שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: ס.ל.ד ראש מומלץ למסוק 450 ?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ס.ל.ד ראש מומלץ למסוק 450 ?

    הי

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    כשהפיניון היה 13 שיניים אז המנוע היה מסתובב מהר מדי, הייתי חייב להוריד את עקומת הTHROTTLE לאיזור ה 40%. אח"כ החלפתי את הפיניון ל 11 שיניים והמסוק אמנם 'עצבני' אבל עכשיו אפשר להטיס גם באיידל בלי חשש לסל"ד יתר, והגרף מנוע עלה ל 65%.
    זוהי טעות קלאסית בבחירת מנוע/פיניון. יעילות מנוע חשמלי עולה עם ה- RPM. היעילות מתקרבת ליעילות המקסימלית של המנוע ב- 80%-90% מה- RPM המקסימלי. לכן כדאי להטיס קרוב למצערת מלאה ולשלוט על העילוי בעזרת ה- Pitch (ולא בעזרת המצערת).

    Shanti

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ס.ל.ד ראש מומלץ למסוק 450 ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shanti צפיה בהודעה
    הי



    זוהי טעות קלאסית בבחירת מנוע/פיניון. יעילות מנוע חשמלי עולה עם ה- RPM. היעילות מתקרבת ליעילות המקסימלית של המנוע ב- 80%-90% מה- RPM המקסימלי. לכן כדאי להטיס קרוב למצערת מלאה ולשלוט על העילוי בעזרת ה- Pitch (ולא בעזרת המצערת).

    Shanti
    להטיס במצערת מלאה זה יעיל? באיזה מובן? אולי ל 3D, לא לזמן שהייה...

    טיסה במוד NORMAL, כאשר הסטיק רוב הזמן בחצי מצערת (בערך בחצי סל"ד מקסימלי) תארך כ 10 דקות

    בעוד טיסה דומה במוד IDLE UP תארך לכל היותר 5 דקות

    אז מי יותר יעיל כאן? עבודה בסל"ד מקסימלי ופיטש נמוך כמוה כטחינת מיים, אבל מי שצריך תגובות מהירות (3D) אין לו ברירה אלא לעבוד במוד זה...
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 09-02-2010 בשעה 20:30:15.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •