שלום,
אני מחבר ESC של TURNIGY למנוע מקורי של BELT CP.
על יציאות ה ESC רשום A, B, C ועל המנוע יש צבעים כחול, אדום, שחור.
מה מחברים למה?
תודה
שלום,
אני מחבר ESC של TURNIGY למנוע מקורי של BELT CP.
על יציאות ה ESC רשום A, B, C ועל המנוע יש צבעים כחול, אדום, שחור.
מה מחברים למה?
תודה
ניסוי וטעיה..
אתה מלחים או שם קונקטורים בין המנוע לבקר?
בכל מקרה אם אתה מלחים אתה מחבר כבל מהמנוע לבקר...לא חשוב איזה....שם בידוד וכל זה
ועם ה2 כבלים הנותרים אתה משחק...
מחבר אותם בצורה זמנית עם הכבלים של הבקר מהירות...חיברת...הדלקת השלט חיברת סוללה..
מרים קצת מנוע...מיסתובב בכיוון הנכון?מעולה תלחים
בכיוון ההפוך? מחליף בין החוטים ובודק שזה מיסתובב בכיוון הנכון
זהו זאת התורה
שבת שלום
כבל שבאמצע במנוע, לכבל שבאמצע של הבקר ואז אתה משחק אם הכיוונים של שני הכבלים האחרים.
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
ניר צודק , הכבל באמצע הוא המינוס , חבר אמצע לאמצע ואם השניים האחרים קבע את סיבוב המנוע !
אמונה טפלה בלבד.
במערכת תלת פאזית "קו האפס" הוא קו וירטואלי בלבד שלא קיים במנוע. שלושת הפאזות של המנוע מוסטות ב120 מעלות אחת ביחס לשניה, והמנוע מלופף או בכוכב או במשולש, לכן לא משנה לחלוטין לאיזה חוט יתחבר איזה חוט פרט לקביעת כוון הסיבוב של המנוע, וכאשר רוצים להפוך מצליבים כל זוג שהוא ללא משמעות כלל. ההסבר היחיד שאני מוצא לחבר כפי שהמלצתם זה נוחות שלא יהיו הצלבות בחוטים, אבל כמה אפשר כבר להצליב בשלושה חוטים במרחב?
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אכן, נוחות...
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...