אם המנוע פירק את הטיסן, הסיבות הבאות בחשבון הן: אחת, המכלול של פרופלור וספינר אינו מאוזן ומכניס רעידות חזקות למבנה. שניה, מבנה הטיסן בנוי ומודבק באופן שאינו מתאים לשאת מנוע בגודל זה. שלישית, קיים חופש מסוים בריתום בין המנוע לתושבת ו/או בין התושבת לצלע האש.
במידה ובטיסן החדש המבנה יהיה קשיח דיו והפרופלור מאוזן, לא אמורה להיות לך בעיה. אני מטיס מזה שנים רבות טיסנים עם מנועים 4 פעימות בסדרי גודל כאלו, על תושבות פלסטיק, ומעולם לא היו בעיות מהסוג שאתה מתאר