודה
    אסף,

    תתחדש על המסוק החדש אתה ענק. תכף יגידו לך שזה לא מסוק זה צעצוע. חוץ מזה יש לך וולקירה רחמנא לצלן אז בכלל לא ברור מה קורה אתך.

    שכל ישר זאת התשובה........

    בהצלחה

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •