חברים, הלכתם כמה צעדים רחוק מידי. הכיפוף בא לתת אפשרות קיזוז מכנית, בנוסף לקיזוז דרך השלט. (אם הוא ארוך מעט, מכופפים יותר, ואם הוא קצר, פותחים יותר) באורכים הקצרים של הפושרוד כמו שמופיע בתמונה אין שום השפעה לחוזק או להחלשה שלו, אני לא בא לבטל את כל מה שכתבתם, יכול מאד להיות שזה נכון אבל מתאים למקרים אחרים.

הטיסן קל מאד, משטחי ההיגוי שלו לא גדולים ואין לחץ ועומס מיוחדים על הגה הגובה, וגם בטיסני מנוע ניטרו בגדלים של עד 46 50 לא משתמשים בכיפוף הזה.