רינג במנוע os הייפר 50 . לאחר החלפה מהו תהליך ההרצה . כמובן לא כמו מנוע חדש
אבל יש תהליך מסוים להתאים אותו לסליב .
רינג במנוע os הייפר 50 . לאחר החלפה מהו תהליך ההרצה . כמובן לא כמו מנוע חדש
אבל יש תהליך מסוים להתאים אותו לסליב .
הרצה כמו חדש..
הייתי מבצע 3 מיכלים עשיר והשאר לתת בראשרגיל...
אגב, אין הצלחות גדולות בהחלפת רינג בלבד לידיעתך...מהר מאוד יבוא אוברול מלא.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
למה הכוונה אוברול מלא?? - מה ההחלפות כוללות? - והאם מנוע לאחר אוברול מתנהג בביצועים כחדש?
.Itay.
אוברול:
רינג + סליב (שרוול) + בוכנה
לרוב גם מיסבים.
לשאלתך - עם הרצה נכונה, כן.
מחיר בקירוב של כ- 150-200$ למנוע 90.
האם עדיף מנוע חדש? אין לי תשובה חד משמעית לזה...
בסוף לאחר החלפת רכיבים אלו המנוע יתפקד כחדש - בלאי הקראנק/טלטל/צילינדר ושאר הרכיבים שלא הוחלפו הוא קטן יחסית לאלו החדשים.
לעומת זאת מנוע 90 של ALIGN (כבר ידוע שזה OS) חדש חדש מהקרטון עולה 260$, וזו הסיבה שאני לא קובע שחד משמעית זה משתלם.
אולי למי שמחפש לחסוך אז כן.
הוא מדבר על מסוק 50
העלות של החלקים הללו כולל מיסבים בישראל להערכתי היא סביב ה- 100 דולר...
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
-מתי יש צורך בביצוע החלפה שכזאת?
יש מס' גלונים מקובל שאחריו דרוש טיפול אוברול?
.Itay.
במיקרה של החלפת רינג בילבד , חייבים לעשות הונינג בצילינדר הישן .
כך יש סיכוי גדול יותר שהמנוע יחזור למצב תקין.
כל זאת במידה שהצילינדר במצב טוב (ללא שריטות ,לא אובלי,ולא קונוס)
אם לא מבצעים הונינג בצילנדר המשומש ,הרינג לא יתאים את עצמו לצילינדר גם אחרי הרצה של חמישה גלונים....![]()
בבירכת נחיתות כמ'ס ההמראות
ראובן...
מה זה הונינג?ולא מדובר בצילנדר כי אם בסליב. אם התה מדבר עך חריטה?! אז זה ממש לא המקום.לא בrc
הוניניג זה ליטוש עדין של פני הצילינדר (הסליב) שיוצר שריטות בזוית של 45 מעלות.
יש צורך בליטוש זה , 1.על הצילינדר המשומש נוצרת גלזורה כתוצעה מעבודת המנוע ,ויש צורך להוריד אותה .
2.השריטות בזוית 45 מעלות עוזרות להתאמת הרינג (טבעת בוכנה) בזמן ההרצה .
אני מבצע את ההונינג אצלי במנועים ע'י מכשיר לליטוש צילינדרים של משאיבות בלם של רכב ,זה דומה במידות למנועים שלנו.
כמובן כל ההסבר נוגע רק למנועים עם 'רינג' ולא לגבי מנועים בעלי צילינדר כרום/ניקל/או ניקסיל ,שם הדבר שונה .
מצ'ב לינק
בסירטון מדובר במנוע סובראו ...הרעיון דומה גם אצלנו.
http://www.youtube.com/watch?v=f6CEkkG-j8s
נערך לאחרונה על ידי zx9rr; 22-02-2010 בשעה 21:17:09.
בבירכת נחיתות כמ'ס ההמראות
ראובן...
אתה
אבל אתה גורם להרחבה.זה לא מצריך בוכנה גדולה יותר?
לא ,לא מדובר בהגדלת הצילינדר.
הדבר היחידי שנוצר מההוניניג זה שינוי של הטקסטורה בחלקו הפנימי של הצילינדר .
אתה יכול ליראות את זה בצילינדר של מנוע חדש (כמובן במנוע עם רינג)
בבירכת נחיתות כמ'ס ההמראות
ראובן...